Otevřený odnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem, v procesu

Pomáháme potřebným při řešení jejich situací týkajících se negativních zkušeností s mobilními operátory.
Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší (N)etiketu, na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Provozovatelem projektu je OVPS.CZ, z.s.
Odpovědět
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 07.12.2014 12:19

Otevřený odnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem, v procesu

Příspěvek od Martin Mojmír »

Toto je citace ze vzkazníku Vodafone vyjadřující v podstatě princip záležitosti podávaný dnes ČTÚ k prošetření:
Martin Mojmír Böhm 23.10.2025 01:30 napsal:Nevážení,

když jsem se před cca 3 týdny dozvěděl, že jste mi po čase opět zavedli, a to bez uvedení důvodu, povinnost uhradit zálohu 10.000 Kč za případnou každou novou službu, jen jsem si povzdechl. Včera jsem si však řekl, že toto opravdu není normální a teprve ne tehdy, pokud pro to neexistuje relevantní důvod. Volal jsem tedy na linku, abych se pokusil důvod dozvědět. K mému překvapení mi bylo opakovaně sděleno, že jednak tento důvod podléhá vašemu jakémusi snad internímu tajemství, ale také, že jste tuto zálohu navýšili na absurdních 100.000 Kč. Nedá mi to se nezeptat: A není to málo, Antone Pavloviči?

Dovoluji si vás upozornit na možnou protiprávní povahu tohoto jednání a dávám vám tímto ultimátum v podobě jednoho týdne pro odstranění ať už jakékoli diskriminační zálohy. Pokud tak neučiníte do 30.11.2025, zahájíme sponzorovanou medializaci záležitosti včetně otevřeného podání na Český telekomunikační úřad, načež oslovíme rovněž prozatím nejmenovanou politickou stranu. Další kroky, které nebudu nyní zmiňovat, budou následovat. Činěno tak bude dle § 146 - veřejná prospěšnost a § 88 - veřejný zájem (NOZ č. 89/2012 Sb.) a v neposlední řadě pak úřední a zpravodajské licence, vizte platné stanovy OVPS.CZ, z.s.

Vím ze spolehlivých zdrojů, že toto každý den čtete a vyzývám vás důrazně k okamžitému zanechání vaší této nekalé praktiky.

Následuje citace podání ČTÚ:
Martin Mojmír Böhm napsal:Milý ČTÚ,

k citaci v souladu s § 146 - veřejná prospěšnost a § 88 - veřejný zájem (NOZ č. 89/2012 Sb.) a v neposlední řadě pak úřední a zpravodajské licence, vizte platné stanovy OVPS.CZ, z.s., přikládám záznamy hovorů se zaměstnancem mobilního operátora dokládající mé tvrzení a žádám tímto Český telekomunikační úřad o prošetření záležitosti a následné sjednání nápravy. K věci dodávám, že mám a historicky jsem měl vždy perfektní platní morálku, nemám žádné dluhy ani v rámci jiných institucí, nemám, ani jsem neměl insolvenci nebo exekuci, nečiním nic v rozporu se zákonem, nebyl jsem, ani nejsem trestně stíhaný, nejsem si vědom žádné záležitosti opravňující Vodafone digitálně mne diskriminovat požadováním v případě zájmu o jakoukoli další službu, jako je např. mobilní tarif, televizní tarif, internetový tarif nebo třeba hardware, zálohy ve výši nikoli donedávna pouze 10.000 Kč, nýbrž dle sdělení operátora dokonce již 100.000 Kč.

Vodafone nicméně může namítnout, což však rovněž nepokládám jako důvod pro vyžadování takové zálohy, že jsem od roku 2020 provozovatelem, mimo jiné, osvětové a zprostředkovatelské služby mojeretence.cz a to, což zdůrazňuji, zcela v souladu s platnými právními předpisy. Jedná se o standardní veřejně prospěšnou a podnikatelskou činnost. U spol. Vodafone Czech Republic a.s. mám vedenu aktuálně jednu službu, mobilní tarif, s číslem 702021111, již používám rovněž v souladu se zákonem ke standardním soukromým i podnikatelským účelům.

Děkuji předem za úsilí, které věci relevantně vynaložíte. Pro případné doplnění informací jsem k dispozici na kontaktních údajích z podpisu tohoto e-mailového podání. Věřím, že činnost ČTÚ povede k nápravě, resp. umravnění spol. Vodafone Czech Republic a.s., aby tato vůči mně přestala používat dvojí metr, neponižovala, nediskriminovala a přistupovala ke mně přinejmenším stejně, jako přistupuje k ostatním jejím zákazníkům.


