Jaký je postup při sjednávání služby
Odeslal: 25.10.2025 01:58
# Po vyplnění formuláře je poptávka zařazena do fronty a čeká, jakmile na ni přijde řada (což může trvat až cca 7 dnů).
# Na poptávku je reagováno výzvou k platbě, nebo zavoláním a to dle ve formuláři uvedené preference zájemce.
# Po příchodu platby je zájemce dotázán na některé identifikační údaje (jsou potřeba pro zastupování před mobilním operátorem).
# U požadovaného mobilního operátora je (vy)řešena poptávaná služba (zájemce může být kontaktován s doplňujícími informacemi).
# Poptávajícímu potvrdíme dokončení procesu (ten si vše zkontroluje v mobilní aplikaci nebo na webovém rozhraní operátora).
# Nepodnikající poptávající má jako doklad o provedené platbě výpis z bankovního účtu, podnikateli může být odeslána faktura.
Slevy na služby u mobilních operátorů už jako v minulosti často nevyřizujeme těžkopádně s jejich standardizovanými retenčními odděleními, nýbrž rovnou s nám loajálním managementem. Pokud ale už z nějakého důvodu kontaktujeme běžného zaměstnance na lince operátora, tyto hovory si, jelikož obsah může být oboustranně závazný, stejně jako mobilní operátor nahráváme a důsledně zabezpečeně uchováváme po dobu nejméně pěti let od komunikace, to zejména pro případ eventuální potřeby připomenutí podrobností nebo reklamace. Vše, co s mobilním operátorem za klienta vyjednáme, máme po uvedenou dobu pod kontrolou. Náš klient se tak nemusí o nic starat, nadále pouze využívá námi před mobilním operátorem sjednané výhody.
# Na poptávku je reagováno výzvou k platbě, nebo zavoláním a to dle ve formuláři uvedené preference zájemce.
# Po příchodu platby je zájemce dotázán na některé identifikační údaje (jsou potřeba pro zastupování před mobilním operátorem).
# U požadovaného mobilního operátora je (vy)řešena poptávaná služba (zájemce může být kontaktován s doplňujícími informacemi).
# Poptávajícímu potvrdíme dokončení procesu (ten si vše zkontroluje v mobilní aplikaci nebo na webovém rozhraní operátora).
# Nepodnikající poptávající má jako doklad o provedené platbě výpis z bankovního účtu, podnikateli může být odeslána faktura.
Slevy na služby u mobilních operátorů už jako v minulosti často nevyřizujeme těžkopádně s jejich standardizovanými retenčními odděleními, nýbrž rovnou s nám loajálním managementem. Pokud ale už z nějakého důvodu kontaktujeme běžného zaměstnance na lince operátora, tyto hovory si, jelikož obsah může být oboustranně závazný, stejně jako mobilní operátor nahráváme a důsledně zabezpečeně uchováváme po dobu nejméně pěti let od komunikace, to zejména pro případ eventuální potřeby připomenutí podrobností nebo reklamace. Vše, co s mobilním operátorem za klienta vyjednáme, máme po uvedenou dobu pod kontrolou. Náš klient se tak nemusí o nic starat, nadále pouze využívá námi před mobilním operátorem sjednané výhody.