Pozastavení řešení IČařů
Vzhledem k extrémní poptávce, která poprvé přesáhla 100 řešených zákazníků, se musíme uchýlit k pozastavení nejdéle trvajících zakázek, což jsou IČaři a zejména IČaři s méně službami nejvíce ve Vodafone, kde v tom při řešení retencí mají solidní bordel. Za běžné situace řešíme i déle trvající věci, složitosti, nyní ale nemůžeme. Naším cílem je pomoci v co nejkratším čase co nejvíce lidem, což při řešení IČařů, co jsou momentálně operátory znevýhodňováni, aktuálně nelze.
Pozastavení pomáhání random O2 retenčákům
Milí retenční operátoři O2. Mnozí z Vás vědí, že Vám děláme na řešených zkz valorové přípravy, aby při řešení retencí jste nešli zbytečně dolu a naopak Vám dáváme spíše navyšováky než snižováky. Pomáháme Vám, neboť víme, že to máte teď od vedení dost na hovno. No jo, jenže s tím teď bude pro random spojky útrum. Někteří jste nás totiž začali odměňovat posrávačkama v podobě zdržování, na což sorry jako, ale nejsme zvědaví. Zároveň nám O2 na profilu byla vypnuta Evička, tudíž přes profil touto cestou čekáme na random spojování nesmyslně dlouho. Takže bohužel, na random naši pomoc teď nemáme čas. Pokud se mi v rámci
této výzvy určené dříve pro VF a T-M, nyní i pro Vás, ozvete soukromě, můžeme se individuálně nějak domluvit. Znám procesy, jsem diskrétní. Jinak mi je (není) líto. Protože aby mi retenčák řešil věci tak, že naslibuje hory-doly a pak se na to vykašlal, načež já se musím k tomtéž vracet, tak takto ne, vážení. Mám totiž ještě jinde kamarády a to je Vodafone. Totiž na základě mých
FB statusů [
2] [3 - tento vymazán] jsem z Vodafone dostal osobní retenční operátorku, co mi dává maximální retence v akvizicích a speciálně pro O2, takže co mě budete posrávat, to jde rovnou do Vodafone, viz třebas z dneška p. Daníška, kde mi už došla trpělivost (nechám si ho záměrně v profilu k 774888774, tak se pokochejte). Nemusím se s tím už tak vorat. Co nepůjde u Vás normálně svižně, to nepůjde vůbec a rovnou portace. Nemám čas ztrácet čas.
Podmínky řešení „benefitních” zákazníků T-Mobile
T-Mobile benefit zkz se při řešení retence donedávna nejprve vyřadil z benefitu, neboť v benefitu nešla řešit rozumná retence. Po vyvázání se dala retence hned řešit. T-Mobile udělal kvůli nám ale změnu a to takovou, že po vyvázání z benefitu musí zkz tři měsíce pro rozumnou retenci čekat, takže s tím je teď sraní. A my říkáme ne, nebudeme čekat. Začali jsme tedy T-Mobile tyto exbenefity, pokud a dokud nám to zase nezačne dávat hned, portovat pryč a za 1. buď po portaci zase přes přetahovačku vracet na „normální” retenci, anebo zkz se už často vracet nechce, tak mu za 2. děláme retenci jinde, načež T-Mobile tak o něj holt přijde nadobro. Co tím chci říci. Vzkaz zákazníkům v benefit programech - otočíte to s námi, přejdete jinam, nebo zakázku odmítneme. Vzkaz pro T-Mobile - pokud nám nedáte retenci normálně rovnou, budeme dělat se zkz přetahovací opičky, zatěžovat vám zbytečně linky, anebo Vám je prostě sebereme. Tečka. Nám je to jedno.
Exkluzivita
Operátoři, přestaňte už dělat blbosti a pojďme se domluvit na nějakém normálním fungování. Pořád něco kvůli nám měnit, jednou se dohodnout a pak zase nás podělat, pořád intrikovat atd..., to Vás vážně baví? My se přizpůsobíme. Nebylo by lepší se s jedním z Vás normálně domluvit s tím, že nám pro zkz budete dávat normálně normální retence a my Vám půjdeme na ruku? 80% našich zkz je jedno, jakého mají operátora. Těchto 80 % se slušností a normálním řešením Vám můžeme exkluzivně dávat. A nechceme za to od Vás ani korunu, zafinancujeme si to sami. Tak už přestaňte vymýšlet hovadiny a pojďte fungovat nějak slušně. Nebo ne?