S úctou a přáním zdraví Martin Mojmír Böhm

ICT servis & auditing
rehabilitační psychologie, datová žurnalistika,
regionální koordinátor Hnutí Zeitgeist

(+420) 774 888 774, martin.bohm@****.cz

Komunikace prostřednictvím tohoto e-mailu
může být bez potvrzování transparentní.

Přílohy:



Dozvíme se, jakým způsobem Český telekomunikační úřad k podobným záležitostem přistupuje a zda bude případně nutné podniknout navazující kroky. Dle našeho (OVPS.CZ, z.s.) mínění spol. Vodafone Czech Republic a.s. překročila přinejmenším morální mez, načež považujeme za nutné již adekvátně zasáhnout. Tento e-mail byl dnes podán na podatelna@ctu.cz, evidujeme odeslaný e-mail, doručenku i přečteknu, čekáme na vyjádření. O stavu věci v rámci tohoto tématu budeme průběžně informovat. Tento podnět (kauzu) evidujeme pod ID 2625102301 ze dne 23.10.2025.

Pokud nás budete chtít nějakým způsobem podpořit, což oceníme, neboť toto podání je i v rámci Vašeho zájmu co by spotřebitele služeb elektronických komunikací, můžete tak učinit prostřednictvím bankovního účtu 55555513/2010 s variabilním symbolem 2625102301. Za jakoukoli pomoc děkujeme.


Obrázek
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: Otevřený podnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem

Příspěvek od Martin Mojmír »

Kód: Vybrat vše

Vaše zpráva

   Komu: PODATELNA
   Předmět: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem
   Odesláno: čtvrtek 23. října 2025 11:56:48 (UTC+01:00) Belgrade, Bratislava, Budapest, Ljubljana, Prague

 byla přečtena dne čtvrtek 23. října 2025 12:03:36 (UTC+01:00) Belgrade, Bratislava, Budapest, Ljubljana, Prague.

Final-recipient: RFC822; podatelna@ctu.cz
Disposition: automatic-action/MDN-sent-automatically; displayed
X-MSExch-Correlation-Key: BYmmsAyQgEap2BX5t9nAuw==
Original-Message-ID: <f84ce99f-54e3-4fef-8b94-b8d1e9f8969b@ictx.cz>
X-Display-Name: PODATELNA
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: Otevřený podnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem

Příspěvek od Martin Mojmír »

Informování našich čtenářů prozatím na následujících FB kanálech:

mojeretence.cz :arrow: https://www.facebook.com/mojeretence.cz ... 7oU1csLXMl
Podpultové mobilní TARIFY :arrow: https://www.facebook.com/groups/podpult ... 282738036/
Vodafone CZ zákazníci - tipy, triky, návody, slevy, podpultovky :arrow: https://www.facebook.com/groups/vodafon ... 951386457/
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: Otevřený podnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem

Příspěvek od Martin Mojmír »

Kód: Vybrat vše

Informace o NEPŘIJETÍ elektronického podání zaslaného na adresu el. podatelny
Českého telekomunikačního úřadu.
======================================================================

Datum podání : 23.10.2025 11:56:56 
Předmět zprávy : obsahu zprávy: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem

Nebylo z technických příčin přijato:

podání nepřijato - nesplňuje vyhlášené standardy

Podání nesplňuje vyhlášené standardy, podle seznamu přijímaných formátů souborů (příloh).

Litujeme, ale Vaše zpráva nemohla být z provozně technických důvodů podatelnou ČTÚ přijata, 
v souladu s§ 4 odst. 3 vyhlášky č. 259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby, ve znění pozdějších předpisů.
Seznam formátů elektronického podání, které v rámci podání přijímá podatelna úřadu, naleznete na https://ctu.gov.cz/epodatelna

Dovolujeme si Vás proto požádat, abyste pro svou zprávu zvolili některý z výše uvedených formátů.

Děkujeme za pochopení.

----------------------------------------------------------------------
Poučení : Upozorňujeme, že v případě elektronického podání e-mailem 
činěného ve správním řízení ke správnímu orgánu (§ 37 zákona 
č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů) musí být 
toto opatřeno uznávaným elektronickým podpisem (§ 6 zákona č. 297/2016 
Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce). 
Nebyl-li takový podpis k Vašemu podání připojen, je nutno podání doplnit 
do 5 dnů od dne, kdy bylo učiněno, nebo jej ve stejné lhůtě učinit 
jiným způsobem,  který  připojení  uznávaného  elektronického podpisu 
nevyžaduje  (např. v listinné podobě s vlastnoručním podpisem, pro-
střednictvím vlastní datové schránky). V opačném případě nebude možné 
Vaše podání považovat za řádně učiněné a právní účinky takového podání
nebudou zachovány, což může mít vliv např. na dodržení lhůt pro uči-
nění úkonu.
----------------------------------------------------------------------
NEP-NespStand
Okamžitě jdeme zjišťovat podrobnosti.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: Otevřený podnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem

Příspěvek od Martin Mojmír »

Martin Mojmmír Böhm 13.10.2025 13:50 napsal:Hezký den,

vzhledem k odmítnutí podání - neumíte přijmout audio soubory - přeposílám podání znovu, tentokrát bez příloh, které si v tom případě přehrajete a/nebo stáhnete z přiloženého odkazu.

