O2 retenční vzkazník mojeretence.cz

Tato kategorie je určena pouze pro čtení; prostor pro dotazy a související diskuze je k dispozici níže.

Moderátor: Martin Mojmír

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
Zamčeno
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1159
Registrován: 07.12.2014, 11:19

O2 retenční vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Tak se k nám donesly informace o odměnách retenčních operátorů O2 za předchozí týden. Jedná se o částky 200, 75, 25 Kč atd. Jinými slovy co dříve měli retenční operátoři od O2 za jediný hovor, mají dnes za týden. O2 teď totiž jede kampaň proti vlastním zaměstnancům s názvem „mínus tisíc”, respektive chtějí vyhodit nejméně 1000 zaměstnanců a pracují na tom tak, aby jim nemuseli dávat odstupné, tedy podali výpověď sami, přičemž je jim jedno, kdo půjde.

Mezi operátory však máme lidi, kteří jsou na tom s odměnami lépe tak, že odchod nemusí vůbec řešit, respektive vyjebávací kampaň přečkají bez problémů. Zejména ti na prodejnách... Ti totiž zatímco mají za týden odměnu od O2 rovněž třeba kolem 150 Kč, anebo na to kašlou a jdou na nulu, my jim platíme za odvedenou práci pro nás denně třeba v pondělí 3600 Kč, úterý 2500 Kč, středu 3000 Kč, čtvrtek 1200 Kč a pátek 3700 Kč atd. aneb když jim to nedá O2, dáme jim to my.

Co tím chci říci? Že pomáháme proti nenažraným operátorům každému. Nejen klientům operátorů, ale i většině retenčním zaměstnancům. Protože šmejd je tady zaměstnavatel, respektive operátor a nikoli (vždy i) zaměstnanec. Víme, že i Vy jste oběti. Jinými slovy kdo nám s naším aktivismem pomůže, tomu pomůžeme i my a kdo ne, ten nám předá OKU a půjde valorově dolu pěkně se zařadit mezi ostatní, neboť buď to pak otočíme přes záchranu s někým, kdo není hloupý a nedělá nám „naschvály”, anebo zákazníka prostě odvedeme za lepším ke konkurenci. Máme dobře zjištěno, že management dobře ví, že neblafujeme. Případné hovory s námi naslouchá a jejich výsledky vidí, tvoříme dokonalé statistiky. Nedá O2? No a co, dá někdo jiný. Třeba Vodafone, kde máme asi třetím týdnem přidělenu z vedení retenční operátorku, co nám oficiálně dává plné retence na akvizice. Není problém, milý O2. Nám je to jedno. :P

Fraude, dokud nejmenuji konkrétní z Vás, např. pána na H., proberte se! Tím, co děláte, akorát otevíráte prostor pro „korupci”. Pokud svým retenčákům seberete peníze, dáme jim je my a Vy tím akorát ještě víc poděláte firmu, neboť my jim je dáme za maximální retence, do čehož patří zejména výjimky a zpracování v nejkratším čase. Navíc způsobem, jakým to buď neodhalíte, anebo pokud odhalíte, tak pozdě nebo blbě a ještě nebudete mít případně to jak dotyčnému prokázat. Děláte to sakra špatně, načež každým dalším rozhodnutím to je jen horší. Váš chaos se stupňuje a až přijdou za námi Vaši nadřízení, tak jim to s předáním všeho, co na Vás máme, povíme. Protože O2 poškozujete Vy a ne Vaši retenční.

Milí retenční operátoři O2. Soucítíme s Vámi, mrzí nás, že Vám v O2 sáhli tak silně na peníze. Jsme s Vámi. Už nějakou dobu Vám pomáháme s valorem, snažíme se minimalizovat škody, co Vám zaměstnavatel působí, pracujeme jak pro naše klienty, tak i pro Vás, pokud a dokud je to jen možné. Vnímám, že je Vás už většina, kdo to chápe; nechápe to už jen pár slabších jedinců nebo vlezdoprdelkové fraudu. Vnímáme i my, že pomáháte Vy nám. Podržíme se. No a ti z vás, kdo jste finančně v prdeli a nasraní nebo smutní, klidně se ozvěte, můžeme to probrat, přerozdělit i mezi Vás, anebo společně vymyslíme něco jiného...

