Stránka 1 z 1

70 % podle Heimstadenu, 0 % podle reality. Heimstaden CZ opět lže svým klientům ve věci spokojenosti - Facebook.com

Napsal: 04.02.2022, 17:46
od Martin Mojmír
Heimstaden CZ píše:Našim klientům jsme připraveni podat pomocnou ruku vždy, když ji potřebují. 🤝 Stejně tak je pro nás důležité, aby naši zákazníci věděli, že jejich podněty a připomínky bereme vážně a zabýváme se jimi. O to větší máme radost, že jsme v nedávném průzkumu spokojenosti u těchto dvou klíčových měřítek zaznamenali napříč celou skupinou Heimstaden nárůst pozitivní zpětné vazby. V Česku výsledky dotazování ukázaly, že přes 70 % našich klientů vnímá a oceňuje, že je bereme vážně a že se jim v případě potřeby dostane pomoci. 👨‍🔧

Děkujeme, že jste se průzkumu zúčastnili, a i v tomto roce uděláme všechno pro to, abyste byli s bydlením u Heimstaden co nejvíce spokojeni. 🧡
Toto je text společnosti Heimstaden CZ na Facebooku, kde ze sebe opět dělají idioty. Ne z lidí, ale ze sebe. Každý ví, že to totiž není pravda. Bohatě stačí navštívit prakticky jakýkoli jejich status. Tady netřeba ani nějak zvlášť screenovat a pořizovat důkazy. Na Facebooku je jich plná prdel.

Osobně bych to nicméně viděl spíše na:
Naše klienty mrdáme vždy, když se k tomu naskytne příležitost. Stejně tak jako nás vůbec nezajímají zákaznické podněty a připomínky a proto se jimi nezabýváme. O to víc je nám jedno, že jsme v nedávném průzkumu spokojenosti u těchto klíčových měřítek zaznamenali napříč celou skupinou Heimstaden nárůst negativní zpětné vazby. V Česku výsledky dotazování ukázaly, že přes 70 % našich klientů vnímá a stěžuje si, jak si z nich děláme prdel a že se na ně v případě potřeby vyserem. A těch 30 % zbylých je na tom tak blbě, že nás raději pochválí, neboť jsou posraní až za ušima z případného vyhazovu na ulici.

Děkujeme, že jste se průzkumů zúčastnili, a i v tomto roce uděláme vše proto, abyste byli s bydlením u Heimstaden pokud možno v permanentním stresu a nasrání. Protože bydlet s Heimstadenem se co, milá Gábi? Vyplatí, Horste! 🧡

Obrázek


A co Váš nájemce? Jak velkého idiota dělá ten ze sebe?

Re: 70 % podle Heimstadenu, 0 % podle reality. Heimstaden CZ opět lže svým klientům ve věci spokojenosti - Facebook.com

Napsal: 04.02.2022, 18:55
od Martin Mojmír
Přikládám kamarádovu komunikaci s Heimstaden CZ, kteří po podání podnětu za více než ROK neudělali vůbec nic. Originály e-mailů máme k dispozici.


Pondělí 10.08.2020, 23:47
David Ponížil píše:Dobrý den,

poslední dobou se stává, že dveře vedoucí do sklepních prostor někdo nechává zcela odemčené a otevřené. Také jdou dveře čím dál hůře zavírat a ve sklepních prostorách se objevují různá křesla. Žádám o prošetření této věci a zavedení opatření, aby se toto již nedělo. Je taky možné, že se klíče dostaly do nesprávných rukou. Jedná se o Alšovo náměstí 530/11, 70800. Děkuji.

S pozdravem
David Ponížil

12.08.2020, 13:36
Heimstaden CZ píše:Vážený pane Ponížile,

K níže uvedenému sdělujeme, že již evidujeme požadavek 6520BU035871 na seřízení vstupních dveří do suterénu s očekávaným termínem realizace do 29.08.2020.

Společné prostory domu jsou určeny k užívání všem nájemníkům v domě a měli by tak sami nájemníci dbát na to, aby sklepní prostory po sobě řádně uzavírali. Naše společnost nemá jak zajistit, aby se toto nedělo. V případě, že je Vám známo, kdo takto činí, prosíme Vás o uvedení jména či čísla bytu, abychom mohli záležitost prověřit a sjednat nápravu.

Děkujeme Vám za pochopení.

S přáním hezkého dne
Pavla Hlávková
Referent Zákaznické linky

21.08.2020, 04:54
David Ponížil píše:Dobrý den,

opravdu nevím kdo dveře neustále otevírá. Tvrdíte, že nemáte jak zajistit aby k tomuto nedocházelo. Chápu, že vymyslet řešení je vždy náročnější než nedělat nic. Když už nic, tak alespoň nějaké upozornění na papíře by se mohlo objevit, co říkáte?