Odkaz -> viewtopic.php?t=966

Neočekávám, že budu muset podání odeslat po třetí. Podnět vizte níže.

S úctou a přáním zdraví Martin Mojmír Böhm

ICT servis & auditing
rehabilitační psychologie, datová žurnalistika,
regionální koordinátor Hnutí Zeitgeist

(+420) 774 888 774, martin.bohm@ictx.cz

Komunikace prostřednictvím tohoto e-mailu
může být bez potvrzování transparentní.

Kód: Vybrat vše

This is the mail system at host srv-em2.ctu.cz.

Your message was successfully delivered to the destination(s)
listed below. If the message was delivered to mailbox you will
receive no further notifications. Otherwise you may still receive
notifications of mail delivery errors from other systems.

                   The mail system

<podatelna@ctu.cz>: delivery via sbg.ctu2008.cz[172.16.0.15]:25: 250 2.0.0 OK
    4C/AF-05715-CB61AF86
Důvodem nepřijetí byla nízká odbornost IT pracovníků úřadu. Podání odesláno znovu bez příloh s odkazem.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: Otevřený podnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem

Příspěvek od Martin Mojmír »

Kód: Vybrat vše

Potvrzení přijetí elektronického podání zaslaného na adresu 
elektronické podatelny Českého telekomunikačního úřadu.
======================================================================

Datum podání : 23.10.2025 13:51:30 
Předmět zprávy : obsahu zprávy: Re: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem

Bylo přijato a zaevidováno s těmito základními údaji:

Datum zaevidování: 23.10.2025 13:51:30
Identifikátor dokumentu: CTU0X09VGX7G
ČJ: 

Vaše evidenční údaje: 
ICT servis & auditing,    /,, martin.bohm@ictx.cz

Podrobnosti:
______________________________________________________________________
Obálka - E-mail
Uznávaný elektronický podpis: NE
______________________________________________________________________



----------------------------------------------------------------------
Poučení : Upozorňujeme, že v případě elektronického podání e-mailem 
činěného ve správním řízení ke správnímu orgánu (§ 37 zákona 
č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů) musí být 
toto opatřeno uznávaným elektronickým podpisem (§ 6 zákona č. 297/2016 
Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce). 
Nebyl-li takový podpis k Vašemu podání připojen, je nutno podání dopl-
nit do 5 dnů od dne, kdy bylo učiněno, nebo jej ve stejné lhůtě učinit 
jiným způsobem,  který  připojení  uznávaného  elektronického podpisu 
nevyžaduje  (např. v listinné podobě s vlastnoručním podpisem, pro-
střednictvím vlastní datové schránky). V opačném případě nebude možné 
Vaše podání považovat za řádně učiněné a právní účinky takového podání
nebudou zachovány, což může mít vliv např. na dodržení lhůt pro uči-
nění úkonu.
----------------------------------------------------------------------
PRI-BezPoEm
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: Otevřený podnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem

Příspěvek od Martin Mojmír »

Před odesláním podnětu proběhla s úředníkem ČTÚ 25minutová konzultace, kdy v první řadě reakcí bylo překvapení zaměstnance, jenž se dle svých slov se zálohou 100.000 Kč ještě nesetkal. Dále jsme rozebírali například také charakter naší služby mojeretence.cz, zda např. toto nemůže být důvodem chování Vodafone s jednoznačnou zamítavou reakcí a dodatkem, že naše služba vypadá jako naprosto legitimní záležitost. Ani s mojeretence.cz se úředník ještě nesetkal, tudíž pravděpodobně ani neplatí v jiných tématech uváděné poznámky zaměstnanců operátorů, že s námi může mít ČTÚ případně nějaký problém.

Řeč přišla i na službu Security O2 s odesíláním osobních údajů izraelské společnosti, digitální diskriminaci v podobě dvojího metru atd. Hovor s úředníkem samozřejmě evidujeme, leč nemáme v plánu zveřejňovat. O dalším postupu budeme v rámci tohoto tématu průběžně informovat.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: Otevřený podnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem

Příspěvek od Martin Mojmír »

Při kontrole stavu jsem dnes ráno zjistil, že vyžadovaná jistina 100.000 Kč je pryč, jsme opět na 10.000 Kč. Důvod? Stále stejný - závažné interní důvody. Jestli se mám ale uklidnit, je potřeba odstranit zálohy komplet, tzn. i těch 10.000 Kč. Na prošetření ČTÚ však nyní trvám. Domnívám se, že by se takové věci dít neměly.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: Otevřený odnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem

Příspěvek od Martin Mojmír »

Záznam z rozhovoru s Vodafone linkou 1 - objednávka služby

Provedena objednávka služby TV s Prima+ v hodnotě 152 kč měsíčně a zálohou 10.000 Kč.