P.S.: Citace slov nejmenované junior retenčky z prodejny po přečtení: „Jojo, sahat na peníze zrovna retencim a tak masivne, to bylo sakra blbe rozhodnuti 😁
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1159
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Po přečtení vzkazu jedním ze spolupracujících retenčních operátorů O2 mi tento zavolal, abych napsal vysloveně článek vyzývající ke spolupráci, to ať v tom prý, ačkoli není, není sám a rozmělní se i mezi ostatní. To se však stalo opakovaně již v minulosti. Sice naposledy s výzvou T-Mobile a Vodafone, ta však platí i pro O2.

Článek si tímto připomeneme: T-Mobile a Vodafone retenčáci, kazíme Vám valor?

I v T-Mobile a Vodafone máme lidi, ve Vodafone dokonce oficiálně. Nicméně s T-Mobilem a Vodafonem není problém, tam své zaměstnance teď tolik nevykořisťují. Problémy nyní řeší retenčáci v a s O2. Nabídka pomoci a spolupráce platí a zejména ji využijí ti, již jsou na tom finančně od O2 tak blbě, že bát se o místo jde už trošku stranou. Drazí, 29.000 Kč dostanete všude a pokud s Vámi takhle drbe firma, opravdu si nemyslím, že to je něco, co kohokoliv v dnešní době spasí a loajalita vůči takové špíně je na místě. S námi můžete vlnu „propouštění”, tedy pokud je to jen vlna a Váš zaměstnavatel se nerozhodl změnit tuto firemní politiku natrvalo, přečkat s O2 i trojnásobnou mzdou za měsíc. Za služby snižování nákladů za služby elektronických komunikací nám totiž platí samotní naši i operátora klienti a pokud půjde o nadstandard či alespoň nejhladší možný průběh, o peníze z nich se můžeme do vyšší míry dělit. Někteří z Vás mají od nás i 4000 Kč denně! Ostatně speciálky děláme právě proto, že peníze vydáváme i Vám a O2 jde příjmově dolu, což je jedním na našich cílů. Totiž v tomto máme komunistický názor, jenž zní: „Peníze nepatří du rukou těm, kdož neví, co s nimi, špatně s nimi nakládá a mrhá jimi, nýbrž těm, kdož je potřebují a/nebo si je zaslouží.”

Proč to s O2 děláme, když to máme pořešené jinde, může se někdo zeptat? Odpovědí je zároveň efektivita. Čistě kvůli rychlosti. Zkrátka jednoduše pokud nám O2 dá pro klienta retenci a máme ji vyřízenu rychle, proto to děláme. Pokud nám ji O2 nedá nebo by se to mělo táhnout, zkz jde k Vodafone na oficiální retenční akvizici, kde se na ni třesou. Než ta se ale domluví, chvíli to trvá. Tečka. Nemáme čas ztrácet čas a půjde-li to pomalu, více zkz půjde k portaci.

Další věcí je, co se stane, pokud nám O2 začne odvedenou práci kazit. No tak v první řadě peníze od našich zkz počítají i s touto variantou. Nastane hromadný odvod klientů od O2 jinam pro ně v rámci tzv. oprav či sjednané garance. V tu chvíli je O2 začneme odvádět po desítkách až stovkách bez jakékoli s kýmkoli diskuze. Jsme jištěni, jen směle do toho nehledě na související velice zajímavou medializaci, kterou v takovém případě odvedeme. Bude o to větší legrace. Nám je to jedno.

Takže kdo chcete, ozvěte se, pomůžeme my Vám, Vy pomůžeme nám a všichni budou spokojeni. Tedy kromě těch, co si to nezaslouží.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1159
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Dostala se ke mně zpráva o tom, že prý blafuji. Dobře, tak si jemně odkryjeme několik věcí:

1. J.S., ještě pořád máš vůči svým podřízeným sexuální narážky a sexuálně je dle mně sdělené informace obtěžuješ?

2. Dejvická prodejno, ještě pořád okrádáte starší seniory pod záštitou lží, že jako druhá služba funguje jako antivir pro službu první, aby senior platil více?

