Vzdělávání, práce a motivace obecně (rozděleno)
Odeslal: 23.07.2015, 18:37
Moderováno:
Diskuse rozdělena z tématu:
Čekárna na dospělost v 8 minutách (2009) http://forum.sebesdileni.cz/viewtopic.php?f=54&t=117
---
O to větší motivace je pro změnu. Jsem přesvědčený o tom, že pokud by i tito "v systému" zaměstnaní lidé pochopili a přijali "myšlenkový tok HZ", tak vznikne určitá "připravenost" na případnou změnu...
Mám zase takovou zkušenost s panem učitelem mé dcery z gymnázia, který má širší pohled a dokázal by zcela jistě být určitým průvodcem svým žákům,.. a také do jisté míry je,... ale jak píšete, zná své hranice a pokud nechce být vyloučen z "většinového" systému, tak se drží "při zemi". Tímto jej spíše oceňuji, neboť i tak v "nestřežených" chvílích může být žákům prospěšný i jinak...
Mám kamarádku, co vede multikulturní neziskovku, pracuje s dětmi a mladými lidmi, také romy... zkusím se jí zeptat na to, jak to vidí ze svého pohledu ona...
Jinak pracuju v cestovním ruchu a mám štěstí na férového zaměstnavatele. Je to spíše výjimka na poli komerčních firem.. a cestovek..
Diskuse rozdělena z tématu:
Čekárna na dospělost v 8 minutách (2009) http://forum.sebesdileni.cz/viewtopic.php?f=54&t=117
---
No, přesně to potvrzuje to, co jsem zatím jen tušil. Na oficiální místa jen s oficiálními informacemi. Je zajímavé, že na tyto věci systém zpětnou vazbu má . Lidé v zaměstnání mají většinou obavu o "to" zaměstnání. Nedostatkem pracovních míst, která jsou vlastně "systémová" se to hlídá samo...Co se týče dospívajících, projekt fajn, ovšem to by nás museli na základní, střední či vysoké školy, jako odborníky na systém, vpouštět. Všichni, koho jsme oslovili, nás buď odmítli nebo ignorovali.
O to větší motivace je pro změnu. Jsem přesvědčený o tom, že pokud by i tito "v systému" zaměstnaní lidé pochopili a přijali "myšlenkový tok HZ", tak vznikne určitá "připravenost" na případnou změnu...
Mám zase takovou zkušenost s panem učitelem mé dcery z gymnázia, který má širší pohled a dokázal by zcela jistě být určitým průvodcem svým žákům,.. a také do jisté míry je,... ale jak píšete, zná své hranice a pokud nechce být vyloučen z "většinového" systému, tak se drží "při zemi". Tímto jej spíše oceňuji, neboť i tak v "nestřežených" chvílích může být žákům prospěšný i jinak...
Mám kamarádku, co vede multikulturní neziskovku, pracuje s dětmi a mladými lidmi, také romy... zkusím se jí zeptat na to, jak to vidí ze svého pohledu ona...
Jinak pracuju v cestovním ruchu a mám štěstí na férového zaměstnavatele. Je to spíše výjimka na poli komerčních firem.. a cestovek..