Dále je tady možnost, že by tuto věc mohla s nájemníky probrat pověřená osoba společnosti Heimstaden.

Dveře jsou již odemčené každý den a jelikož se ve sklepních prostorách nacházejí mimo jiné třeba uzávěry na vodu a potrubí, neměl by jistě být tento prostor zcela volně přístupný.

S pozdravem
David Ponížil

24.08.2020, 08:36
David Ponížil píše:Dobrý den,

nájemník, který neustále otevírá dveře od sklepa se nakonec sám ohlásil. Zde můžeme vidět, co je to zač a jsem tedy opravdu zvědavý, jak to s ním vyřešíte. Jedná se o p. J., bytem č. X. (jméno cenzorováno)

S pozdravem
David Ponížil

26.08.2020, 13:44
Heimstaden CZ píše:Dobrý den,

K níže uvedenému Vám sdělujeme, že Vaši stížnost jsme zaevidovali pod číslem 20ST002164 a podstoupili k řešení Útvaru kontroly naší společnosti. Sdělujeme Vám, že lhůta pro vyřešení dané stížnosti je 45 pracovních dní, kdy o výsledku šetření budete informován.

Chápeme tuto nepříjemnou situaci a věřte, že učiníme veškeré kroky k její nápravě.

S přáním hezkého dne
Sára Macurová
Referent Zákaznické linky

02.09.2020, 09:06
David Ponížil píše:Dobrý den, včera byla v domě umístěna vývěska s upozorněním ohledně sklepních prostor, avšak to p. J. (jméno cenzorováno) nezastavilo a dveře otevírá stále.

Dnes ráno jsem šel dveře uzamknout a zjistil jsem, že do sklepa zatíká voda, viz. přiložená fotodokumentace.

S pozdravem
David Ponížil

04.09.2020, 15:06
Heimstaden CZ píše:Dobrý den, pane Ponížile,

K níže uvedenému Vám sdělujeme, že ve věci uzavírání dveří do sklepních prostor byly učiněny ze strany Oddělení péče o nájemníky kroky pro sjendání nápravy.

Dále Vám sdělujeme, že na zatékání do sklepních prostor byl zaevidován požadavek číslo 6520PZ006807 s lhůtou určení dalšího postupu do 30 dní. Nicméně s ohledem na vážnost situace Vás ubezpečujeme, že budeme apelovat na co nejrychlejší řešení.

S přáním hezkého dne
Sára Macurová
Referent Zákaznické linky

27.09.2020, 17:58
David Ponížil píše:Dobrý den,

dne 26.9.2020 jsem zkontroloval situaci ve sklepních prostorách a natočil video (odkaz na jeho stažení z uschovna.cz: https://www.uschovna.cz/zasilka/DAM6R629KTTJNK25-5PM/), ve kterém je zachycen havarijní stav zdiva a dalších problémů. Oklepání vlhké omítky, jak uvádíte v dopise který jste nám zaslali, nebude jistě dostačující. Volal jsem kvůli tomuto i na havarijní linku, kde jsem toto projednával s paní Martinou Cichoňovou.

S pozdravem

David Ponížil

30.09.2020, 19:07
Heimstaden CZ píše:Dobrý den, pane Ponížile,

K níže uvedenému Vám sdělujeme, že informaci o zhoršeném stavu sklepních prostor jsme podstoupili příslušnému technikovi správy portfolia k dořešení.

Dále Vám sdělujeme, že na dodání klik a otevření oken byl zaevidován požadavek číslo 6520BU047932 s termínem realizace do 30 pracovních dní. Také jsme zaevidovali požadavek číslo 6520PZ007533 pro vyklizení sklepních prostor a to taktéž s termínem realizace do 30 pracovních dní.

S přáním hezkého dne
Sára Macurová
Referent Zákaznické linky

08.11.2020, 09:20
David Ponížil píše:Dobrý den,

bohužel situace s uzavíráním dveří je stejná (stále otevřené dveře) a dokonce jsou teď zničeny úplně.

S pozdravem
David Ponížil

09.11.2020, 15:12
Heimstaden CZ píše:Dobrý den, pane Ponížile,

Vámi nahlášenou závadu sklepních dveří jsme postoupili příslušnému technikovi správy portfolia k prošetření a zajištění opravy pod číslem požadavku 6520BU055993 s očekávaným termínem realizace do 30 pracovních dnů.

Tímto děkujeme za Váš podnět k řešení.