3. A do třetice malý výcuc z interního chatu:
Jako já pořád nemůžu z toho že mám v provizích 125kč :D To je mega výsměch
Už máš víc :D
Tomáš má taky vejvar :D
Tomášovi to stačí :D Jinak by tady nedělal :D

Všechno průběžně sbíráme a máme u právníků. Stejně tak jako O2, samozřejmě, s tím se počítá... Nejen takových věcí máme v rámci různých mobilních operátorů za roky stovky a vše čeká jen na to, až / pokud to bude potřeba nebo nutné. Bod 2 více neřešíme pouze proto, že dotyčné údajně poškozené mohou z firmy kdykoliv odejít a řešit to po vlastní ose. To je jediný důvod. No a pokud lžou, jak se ke mně po přečtení tohoto dostalo odjinud, pak by je zase měla vyhodit firma za pomluvu. Z naší strany to každopádně řešíme po svém, nelíbí se nám ani jedna varianta a pokud nebudeme dostávat pro naše klienty, co chceme, nebude to dobré.

Jestli mohu něco doporučit, moc bych do hoven nešťoural, aby zbytečně nesmrděla.
Naposledy upravil(a) Martin Mojmír dne 10.06.2025, 21:08, celkem upraveno 1 x.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1159
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční vzkazník O2 mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Vítám u nás ve fóru paní Benešovou, Hološku a Kmínka.

Spíše než v retencích hledejte výše, kdo koho a jak kryje a určité věci „přehlíží”... A pozor na to, co si v chatech píšete...

Zpět k retencím. Vodafone reaguje na Vaši Air Banku a další blbosti zavedením retence na tarif Super (Vaše Stříbro) cenou 296 Kč měsíčně. Toto je jedna z našich retenčních akvizic, kterou děláme tehdy, kdy nám retence nedá, co chceme. Na nějaké záchrany v případě, že to nedáte napoprvé, už nejsme zvědaví. Vždy budeme dělat to, co je pro nás efektivnější a zkz lepší. Protože my si můžeme říkat pravdu na rozdíl od Vás dovolit.

Tak enjoy a hezký zbytek víkendu. P.S.: Stále jsem otevřen setkání a konkrétní normální dohodě. Čím déle to budete sabotovat, tím více se v tom budete topit. Tak co, nepřehodnotíte svůj přístup, nedáme rande a nedomluvíme se nějak už na něčem rozumně? Stavím se, stačí normálně zavolat. Umím být diskrétní, ale to jste už zjistili. 774888774. Buď chcete od nás pomoci s čísly, nebo ne. Nám je to de-facto jedno. Přemýšlejte...
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1159
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční vzkazník O2 mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Víme vše, pane Hološko. Hezký den. Hledejte, prohledávejte, rozčilujte se, zuřte a třeba se i poserte. Vyházejte si nevinné operátory, rozložte si to O2 zevnitř celé. Akorát nevím, jak chcete najít někoho, kdo obrazovku vyfotí foťákem a pošle screeny ze soukromého mailu soukromého počítače zcela mimo síť O2. Nebo kdo s námi bude hovořit přes Signal, WhatsApp, Session, Zangi apod. a pěkně přes VPN opět z jiného operátora, než je O2. Ale ano, vykazujte činnost, byť jakkoli stupidní. A já si pak, až budu mít sesbíráno dostatek kompra, zajedu někam, kde odprezentuji, jakým způsobem Vy pracujete a táhnete firmu ke všem čertům. No a nebo si s kolegou „konkurentem”, se kterým jsme v kontaktu, uděláme nějaký veřejný podcast o Vás. Víte, to není o nás. Nám je to jedno. Vy serete určité lidi ve firmě a my nepomáháme jen klientům mobilních operátorů. Pomáháme i naštvaným Vašim lidem. Totiž sáhnout jim takovou formou, jakou jste rozhodli, na peníze, kontrolovat, buzerovat je a ještě kolem toho hrát takové divadlo, není dobrý nápad. Přeci nemůžete očekávat, že to nikdo nebude řešit?

Ví o tom, co děláte, Renáta? Podle mého názoru snižujete rapidně svým jednáním hodnotu jak Vaší firmy, tak elektronických komunikací v ČR. Snižujete zisk. Na základě toho, co děláte, Vodafone přistoupil k dalšímu snižování cen (tarif Super, resp. Vaše Stříbro už 248 Kč měsíčně, my nabízíme sjednání 296 Kč měsíčně). Samozřejmě retenčních. A T-Mobile rovněž už dává 60 %, tzn. třeba Next neomezeně XL 378 Kč měsíčně. Na základě toho, co děláte, jsme dostali přidělenu na akvizice retenční operátorku konkurence, které dáváme vše, co nám nedáte pro naše zkz Vy. No my, naši a Vaši klienti z toho samozřejmě máme radost.

