Retenční vzkazník mojeretence.cz

Tato kategorie je určena pouze pro čtení; prostor pro dotazy a související diskuze je k dispozici níže.

Moderátor: Martin Mojmír

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
Zamčeno
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1151
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Retenční vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Tak se k nám donesly informace o odměnách retenčních operátorů O2 za předchozí týden. Jedná se o částky 200, 75, 25 Kč atd. Jinými slovy co dříve měli retenční operátoři od O2 za jediný hovor, mají dnes za týden. O2 teď totiž jede kampaň proti vlastním zaměstnancům s názvem „mínus tisíc”, respektive chtějí vyhodit nejméně 1000 zaměstnanců a pracují na tom tak, aby jim nemuseli dávat odstupné, tedy podali výpověď sami, přičemž je jim jedno, kdo půjde.

Mezi operátory však máme lidi, kteří jsou na tom s odměnami lépe tak, že odchod nemusí vůbec řešit, respektive vyjebávací kampaň přečkají bez problémů. Zejména ti na prodejnách... Ti totiž zatímco mají za týden odměnu od O2 rovněž třeba kolem 150 Kč, anebo na to kašlou a jdou na nulu, my jim platíme za odvedenou práci pro nás denně třeba v pondělí 3600 Kč, úterý 2500 Kč, středu 3000 Kč, čtvrtek 1200 Kč a pátek 3700 Kč atd. aneb když jim to nedá O2, dáme jim to my.

Co tím chci říci? Že pomáháme proti nenažraným operátorům každému. Nejen klientům operátorů, ale i většině retenčním zaměstnancům. Protože šmejd je tady zaměstnavatel, respektive operátor a nikoli (vždy i) zaměstnanec. Víme, že i Vy jste oběti. Jinými slovy kdo nám s naším aktivismem pomůže, tomu pomůžeme i my a kdo ne, ten nám předá OKU a půjde valorově dolu pěkně se zařadit mezi ostatní, neboť buď to pak otočíme přes záchranu s někým, kdo není hloupý a nedělá nám „naschvály”, anebo zákazníka prostě odvedeme za lepším ke konkurenci. Máme dobře zjištěno, že management dobře ví, že neblafujeme. Případné hovory s námi naslouchá a jejich výsledky vidí, tvoříme dokonalé statistiky. Nedá O2? No a co, dá někdo jiný. Třeba Vodafone, kde máme asi třetím týdnem přidělenu z vedení retenční operátorku, co nám oficiálně dává plné retence na akvizice. Není problém, milý O2. Nám je to jedno. :P

Fraude, dokud nejmenuji konkrétní z Vás, např. pána na H., proberte se! Tím, co děláte, akorát otevíráte prostor pro „korupci”. Pokud svým retenčákům seberete peníze, dáme jim je my a Vy tím akorát ještě víc poděláte firmu, neboť my jim je dáme za maximální retence, do čehož patří zejména výjimky a zpracování v nejkratším čase. Navíc způsobem, jakým to buď neodhalíte, anebo pokud odhalíte, tak pozdě nebo blbě a ještě nebudete mít případně to jak dotyčnému prokázat. Děláte to sakra špatně, načež každým dalším rozhodnutím to je jen horší. Váš chaos se stupňuje a až přijdou za námi Vaši nadřízení, tak jim to s předáním všeho, co na Vás máme, povíme. Protože O2 poškozujete Vy a ne Vaši retenční.

Milí retenční operátoři O2. Soucítíme s Vámi, mrzí nás, že Vám v O2 sáhli tak silně na peníze. Jsme s Vámi. Už nějakou dobu Vám pomáháme s valorem, snažíme se minimalizovat škody, co Vám zaměstnavatel působí, pracujeme jak pro naše klienty, tak i pro Vás, pokud a dokud je to jen možné. Vnímám, že je Vás už většina, kdo to chápe; nechápe to už jen pár slabších jedinců nebo vlezdoprdelkové fraudu. Vnímáme i my, že pomáháte Vy nám. Podržíme se. No a ti z vás, kdo jste finančně v prdeli a nasraní nebo smutní, klidně se ozvěte, můžeme to probrat, přerozdělit i mezi Vás, anebo společně vymyslíme něco jiného...

P.S.: Citace slov nejmenované junior retenčky z prodejny po přečtení: „Jojo, sahat na peníze zrovna retencim a tak masivne, to bylo sakra blbe rozhodnuti 😁
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1151
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Po přečtení vzkazu jedním ze spolupracujících retenčních operátorů O2 mi tento zavolal, abych napsal vysloveně článek vyzývající ke spolupráci, to ať v tom prý, ačkoli není, není sám a rozmělní se i mezi ostatní. To se však stalo opakovaně již v minulosti. Sice naposledy s výzvou T-Mobile a Vodafone, ta však platí i pro O2.