S přáním hezkého dne
Pavla Hlávková
Referent Zákaznické linky

15.12.2020, 23:09
David Ponížil píše:Dobrý den,

dveře jsou stále neopravené a vámi uváděná lhůta 30 dní dávno uplynula...

S pozdravem
David Ponížil

Středa 16.12.2020, 14:38
Heimstaden CZ píše:Dobrý den, pane Ponížile,

K níže uvedenému Vám sdělujeme, že oprava dveří je evidovaná pod číslem požadavku 6520BU055993 a bude realizována po opravě dešťové kanalizace evidované pod číslem požadavku 6520BU059458 s očekávaným termínem realizace do 1.2.2021 vzhledem ke klimatickým podmínkám. Oprava dveří bude realizována až po opravě dešťové kanalizace z důvodu zatékání do sklepních prostor a následnému poškození předmětných dveří vodou.

Tímto Vám děkujeme za pochopení.

S přáním hezkého dne
Sára Macurová
Referent Zákaznické linky
Davide, smím se zeptat, v jakém je stavu situace dnes po více než roce? Vím, že jsme to psal nahoře, ale nechci to psát sám...

Re: 70 % podle Heimstadenu, 0 % podle reality. Heimstaden CZ opět lže svým klientům ve věci spokojenosti - Facebook.com

Napsal: 04.02.2022, 18:56
od David Ponížil
Přidám komunikaci se starostlivým Heimstadenem:


David Ponížil <ponizil.david89@gmail.com>
Přílohy
ne 8. 11. 2020 9:20
komu: info

Dobrý den,

bohužel situace s uzavíráním dveří je stejná (stále otevřené dveře) a dokonce jsou teď zničeny úplně.

S pozdravem

David Ponížil
ponizil.david89@gmail.com



info@heimstaden.cz <info@heimstaden.cz>
po 9. 11. 2020 15:12
komu: mně

Dobrý den, pane Ponížile,



Vámi nahlášenou závadu sklepních dveří jsme postoupili příslušnému technikovi správy portfolia k prošetření a zajištění opravy pod číslem požadavku 6520BU055993 s očekávaným termínem realizace do 30 pracovních dnů.



Tímto děkujeme za Váš podnět k řešení.



V případě, že budete mít jakékoliv další dotazy či požadavky, můžete se obrátit na naši bezplatnou Klientskou linku 800 111 050, která je pro Vás k dispozici nepřetržitě (avšak v pracovní dny od 18:00 do 7:00 hodin, o víkendech a svátcích pouze pro řešení havarijních, život či majetek ohrožujících stavů), případně nás můžete kontaktovat e-mailem na adrese info@heimstaden.cz. V pracovní dny můžete rovněž využít on-line chat, který naleznete na webu www.heimstaden.cz v době od 8:00 do 16:00 hodin a dále můžete využít mobilní aplikaci nebo webový zákaznický portál Můj domov.



Můj domov

Kontrolujte si své důležité informace týkající se bytu, který užíváte. Snadno a rychle.

Nainstalujte si naši aplikaci do mobilního zařízení, anebo navštivte naše webové stránky.





S přáním hezkého dne



Pavla Hlávková
Referent Zákaznické linky

Heimstaden

Klientská linka 800 111 050

info@heimstaden.cz

Heimstaden Czech s.r.o.
Gregorova 2582/3
702 00 Ostrava

www.heimstaden.cz






David Ponížil <ponizil.david89@gmail.com>
út 15. 12. 2020 23:09
komu: info@heimstaden.cz

Dobrý den,

dveře jsou stále neopravené a vámi uváděná lhůta 30 dní dávno uplynula...


S pozdravem
David Ponížil
ponizil.david89@gmail.com








info@heimstaden.cz <info@heimstaden.cz>
st 16. 12. 2020 14:38
komu: mně

Dobrý den, pane Ponížile,



K níže uvedenému Vám sdělujeme, že oprava dveří je evidovaná pod číslem požadavku 6520BU055993 a bude realizována po opravě dešťové kanalizace evidované pod číslem požadavku 6520BU059458 s očekávaným termínem realizace do 1.2.2021 vzhledem ke klimatickým podmínkám. Oprava dveří bude realizována až po opravě dešťové kanalizace z důvodu zatékání do sklepních prostor a následnému poškození předmětných dveří vodou.



Tímto Vám děkujeme za pochopení.