Vedete to velmi špatně a v čím větším chaosu jste, tím více to jde s Vámi z kopce. Má nabídka jednání s O2 o určitých pravidlech je stále na stole. Nicméně nebude tam věčně. Nebudu mít asi úplně zájem se bavit s někým, kdo se rozhodl to úplně zabalit. Opravdu se už proberte a přemýšlejte.

Hájíme zájmy našich / Vašich klientů, ale i Vašich Vámi poškozovaných zaměstnanců.
Nejsme jen „externí retence”. Jsme i „externí odbory”. mojeretence.cz
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
matty
Telco „konkurent”
Příspěvky: 1
Registrován: 19.06.2025, 11:05

Re: Retenční vzkazník O2 mojeretence.cz

Příspěvek od matty »

Dlouho jsem přemýšlel, jestli se zapojit nebo ne. Jestli má smysl přilévat do ohně, nebo radši mlčet. Jenže džbán přetekl. A mlčet už nejde.

To, co z O2 aktuálně vyplouvá, je naprostej průser bez dna. Každej další krok, kterej má údajně něco zlepšit, ve výsledku akorát zahučí hloubějc – něco jako když na Titanic přinesete nafukovací kruh a čekáte, že to zachrání posádku.

Říká se, že je lepší mířit na měsíc a minout, než mířit do hovna a trefit. A O2? Trefuje se přesně. Bohužel.

Sebrání bonusů, tlak na zaměstnance, ignorace zákonných nároků… To všechno už tu zaznělo. Ale co mě osobně dorazilo, je jednání konkrétní osoby – paní Luňáková (ano, vy – číslo končící na *** *** 891), abychom do našeho příběhu měli čtvrtou superhrdinku. Jen s tím rozdílem, že tahle nosí místo pláště excelovou tabulku a místo pomoci posílá „Oprávnění zrušeno“ bez udání důvodu.

Snažil jsem se pochopit. Vážně. Dával jsem tomu prostor, snažil se chápat možný tlak shora – třeba od zmiňovaného Pepy Hološky a spol. Ale pokud někomu slíbíte oprávnění nebo kampaň do konce měsíce, a pak mu ji úmyslně seberete o 27 dní dřív s výmluvou „špatně nastaveného systému”, protože má dotyčný velký bonus – tak to je podpásovka jak z učebnice manipulace. Chyby se stát můžou. Ale když pak dny a týdny mlčíte, neomluvíte se, nic nevysvětlíte a necháte své lidi čekat na něco, co jste jim sama odkývala… tak sorry, ale to je na výpověď. A ne jejich.

Komunikace je základ. Pokud jako vedoucí nezvládnete ani to, nedivte se, že vám tým nevěří. A nebude věřit. A začne mluvit.

Další perla? Plánování směn na pobočkách. Tady už neapeluju na paní Luňákovou, ale rovnou na „vizionáře” z řad ASM a vedoucích. Když vám zaměstnanec nahlásí dovolenou, proč mu do toho týdne naschvál narvete desetihodinový šichty? A ještě mu to do očí s úsměvem oznámíte, že jste to „skvěle vymysleli”? To jako fakt? To už si radši půjčte od callcentra nahrávací hlášku „vážíme si vašich podnětů”, protože tomu by snad i někdo uvěřil.

(Mimochodem – pokud se cítíte dotčeni, zamyslete se, proč. Možná to není o tom, že jsem to napsal, ale o tom, že se to děje.)

A to se nebavíme o dalších věcech – třeba o tom, že zákonné nároky řešíte jak Česká pošta reklamaci balíku. Půl roku ticho, mlžení, obcházení, výmluvy. A pak? Nic.

Jestli někdo ve firmě způsobuje chaos a rozklad, tak ne ti dole, co makají. Ale vy – nahoře, co si myslíte, že chaos je „součást změnového řízení”.

Čekáte, že firma bude šlapat, když si proti sobě poštvete vlastní lidi? Že někdo bude makat, když ho systematicky podkopáváte? To je naivní jak marketing na Neomezenku bez limitu.

