Mezi operátory však máme lidi, kteří jsou na tom s odměnami lépe tak, že odchod nemusí vůbec řešit, respektive vyjebávací kampaň přečkají bez problémů. Zejména ti na prodejnách... Ti totiž zatímco mají za týden odměnu od O2 rovněž třeba kolem 150 Kč, anebo na to kašlou a jdou na nulu, my jim platíme za odvedenou práci pro nás denně třeba v pondělí 3600 Kč, úterý 2500 Kč, středu 3000 Kč, čtvrtek 1200 Kč a pátek 3700 Kč atd. aneb když jim to nedá O2, dáme jim to my.
Co tím chci říci? Že pomáháme proti nenažraným operátorům každému. Nejen klientům operátorů, ale i většině retenčním zaměstnancům. Protože šmejd je tady zaměstnavatel, respektive operátor a nikoli (vždy i) zaměstnanec. Víme, že i Vy jste oběti. Jinými slovy kdo nám s naším aktivismem pomůže, tomu pomůžeme i my a kdo ne, ten nám předá OKU a půjde valorově dolu pěkně se zařadit mezi ostatní, neboť buď to pak otočíme přes záchranu s někým, kdo není hloupý a nedělá nám „naschvály”, anebo zákazníka prostě odvedeme za lepším ke konkurenci. Máme dobře zjištěno, že management dobře ví, že neblafujeme. Případné hovory s námi naslouchá a jejich výsledky vidí, tvoříme dokonalé statistiky. Nedá O2? No a co, dá někdo jiný. Třeba Vodafone, kde máme asi třetím týdnem přidělenu z vedení retenční operátorku, co nám oficiálně dává plné retence na akvizice. Není problém, milý O2. Nám je to jedno.

Fraude, dokud nejmenuji konkrétní z Vás, např. pána na H., proberte se! Tím, co děláte, akorát otevíráte prostor pro „korupci”. Pokud svým retenčákům seberete peníze, dáme jim je my a Vy tím akorát ještě víc poděláte firmu, neboť my jim je dáme za maximální retence, do čehož patří zejména výjimky a zpracování v nejkratším čase. Navíc způsobem, jakým to buď neodhalíte, anebo pokud odhalíte, tak pozdě nebo blbě a ještě nebudete mít případně to jak dotyčnému prokázat. Děláte to sakra špatně, načež každým dalším rozhodnutím to je jen horší. Váš chaos se stupňuje a až přijdou za námi Vaši nadřízení, tak jim to s předáním všeho, co na Vás máme, povíme. Protože O2 poškozujete Vy a ne Vaši retenční.
Milí retenční operátoři O2. Soucítíme s Vámi, mrzí nás, že Vám v O2 sáhli tak silně na peníze. Jsme s Vámi. Už nějakou dobu Vám pomáháme s valorem, snažíme se minimalizovat škody, co Vám zaměstnavatel působí, pracujeme jak pro naše klienty, tak i pro Vás, pokud a dokud je to jen možné. Vnímám, že je Vás už většina, kdo to chápe; nechápe to už jen pár slabších jedinců nebo vlezdoprdelkové fraudu. Vnímáme i my, že pomáháte Vy nám. Podržíme se. No a ti z vás, kdo jste finančně v prdeli a nasraní nebo smutní, klidně se ozvěte, můžeme to probrat, přerozdělit i mezi Vás, anebo společně vymyslíme něco jiného...
P.S.: Citace slov nejmenované junior retenčky z prodejny po přečtení: „Jojo, sahat na peníze zrovna retencim a tak masivne, to bylo sakra blbe rozhodnuti