 
Záznam z rozhovoru s Vodafone linkou 2 - tahání na prodejnu

Jelikož žádné potvrzení objednání nepřišlo, uskutečněn druhý hovor, kde mě tahají složit zálohu na prodejnu.

 
Záznam rozhovoru s Vodafone prodejcem - úhrada dvou záloh

Při přebírání služby televize si pán na prodejně vyžádal nikoli 10, ale rovnou 20.000 Kč, kdy prý 10.000 Kč je záloha za televizi a dalších 10.000 Kč zpětně za mobilní tarif. Nikdy nic takového sám neviděl. Neinformoval mě o tom ani linkař. Šmejdská, absurdní záležitost ze strany Vodafone se stupňuje. Inu dobrá, hradíme prodejci zálohu 20.000 Kč a posíláme aktualizaci případu do ČTÚ, jenž zároveň informujeme s odkazem na toto téma, kde sami mohou sledovat vývoj.



Tento záznam je 3x střižený / zkrácený a to pouze v podobě odstranění mezer bez mluvení při čekání.
 

Obrázek

Obrázek
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
oldschooltrancer
Moderátor
Příspěvky: 20
Registrován: 16.10.2023 16:35

Re: Otevřený odnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem, v procesu

Příspěvek od oldschooltrancer »

Vtipný je, že se to jmenuje dodatečná volací jistina. S objednanou službou ale volat nemůžeš. Já mám s VF historicky špatné zkušenosti, měl jsem je kdysi kvůli sms za 35 halířů a kvůli slyším Vás (odepiš). Taky jsem musel složit zálohu 1 000 Kč, pak ji po mně chtěli znovu, ale řekl jsem, že jim nic nedám, tak mi ji „odpustili”.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: Otevřený odnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem, v procesu

Příspěvek od Martin Mojmír »

Volací jistina je zajímavá zejména v případě, kdy nevolám. Z televize nebo do televize já nevolám... Nicméně celé toto je v ČTÚ, poslal jsem tam dnes aktualizaci opatřenou o dnešní převzetí služby televize se zálohou 20.000 Kč, odkaz sem mají, měli by to správně relevantně vyřešit. Pokud se na to ČTÚ vykašle nebo věc nevyřeší, pak to posunu k vyšší instanci. Uvidí se, co vše se bude případně také medializovat. Zda „jen” Vodafone, anebo nečinnost ČTÚ či dalších.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: Otevřený odnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem, v procesu

Příspěvek od Martin Mojmír »

Kauza 100.000 Kč pokračuje. Záloha 100.000 Kč nebyl omyl. Dnes jsem se na pobočce Vodafonu zase dozvěděl, že patrně omyl bylo chtít po mně jen 20.000 Kč. Že mohl prodejce udělat chybu. Záloha 100.000 Kč má být po mně stále vyžadována. Fajn, záležitost tedy řešíme dle původního znění a zadání ČTÚ, další dokumenty k věci budou v tomto tématu následovat po nyní určitých uskutečněných krocích, při kterých čekám na zpětnou vazbu.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: Otevřený odnět ČTÚ: Požadování zálohy 100.000 Kč Vodafonem, v procesu

Příspěvek od Martin Mojmír »

Vodafone přehodnotil situaci.

Pro přezkoumání (důsledném prostudování tohoto tématu) ve Vodafone došlo k přehodnocení situace - veškeré zálohy zrušeny. Děkuji za spolupráci... Za vyřešené to budu ovšem považovat až tehdy, kdy se dozvím důvod tohoto vůči mně nekalého jednání. Ten je možné mi sdělit buď při návštěvě centrály, po čemž můžeme záležitost u ČTÚ stáhnout, anebo vyčkáme na dodání důvodu ze strany ČTÚ. Inu čekám na rozhodnutí Vodafone a věřím, že se něco podobného už nebude opakovat.

Info pro ČTÚ: Další svědectví o nastavené záloze ze strany Vodafone v podobě hovoru a rozhovoru z prodejny ze dne 27.10.2025 sem bude dodáno do 31.10.2025.
Naposledy upravil(a) Martin Mojmír dne 28.10.2025 09:09, celkem upraveno 2 x.
Důvod: Aktualizace textu.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Odpovědět

Vrátit se na „mojeretence.cz proti šmejdům“