Tak já se k tomu taky přidám, ať máte co číst – třeba při ranním sezení, kde se místo řešení reálných problémů přehazuje horký brambor z ruky do ruky a všichni dělají, že ho vlastně vůbec nedrží.
Vidím, že Martin už vám stihl nastínit první díl vašeho vlastního interního seriálu „Jak potopit firmu za pár porad a tvářit se u toho profesionálně.“ A nutno říct, že to zatím sledujeme s pobavením i špetkou fascinace.
Protože jestli jste chtěli, aby lidi přestali mít chuť něco zachraňovat a začali prostě portovat ven, tak gratuluju – povedlo se. Dneska jsem si k tomu taky symbolicky sedl a prvních pár klientů jsme už nasměrovali jinam. Když v O2 není zájem, tak je mít prostě nebudete. Jednoduchá rovnice.
A jen tak mezi řečí – interní chaty máte prolezené… no jak ementál. Možná by bylo příště vhodné, když se o nás bavíte, radši to rovnou směřovat přímo na nás – a ne abychom se to dozvídali přes třetí strany. Některé vaše interní brainstormingy jsou totiž zpětně docela legendární perly.
Jestli si pořád myslíte, že se tady jen tak blafuje, doporučuju si sednout, dát si studenou sprchu a trošku popřemýšlet. Protože když to Martin píše, tak to není scénář pro amatérské divadlo. A když já říkám, že klienty podržíme, nebo naopak odvedeme, tak to není PR fráze.
Znovu – nikdo z nás nestojí o nesmyslný boj. Ale když se rozhodnete dělat, že klienti jsou jen kusy do tabulky a vaši lidé jen přítěž, tak s tím upřímně řečeno nehodlám ztrácet čas. Ani minutu.
Chcete to dělat jinak? Fajn. Víte, kde nás najdete.
Nechcete? Taky fajn. Ale pak prosím nebrečte, až vám v tabulkách začnou mizet řádky a zmizí i čísla, co se kdysi honila na prezentacích.
A ještě drobnost na závěr – co se týká PK kódů, kdy se vám podaří opravit tu drobnou chybu, co umožňuje ze systému vyhnout jakýkoliv PK během třiceti vteřin? Ať už je to ten zaměstnanecký ****-1456 nebo jakýkoliv jiný.
A jestli pořád hledáte „kdo za to může“, ještě vám dám menší nápovědu… Nevím, kdo má na svědomí všechny ty reporty (zde prosím o odpuštění retenčáků), ale až příště budete něco hledat, zkuste hledat pořádně i v hovorech.