V případě, že budete mít jakékoliv další dotazy či požadavky, můžete se obrátit na naši bezplatnou Klientskou linku 800 111 050, která je pro Vás k dispozici nepřetržitě (avšak v pracovní dny od 18:00 do 7:00 hodin, o víkendech a svátcích pouze pro řešení havarijních, život či majetek ohrožujících stavů), případně nás můžete kontaktovat e-mailem na adrese info@heimstaden.cz. V pracovní dny můžete rovněž využít on-line chat, který naleznete na webu www.heimstaden.cz v době od 8:00 do 16:00 hodin a dále můžete využít mobilní aplikaci nebo webový zákaznický portál Můj domov.



Můj domov

Kontrolujte si své důležité informace týkající se bytu, který užíváte. Snadno a rychle.

Nainstalujte si naši aplikaci do mobilního zařízení, anebo navštivte naše webové stránky.





S přáním hezkého dne



Sára Macurová
Referent Zákaznické linky



Heimstaden

Klientská linka 800 111 050

info@heimstaden.cz

Heimstaden Czech s.r.o.
Gregorova 2582/3
702 00 Ostrava

www.heimstaden.cz

- zanechávejte prosím historii zpráv –



Proběhly i telefonní hovory a upozorňování na FB, ale stále se nic neděje... Heimstaden na to prostě sere.

Re: 70 % podle Heimstadenu, 0 % podle reality. Heimstaden CZ opět lže svým klientům ve věci spokojenosti - Facebook.com

Napsal: 04.02.2022, 19:02
od David Ponížil
Odeslal jsem další email s výzvou.


Výzva k uskutečnění oprav
Dobrý den,
dne 27.11.21 jsem na lince 800 111 050 ve 14:45 hod., oznámil škodu na majetku způsobenou odcizenými věcmi z některých sklepních kójí. Na místo přivolána i PČR. Do sklepních prostor je zcela volný přístup, jelikož jste dosud nevyměnili poškozené dveře (č. Požadavku: 6521BU015319 z 8.11. 2020). Dále jsou poškozeny i vchodové dveře, což jsem hlásil 27.11.21 na lince.

Návrh řešení: Výměna dveří a nainstalování mříží u vstupu do sklepních prostor.

S pozdravem a přáním hezkého dne,
David Ponížil
Alšovo náměstí 530/11, 70800, Ostrava

ponizil.david89@gmail.com

Re: 70 % podle Heimstadenu, 0 % podle reality. Heimstaden CZ opět lže svým klientům ve věci spokojenosti - Facebook.com

Napsal: 04.02.2022, 19:08
od Martin Mojmír
Hmm. Špatný návrh. Mám lepší - vystěhuj se...

Ještě sem napiš příběh s tím schodem. To byla také komedie. Můžeme dát odkaz na FB zeď Heimstaden CZ opět ohledně této věci. Dej odkaz, opět to vyscreenuji a celé sem vložím.

Re: 70 % podle Heimstadenu, 0 % podle reality. Heimstaden CZ opět lže svým klientům ve věci spokojenosti - Facebook.com

Napsal: 04.02.2022, 19:33
od David Ponížil
Na to se samozřejmě taky vysrali. Trochu to upravili a hotovo...

Obrázek

Re: 70 % podle Heimstadenu, 0 % podle reality. Heimstaden CZ opět lže svým klientům ve věci spokojenosti - Facebook.com

Napsal: 04.02.2022, 20:05
od Martin Mojmír
Ó no ano, ele-mentální slušnost a otroci Karel a Jana...

Re: 70 % podle Heimstadenu, 0 % podle reality. Heimstaden CZ opět lže svým klientům ve věci spokojenosti - Facebook.com

Napsal: 09.02.2022, 14:00
od Martin Mojmír
Tak a máme to dvojmo potvrzené. Společnost Heimstaden CZ lže, na své nájemníky kašle a dělá z nich akorát blbce. No a nově také cenzuruje. Užívatele sice nezablokuje, ale vymaže jeho Heimstadenu nehodící se příspěvky a neumožní mu dále intereagovat (nelze nic lajkovat ani komentovat). Níže z aktualizovaného obrázku dostupného z mého profilu si to lze snadno ověřit. Ani si nedali tu práci, aby odstranili své reakce na mé komentáře, takže diskuze tak nyní vypadá, že v ní něco chybí. Ano, chybí, Heimstaden je zcenzuroval. Tímto člověka rozhodnutí nezmínit se o nich v samostatném článku nezmění.

Obrázek

Re: 70 % podle Heimstadenu, 0 % podle reality. Heimstaden CZ opět lže svým klientům ve věci spokojenosti - Facebook.com

Napsal: 09.02.2022, 18:48
od David Ponížil
Pche. To si dělají srandu. Ale teď se dobře podkopali a potvrdili vše, co je zde psáno.