Linkařská, retenční a manažerská diskuze O2 CZ

Fórum osvětového a slevového portálu mojeretence.cz (web http://www.mojeretence.cz, FB stránka https://www.facebook.com/mojeretence.cz, FB skupina https://www.facebook.com/groups/3021531074607937)

Moderátor: Martin Mojmír

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
Odpovědět
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1284
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Linkařská, retenční a manažerská diskuze O2 CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Po diskuzi s nejmenovaným retenčním operátorem O2 a zralé úvaze zakládám tento linkařský, retenční a manažerský chat O2 CZ aneb sdělujte a povídejte si veřejně o tom, o čem se obáváte nebo z jiného důvodu nechcete či nemůžete hovořit na interních týmových Teamsech.

Ačkoli je tento chat pro čtení veřejný komukoliv, oprávnění zde diskutovat mají a dostávají pouze ve fóru registrovaní uživatelé s přiděleným O2 CZ zaměstnaneckým rankem (hodností). Kromě stávajících, zde registrovaných a z bezpečnostních důvodů i pečlivě anonymizovaných jednotlivých zaměstnanců O2 se do tohoto chatu mohu zapojovat dále já co by provozovatel a administrátor fóra a někteří autorizovaní bývalí zaměstnanci O2 CZ, mezi které patří např. uživatel s loginem kaathaariin (nepochybně dle loginu mnohé napadne, o koho z týmu O2 CZ se jedná). Pokud jste / jsi zaměstnanec O2 na prodejně, lince, retenci nebo managementu a chcete / chceš se zapojit, máte / máš co nabídnout, popř. si přejete / přeješ v něčem ať už ode mě nebo jiných zaměstnanců O2 pomoci, zaregistruj(te) se, kontajtuj(te) mě přes soukromou zprávu a po ověření Vám / ti bude přidělen příslušný rank s možností diskuze v tomto tématu.

Již registrovaných anonymizovaných zaměstnanců tu máme několik. Některé i dobrovolně neanonymní. Tato diskuze není interní, upozorňuji tak tímto pro jistotu ještě jednou současné registrované zaměstnance O2 CZ, že zde Vaše publikované texty jsou veřejně viditelné a zároveň se indexují ve vyhledávačích. Pokud si nejste jisti, co to znamená, kontaktujte mne.
Zangi pro 🔒 soukromý operátorský kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
O2-2625071105
O2 CZ tým
Příspěvky: 2
Registrován: 11.07.2025, 14:47

Re: Linkařská, retenční a manažerská diskuze O2 CZ

Příspěvek od O2-2625071105 »

Jeden návrh. Fórum dobrý, ale je to takový nepřehledný. Blbě se tu hledají témata. Nešlo by to nějak zpřehlednit?
O2 CZ retence
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1284
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Linkařská, retenční a manažerská diskuze O2 CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Souhlasím, uvědomuji si to. Zároveň se omlouvám, ale mám toho, jak se říká, po kokot. Strašně moc. Jakmile se najde troška času a vhodná chvíle / motivace, přeorganizuji to. Prozatím navrhuji dát si téma třeba do záložky v prohlížeči. Díky za podnět. 👍
Zangi pro 🔒 soukromý operátorský kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
O2-2625072210
O2 CZ tým
Příspěvky: 2
Registrován: 22.07.2025, 21:33

Re: Linkařská, retenční a manažerská diskuze O2 CZ

Příspěvek od O2-2625072210 »