Článek si tímto připomeneme: T-Mobile a Vodafone retenčáci, kazíme Vám valor?

I v T-Mobile a Vodafone máme lidi, ve Vodafone dokonce oficiálně. Nicméně s T-Mobilem a Vodafonem není problém, tam své zaměstnance teď tolik nevykořisťují. Problémy nyní řeší retenčáci v a s O2. Nabídka pomoci a spolupráce platí a zejména ji využijí ti, již jsou na tom finančně od O2 tak blbě, že bát se o místo jde už trošku stranou. Drazí, 29.000 Kč dostanete všude a pokud s Vámi takhle drbe firma, opravdu si nemyslím, že to je něco, co kohokoliv v dnešní době spasí a loajalita vůči takové špíně je na místě. S námi můžete vlnu „propouštění”, tedy pokud je to jen vlna a Váš zaměstnavatel se nerozhodl změnit tuto firemní politiku natrvalo, přečkat s O2 i trojnásobnou mzdou za měsíc. Za služby snižování nákladů za služby elektronických komunikací nám totiž platí samotní naši i operátora klienti a pokud půjde o nadstandard či alespoň nejhladší možný průběh, o peníze z nich se můžeme do vyšší míry dělit. Někteří z Vás mají od nás i 4000 Kč denně! Ostatně speciálky děláme právě proto, že peníze vydáváme i Vám a O2 jde příjmově dolu, což je jedním na našich cílů. Totiž v tomto máme komunistický názor, jenž zní: „Peníze nepatří du rukou těm, kdož neví, co s nimi, špatně s nimi nakládá a mrhá jimi, nýbrž těm, kdož je potřebují a/nebo si je zaslouží.”

Proč to s O2 děláme, když to máme pořešené jinde, může se někdo zeptat? Odpovědí je zároveň efektivita. Čistě kvůli rychlosti. Zkrátka jednoduše pokud nám O2 dá pro klienta retenci a máme ji vyřízenu rychle, proto to děláme. Pokud nám ji O2 nedá nebo by se to mělo táhnout, zkz jde k Vodafone na oficiální retenční akvizici, kde se na ni třesou. Než ta se ale domluví, chvíli to trvá. Tečka. Nemáme čas ztrácet čas a půjde-li to pomalu, více zkz půjde k portaci.

Další věcí je, co se stane, pokud nám O2 začne odvedenou práci kazit. No tak v první řadě peníze od našich zkz počítají i s touto variantou. Nastane hromadný odvod klientů od O2 jinam pro ně v rámci tzv. oprav či sjednané garance. V tu chvíli je O2 začneme odvádět po desítkách až stovkách bez jakékoli s kýmkoli diskuze. Jsme jištěni, jen směle do toho nehledě na související velice zajímavou medializaci, kterou v takovém případě odvedeme. Bude o to větší legrace. Nám je to jedno.

Takže kdo chcete, ozvěte se, pomůžeme my Vám, Vy pomůžeme nám a všichni budou spokojeni. Tedy kromě těch, co si to nezaslouží.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1151
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Dostala se ke mně zpráva o tom, že prý blafuji. Dobře, tak si jemně odkryjeme několik věcí:

1. J.S., ještě pořád máš vůči svým podřízeným sexuální narážky a sexuálně je dle mně sdělené informace obtěžuješ?

2. Dejvická prodejno, ještě pořád okrádáte starší seniory pod záštitou lží, že jako druhá služba funguje jako antivir pro službu první, aby senior platil více?

3. A do třetice malý výcuc z interního chatu:
Jako já pořád nemůžu z toho že mám v provizích 125kč :D To je mega výsměch
Už máš víc :D
Tomáš má taky vejvar :D
Tomášovi to stačí :D Jinak by tady nedělal :D

Všechno průběžně sbíráme a máme u právníků. Stejně tak jako O2, samozřejmě, s tím se počítá... Nejen takových věcí máme v rámci různých mobilních operátorů za roky stovky a vše čeká jen na to, až / pokud to bude potřeba nebo nutné. Bod 2 více neřešíme pouze proto, že dotyčné údajně poškozené mohou z firmy kdykoliv odejít a řešit to po vlastní ose. To je jediný důvod. No a pokud lžou, jak se ke mně po přečtení tohoto dostalo odjinud, pak by je zase měla vyhodit firma za pomluvu. Z naší strany to každopádně řešíme po svém, nelíbí se nám ani jedna varianta a pokud nebudeme dostávat pro naše klienty, co chceme, nebude to dobré.

Jestli mohu něco doporučit, moc bych do hoven nešťoural, aby zbytečně nesmrděla.
Naposledy upravil(a) Martin Mojmír dne 10.06.2025, 21:08, celkem upraveno 1 x.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Zamčeno

Vrátit se na „Novinky, oznámení a provozní dokumenty“