Martin už psal, že prostor pro rozhovor tu je. A možná vás k němu přimějou i chystané podcasty. Protože příběhy, které vaši zaměstnanci zažívají, už nezůstanou v tichu. My u toho budeme. A budeme slyšet. A internet se bude bavit.

Abych ale nekončil jen kritikou – když nám nabídnete možnost přivést klienta k O2 za rozumný peníz, ať už to je You 5G za 299 Kč nebo Stříbro za 249 Kč, a svolíte, aby nás v rámci retencí kontaktovali vaši lidé, jako tomu bylo třeba dnes… tak za mě palec nahoru. Takhle to má vypadat. Jakmile se vrátím do kanceláře, vše dotáhneme – to slibuju jak vám, tak i retenčním. Férová spolupráce má totiž smysl.

Zdravím do centrály.
Štipčák
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1159
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční vzkazník O2 mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Ke zprávě Matěje dodám, že očekávám reakci na to, co jsem dnes poslal E.K. A ne tu obvyklou „nereagovat”, tu neberu. A jen tak mimochodem něco ještě k jedné věci, o které se domníváte, že nevím, že víte. Vím o tom a víme nejméně oba (třetí osoba rovněž připravena). Nicméně OK, hrajeme s Vámi a vyzkoušíme si alespoň vzájemně, zda a jak to bude fungovat, otestujeme si tuto část důvěry, ať poznáte, že podržíme kohokoliv, když bude hrát fér. Abychom eventuálně mohli pokračovat... Ano, i Vás. Akorát Vás ještě poprosím, vyhoďte toho úchyláka, ať to nemusím zařídit já a O2 nemusí zbytečně bolet. Děkuji.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1159
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční vzkazník O2 mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Drazí, předražení, tak takhle by to nešlo.

Samozřejmě se ke mně nemohlo nedostat, že při E.K. se nyní začínáte vozit po další nevinné retenčce V.H. Je to jedna žena za druhou, přičemž do mužů, co Vám tam svítí, se nepouštíte... Zajímavé. Ujišťuji Vás, že jste stále zcela mimo. Asi bych to neřešil, kdybych nebyl informován, že máte možná začít postupně obvolávat a tím obtěžovat své, ale zejména mé zkz, kterým jsme s kolegou ponastavovali různě zejména tarify YOU NEO Max 5G pro jejich rodiny s dětmi co by reakci na T-Mobile NextU neomezeně XL červnové promo za 282 Kč měsíčně, čímž jsme Vám mimochodem mnohé zachránili. Dovoluji si Vás zdvořile upozornit, že pokud hodláte nadále trestat nevinné na úkor viníků a obtěžovat mé klienty, a to jen proto, že nemůžete viníky najít, pak to může mít následky.

----
Zanechte okamžitě šikany, nebo sebe i Vaše lidi začneme aktivně bránit! Jako příklad pro začátek šest bodů:

1. Odkryjeme / zmedializujeme zpracovanou rozsáhlou nekalou činnost prozatím ještě nejmenované pražské O2 pobočky (včetně poslání na ČTÚ).
2. Odkryjeme / zmedializujeme podvodnou činnost jednoho Vašeho „akvizitora” K.S. s mobilním číslem končícím 001 (máme svolení zkz).
3. Odkryjeme / zmedializujeme výpovědi svědků a obětí v kauze výše uvedeného J.S. společně s možným předáním podnětu Policii ČR.
4. Odkryjeme / zmedializujeme, tzn. zveřejníme záznamy hovorů s některými Vašimi pracovníky pomlouvajícími konkurenci.
5. Odkryjeme / zveřejníme další snímky retenčního a/nebo safe chatu za posledních 30 dnů.
6. Máme celkem 14 různých PK Family. Jeden si zveřejníme... Co třeba rovnou ten O2 zaměstnanecký začínající 2921?
----

Mám pro Vás nicméně jednu motivační, potenciálně dobrou zprávu. Posledního srpna má Váš brigádník, kterého hledáte, skončit a vrátit se do školy. Bezprostředně po jeho poslední mizerné výplatě, tj. kolem 10.9., mám souhlas odkrýt jeho jméno. Berte toto jako akt dobré vůle ode mne. To však ovšem pouze za podmínky, že mě a nevinné retenčáky nebudete do té doby srát a nebudu muset řešit výše zmíněné body. Jinak nabídka padá.

