Obelhaná Jana Procházková zaměstnanci O2, vyřešeno snížením ceny
Odeslal: 26.10.2025 11:31
				
				Záznam z rozhovoru s paní Janou Procházkovou 1 - analýza
# Platbu 99 Kč za router a 69 Kč za set-top-box = 10.080 Kč za 5 let při měsíčních splátkách klientce dýler O2 neoznámil.
# Klientce nikdo nevysvětlil, že nemusí mít internet optický, že může mít i kabelový.
# Neodborné, placené (500 Kč) zapojení internetu nepřipraveného technika (tento poplatek není nutný, lze jej neúčtovat).
# Nefunkčnost televize O2 - prodej staršího typu set-top-boxu.
# „My Vám dáme set-top-box nový, ale budete platit oba. Starý i nový.”
# Jsme schopní zařídit vrácení zařízení bez nutnosti je doplatit a snížit náklady za služby O2 o polovinu.
# Zaměstnanci O2 klientce neřekli, že nemusí za televizi platit a dali jí Oneplay Komfort. Vyhráli, klientka si jej zatím ponechává.
# Nespokojených, rozhořčených klientů s O2 je ve stejném domě více.
# Cenu za služby O2 můžeme snížit o cca polovinu.
# Někteří zaměstnanci O2 se klientům O2 posmívají.
# Co s odkoupenými zařízeními? Prodat, jinak asi nic moc...
# Pracovník O2 lhal, že jiné zařízení než to od O2 nebude klientce fungovat.
# Předražené zařízení od O2 už vracet nebudeme, snížíme ale ceny za služby.
 # Platbu 99 Kč za router a 69 Kč za set-top-box = 10.080 Kč za 5 let při měsíčních splátkách klientce dýler O2 neoznámil.
# Klientce nikdo nevysvětlil, že nemusí mít internet optický, že může mít i kabelový.
# Neodborné, placené (500 Kč) zapojení internetu nepřipraveného technika (tento poplatek není nutný, lze jej neúčtovat).
# Nefunkčnost televize O2 - prodej staršího typu set-top-boxu.
# „My Vám dáme set-top-box nový, ale budete platit oba. Starý i nový.”
# Jsme schopní zařídit vrácení zařízení bez nutnosti je doplatit a snížit náklady za služby O2 o polovinu.
# Zaměstnanci O2 klientce neřekli, že nemusí za televizi platit a dali jí Oneplay Komfort. Vyhráli, klientka si jej zatím ponechává.
# Nespokojených, rozhořčených klientů s O2 je ve stejném domě více.
# Cenu za služby O2 můžeme snížit o cca polovinu.
# Někteří zaměstnanci O2 se klientům O2 posmívají.
# Co s odkoupenými zařízeními? Prodat, jinak asi nic moc...
# Pracovník O2 lhal, že jiné zařízení než to od O2 nebude klientce fungovat.
# Předražené zařízení od O2 už vracet nebudeme, snížíme ale ceny za služby.
Záznam z rozhovoru s paní Janou Procházkovou 2 - vyřešení
# Operátor dal klientce dárek v podobě HBO na chvilku zdarma za to, že měla s O2 potíže.
# Zaměstnanci kamuflovali službu na měsíc zdarma, na kterou má nárok téměř každý, za dárek a tím dělali ze zákazníka hlupáka.
 # Operátor dal klientce dárek v podobě HBO na chvilku zdarma za to, že měla s O2 potíže.
# Zaměstnanci kamuflovali službu na měsíc zdarma, na kterou má nárok téměř každý, za dárek a tím dělali ze zákazníka hlupáka.
Jak jsme snížili cenu a kolik paní Procházkové ušetřili

Přitom kdyby paní Procházkovou neodrbali pracovníci O2, paní by neměla důvod si naši službu na internetu vyhledat a zaplatila by O2 více.
Dodatečná nabídka možnosti snížení ceny
I po našem vyřešení / snížení cen paní Procházková platí nyní televizi Oneplay Komfort v ceně 149 Kč. TV Oneplay Komfort je placená varianta televize zejména kvůli programu VOYO. Paní Procházková si dle svých slov VOYO zapne pouze občas. Mohu nabídnout změnu TV Oneplay Komfort na variantu TV Oneplay K Internetu, která je bez VOYO a několika dalších dodatečných programů zdarma. Zde jsou rozdíly mezi těmito dvěma variantami.
TV Oneplay K Internetu za 0 Kč měsíčně
Tv Oneplay Komfort za 149 Kč měsíčně
V případě zájmu je možné mi dát vědět, anebo si může zrušit přes linku sama. Nutno nezapomenout, že nastavené slevy jsou platné po dobu 2 let a je proto třeba, nemá-li se zdražit, řešit to alespň měsíc před jejich skončením, tzn. nejlépe kolem 23.9.2027.