70 % podle Heimstadenu, 0 % podle reality. Heimstaden CZ opět lže svým klientům ve věci spokojenosti - Facebook.com
Napsal: 04.02.2022, 17:46
Toto je text společnosti Heimstaden CZ na Facebooku, kde ze sebe opět dělají idioty. Ne z lidí, ale ze sebe. Každý ví, že to totiž není pravda. Bohatě stačí navštívit prakticky jakýkoli jejich status. Tady netřeba ani nějak zvlášť screenovat a pořizovat důkazy. Na Facebooku je jich plná prdel.Heimstaden CZ píše:Našim klientům jsme připraveni podat pomocnou ruku vždy, když ji potřebují. Stejně tak je pro nás důležité, aby naši zákazníci věděli, že jejich podněty a připomínky bereme vážně a zabýváme se jimi. O to větší máme radost, že jsme v nedávném průzkumu spokojenosti u těchto dvou klíčových měřítek zaznamenali napříč celou skupinou Heimstaden nárůst pozitivní zpětné vazby. V Česku výsledky dotazování ukázaly, že přes 70 % našich klientů vnímá a oceňuje, že je bereme vážně a že se jim v případě potřeby dostane pomoci.
Děkujeme, že jste se průzkumu zúčastnili, a i v tomto roce uděláme všechno pro to, abyste byli s bydlením u Heimstaden co nejvíce spokojeni.
Osobně bych to nicméně viděl spíše na:
Naše klienty mrdáme vždy, když se k tomu naskytne příležitost. Stejně tak jako nás vůbec nezajímají zákaznické podněty a připomínky a proto se jimi nezabýváme. O to víc je nám jedno, že jsme v nedávném průzkumu spokojenosti u těchto klíčových měřítek zaznamenali napříč celou skupinou Heimstaden nárůst negativní zpětné vazby. V Česku výsledky dotazování ukázaly, že přes 70 % našich klientů vnímá a stěžuje si, jak si z nich děláme prdel a že se na ně v případě potřeby vyserem. A těch 30 % zbylých je na tom tak blbě, že nás raději pochválí, neboť jsou posraní až za ušima z případného vyhazovu na ulici.
Děkujeme, že jste se průzkumů zúčastnili, a i v tomto roce uděláme vše proto, abyste byli s bydlením u Heimstaden pokud možno v permanentním stresu a nasrání. Protože bydlet s Heimstadenem se co, milá Gábi? Vyplatí, Horste!
A co Váš nájemce? Jak velkého idiota dělá ten ze sebe?