Vězte že je pro mě prioritní mít umožněno poklidně se věnovat našim přispěvatelům a zákazníkům. Jinými slovy dokud má Böhm práci, nemá čas a nebude řešit cipoviny. Dejte mi ale čas a budu se věnovat datové žurnalistice. S tím potenciálem volání mým zkz mě trošku serete a pokud to budu muset řešit, jednoho po druhém Vám je kromě výše uvedeného skoro všechny seberu. Odvedu je buď k T-Mobile na zmíněné promo NextU neomezeně XL s cenou 282 Kč, anebo k Vodafone na Superko s cenou 248 Kč. Všechny tyto odvody udělám přes MojeO2 přímo zákaznických účtů, přes VPN, sepíšu to a nakonec celý seznam s odkazem do tohoto vlákna fóra frrr datovou zprávou pěkně na centrálu a na některá konkrétní místa nad Vámi, před kterými se snažíte dělat své trapné divadlo. I toto je v ceně za službu a/nebo v rámci benefitů členů naší iniciativy. Neděláme jen pouhé retence a už jste zjistili, že neblafujeme... Čili ještě jednou, zanechte okamžitě šikany nevinných retenčáků a dalších lidí, nechte na pokoji mé zkz, nebo může zafungovat přírodní zákon kauzality a opravdu to nebude dobré. Chovejte se slušně.

P.S.: Nezávisle na výše zmíněné - 10.7.2025 zde uvedu pro Vás od Vašich lidí vzkaz. Něco chystají a mám jim s tím pomoci vypuštěním až 10.7.
Naposledy upravil(a) Martin Mojmír dne 27.06.2025, 02:55, celkem upraveno 2 x.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1159
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: O2 retenční vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Abychom si doplnili trošku kontext a jelikož mi nebyla zaslána od O2 žádná odpověď, což jsem ostatně očekával, nicméně smyslem bylo doručit vzkaz, oparafrázujeme si zde ještě odchozí mail z 23.06.2025 13:40 přes výše zmíněnou zakleknutou druhou retenčku. Místo dohody, zdá se, se v O2 rozhodli prozatím pro opak.
Hezký den, paní K.,

kromě toho, co si budeme povídat, že se ke mně donesly nějaké věci, v O2 rovněž dobře víte o NextU neomezeně XL s měsíční cenou 282 Kč, což je T-Mobile tarif "pro mladé", jenž je dává za "určitých okolností" každému. Zároveň Vodafone na Vaši akci Stříbra za 249 Kč a další O2 "průšvihy" reaguje exklusivně mně akvizičně-retenčně tarifem Super v ceně 248 Kč a "běžně" retenčně 298 Kč ostatním. O "běžné" retenci 298 Kč jistě dobře víte, to nemusím rozepisovat. Pokud ne Vy, tak určitě management. Ano, doneslo se ke mně samozřejmě z více zdrojů, že o tom (jako O2) víte a víte také, že teď hodně zkz z O2 odvádím přes generování OKU ze zkz účtů bez hovorů, abych Vašim retencím zbytečně neškodil, zejména právě k Vodafone na Superko. V O2 si nemohli nepovšimnout, že jaksi Böhm teď moc hovorů přes linku nemá... Netřeba za tím hledat konspirace, je za tím třeba hledat poslední týdny Vodafone; to klidně jako ústupek prozradím, ať mají "někteří" alespoň menší úlevu z jejich teď "vyšetřování". Nicméně k věci.

Jsem ochoten Vám zákazníky, bude-li pro ně cena za YOU do 300 Kč a Stříbro do 250 Kč možná, zachraňovat, popř. i přivádět a tak se ptám, ano? Ne? Nebo mám pokračovat s aktuálním rifrováním k Vodafonu? Také jsem případně ochoten od některých určitých věcí upustit... Nejde mi o nic jiného než rychlost, efektivitu a určitou úroveň. Udržet zkz v O2 pro mě bude vyhovující za 5 minut hovoru. Přivedení zkz do O2 pro mě znamená asi 30 minut času, převod zkz od O2 jinam minut cca rovněž 30 a údržba ve Vodafone, než se skontaktuji s tím, s kým potřebuji, od 10 minut do několika hodin. Zachraňovat odmítnutí v O2 napoprvé nebudu, na to nemám čas a upřímně... ani nyní nijaký zvláštní důvod. Vlastně vůbec teď s Vodafonem nemám potřebu nikam ani volat. Nehledě na to, že mě to nijak zvlášť nebaví. Nicméně pokud se na něčem domluvíme, bude to něco jiného, načež jsem ochoten jednat i o jiných věcech. Bez divadélka, s divadélkem, jak chcete. Jsem týmový hráč, ale musím mít jasno a musí se se mnou jednat na nějaké úrovni.