Otázka jak bude počítán valor u zkz pro časově omezené slevy. Když praxe byla taková že při slevě na net 6 m 300 Kč bylo počítáno z 599. Nebo tv na 2 m . Pokud bude zachováno. Tak je jedno ze zkz vola před zvýšením ceny na základě ukončení slevy nebo po. Příklad komfort za 149 a 4x stribro za 500. Celkem 2145 na fa. Po ukončení slev 4x 749 a 199 komfort. Takže za 3200 valor 65 % při zachování stejné ceny. A provize 0 nebo -45 jako nyní. Nemluve o poskytování slev na jednotlivé služby kdy omezenost se počítá od data poskytnuti slevy na danou službu ne na celého zákazníka. Opět vzniká prostor pro zákaznickou nespokojenost kdy nemají od oskytovatele garanci dlouhodobého
Zachování ceny. Bude poto nutně volat a hádat se o zachování ceny. Nebo si jít pro cenovou nabídku k vf či tm aby o2 zachovalo cenu a tuto praxi opakovat pokaždé když se bude ukončovat sleva u jednotlivých tarifu. Treba 5x do roka i vic pode poctu služeb… to zkz chce. Evu, ňoumu, 2. Ňoumu a pak někoho s pravomoci. Který vidí ze s daným člověkem už mluvil v roce 23, 22, 20 a v roce 27 se spolu potkají třeba 5x. To ale Franta vonasek už nedá. Takže i hubeny valor pro ope 65% je pro firmu 100%. A pro zkz jen proto aby zůstal za stejných cenových podmínek 5x 3h v hazlu X 300,- čas je jenom jeden a operátoři jsou 3.
O2 CZ retence
O2-2625072210
O2 CZ tým
Příspěvky: 2
Registrován: 22.07.2025, 21:33

Re: Linkařská, retenční a manažerská diskuze O2 CZ

Příspěvek od O2-2625072210 »

Další věc budeme převedení se služebními čísly na novou tarifní radu neo. Tudíž i se security. Otázka jak nás budou moci sledovat.
O2 CZ retence
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1284
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Linkařská, retenční a manažerská diskuze O2 CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Ke mně se včera doneslo, že se řešila otázka valorů pod dvou letech, kdy bude zkz končit časově určená sleva. Mám na to dvě hypotézy.

1. Většina zkz samozřejmě si skončení slevy nevšimne a sleva jim bude po 2 letech jednoduše zrušena. Všimnou si toho na FA a budou nasraní volat s přepojením na ret. Ret pokud zkz udrží, tak mu třeba nastaví stejné nebo nižší slevy s tím, že to jakože už tak super nejde, blábláblá kecy v kleci... Pokud se zkz nenechá a bude chtít max. slevy, valor půjde klidně i pod 50 %, což retenčáka akorát opět ze strany firmy podělá. Čili posrávačka retencí z vedení pokračuje.

2. Zkz si všimne či pohlídá, zavolá si před koncem slevy kvůli prodloužení. Nebudu řešit klišé snahy cenu už tak nesnížit a můžeme se bavit o zachování. Správně by se měl retenčák dostat valorově kolem 100 %, anebo pokud ukecá slevu zkz nižší, tak nad 100. To si ale myslím, že se dít nebude, neb O2 nebude chtít retenci vyplácet odměny za takový valor nebo navýšení. Tím se dostávám k podnětu ret O2-2625072210, jak to s těmi valory při časové retenci pak bude.

A jedna bombička, kterou zatím vás ještě moc neví. V Ústí máte asi nějaký nový junior retenční tým, jenž nemá dovoleno při retenčních hovorech přidávat služby, resp. navyšovat. Zdá se mi, že O2 už nemůže vám seniorům sáhnout na přidávání, neb si jsou vědomi, že by vás už dosrali totálně, tak si to vynahrazuje na juniorech, které vás možná časem mají i nahradit. Spekulovali jste mezi sebou i se mnou dále o tom, že se vás chtějí postupně zbavit. Rozpustit tým jedno jak. Zda výpověďmi, abyste odešli sami a nemuseli vám dávat odstupné, anebo přeřazením na linky či jinam. Spekulujete o vašem nahrazení AI. Do jisté míry to asi půjde, ale těžko naučíte zkz intereagovat s Evičkou a podobnými chujovinami, nějaké retence budou vždy potřeba. No tak tady vám seniorům vrážejí kudlu do zad budováním nových junior ret týmů, co od počátku nedostávají možnosti, jaké máte vy. Setkávám se s nimi přes linky a jsou na tom takhle.
Zangi pro 🔒 soukromý operátorský kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1284
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Linkařská, retenční a manažerská diskuze O2 CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

O2-2625072210 napsal: 22.07.2025, 22:02 Další věc budeme převedení se služebními čísly na novou tarifní radu neo. Tudíž i se security. Otázka jak nás budou moci sledovat.
Tak klasicky minimálně dle tohoto článku.
Zangi pro 🔒 soukromý operátorský kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Odpovědět

Vrátit se na „mojeretence.cz“