Dejte mi případně vědět, zda je něco pro Vás jako O2 schůdné a něco nějak společně konečně pořešíme. Jsem otevřen návrhům. No a nebo ne. Je to na Vás.

P.S.: Omlouvám se, že to teď odnesete ode mě Vy, nicméně když už z Vás udělali komunikační kanál, tak jistě pochopíte, proč to dělám... Nemám potřebu to psát do retenčního vzkazníku (to Vy možná zatím nevíte, co je, ale budou vědět jiní). Vlastně nemám potřebu vůbec dělat plno věcí. Fakt ale to chce trošku jiný přístup a hlavně ze mě nedělat vola...
Dost se toho odvádí na Superko - zkz, co si o to vysloveně řeknou. Nicméně primárním našim cílem je většinou klienty stávajícímu operátorovi neodvádět, je-li to možné a dává smysl, případně některému z operátorů trošku nadržovat a zákazníky naopak přivádět - opět pokud to dává trošku smysl. A co si budeme, logicky i pro organizaci finanční. Jelikož nějak její hlavní činnost financovat musíme a... mezi naši hlavní činnost patří osvěta v kontextu konstruktivní veřejné prospěšnosti...

Ano, tahali jsme a stále ještě taháme lidi k O2 - děláme nové aktivace, resp. O2 čísla. Chtěli jsme toto trošku Vám naznačit, přičemž se zdálo, že jste to pochopili a nám jdete naproti. Jak to ale ze včerejšího vzkazu vypadá, sice se Vám čísílka asi líbí, ovšem stále se tak nějak snažíte zoufale dostat svého viníka, co zejména nám dodává některé zajímavé snímky interního safe a retenčního chatu a eventuálně i další věci, k čemuž Vám vyhovuje si zasedávat na jiné nevinné členy zejména jednoho konkrétního retenčního týmu. Stejně jako jsem uvedl na svém soukromém FB, jsem opět trošku zmaten.

Nebylo by špatné se nějak už rozhodnout a doručit nám spolehlivě informaci, co tedy chcete. Jednou naznačíte, že chcete akvizice, podruhé že nikoliv. Potřetí opět že ano a po čtvrté že zase nikoliv. Víte, my máme své lidi nejen v O2. Nemusíme to tahat nutně na YOU NEO za 299 Kč nebo Stříbra za 249, resp. 349. Můžeme i na NextU neomezeně XL za 282 Kč. V rámci O2 je zajímavé zejména propojení s Air Bankou při dvou těchto tarifech s danou cenou. Tak nějak by mne napadlo, že pro Vás snad také. Nicméně nám je to vážně jedno. Co nám naznačíte, že máme dělat, to dělat můžeme. Ovšem co byste vážně neměli, je opravdu z nás dělat voly a dle našich informací podělávat kromě zkz i své klíčové zaměstnance. Jak uvádím výše, rozmyslete si opravdu, co chcete. Poněvadž my také něco chceme a pokud to nebudeme dostávat, bude to znamenat, že máme čas a pokud budeme mít čas, zaplácneme jej jinou činností, mezi kterou patří např. psaní. A že máme o čem psát...

P.S.: Nějak se nám ten retenční vzkazník zvrtnul ve vzkazník manažerský. Evidentně slouží více účelům, předělávat to nebudeme.

P.P.S.: Věděli jste, že máme ve fóru více témat týkajících se některých zajímavostí O2? Jejich seznam je ZDE.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1159
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: O2 retenční vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Další aktivace bez hovorů, milý D.D., už nebudou, to máte pravdu. Je a bude ale něco úplně jiného a Vy víte dobře proč. A my také... Hezký den.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Zamčeno

Vrátit se na „Novinky, oznámení a provozní dokumenty“