Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ

Fórum osvětového a slevového portálu mojeretence.cz (web -> http://www.mojeretence.cz, FB stránka -> https://www.facebook.com/mojeretence.cz, FB skupina -> https://www.facebook.com/groups/3021531074607937)

Moderátor: Martin Mojmír

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1308
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Prolhaná manipulátorka Jitka z T-Mobile CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Nyní přikročíme k přislíbenému příchozímu hovoru na naše číslo 722414722 paní Jitkou s rozborem situace.




Anotace hovoru z 18.08.2024 s retenčkou

# 00:21 - Hovor začíná sdělením, že se mi jako zákazníkovi z T-Mobilu nedovolali a systém pak posílá OKU kód... K tomuto sdělení retenčky se doporučuji vrátit, až narazíte na čas 07:40.
# 00:45 - Paní hovoří o zákazu zpětného kontaktu ze strany zákazníka, což ale není žádná pravda, neboť zkz zpětný kontakt nikdy nezakázal (ve skutečnosti zakázal kontakt T-Mobile na základě odhalení a evidence našeho čísla 722414722, ze kterého ve zplnomocněném zastoupení klientů T-Mobile voláme).
# 02:35 - Retenčka se chytá mnou jí nadhozené příležitosti zalhat zákazníkovi ve věci, že jako jeho zprostředkovatel měl zpětný kontakt zkz operátorovi zakázat. Nechávám se retenčkou ujistit, zda tomu tak skutečně je, přičemž ona důrazně s tímto souhlasí - nehorázně lže a pomlouvá naši službu. Lže dále o tom, že zprostředkovatel nikdy neudělá službu u T-Mobilu, protože zprostředkovatel je placený za přenos k jinému operátorovi a že to nikdy nezprostředkujeme.
# 04:42 - Po sdělení postupu a obhajobě věci (p. Böhma) retenčka otáčí a najednou tvrdí, že u toho nebyla a nemůže tedy nic říci.
# 04:57 - Retenčka se 2x za sebou prořekla (přiznala), že byl kontakt zablokovaný ze strany T-Mobile, načež jakmile se jí na to znovu zeptám, po krátkém tichu se opraví a opět stáčí vinu na mě, že jsem měl zpětný kontakt z webu za zkz zablokovat.
# 05:20 - Retenčku informuji, že já jsem pan Böhm a popírám, z čeho mne obviňuje, načež pokračuji informováním o mém skutečném záměru sjednat zkz lepší cenu u T-Mobile a tedy T-Mobilu zákazníka zachovat. Retenčka opět tvrdí, že u hovorů nebyla atd.
# 06:44 - Ptám se retenčky, proč mne a naši službu pomlouvá. Ta tvrdí, že kdyby si zákazník zavolal sám o výhody, tak je od T-Mobile dostane. Toto ale máme prokázáno jednoduše tím, že jsem se vydáváním za zákazníka o max. výhodu sám ucházel a nejenže mi nebyla poskytnuta, ale T-Mobile sám nastavil zákaz volání. Retenčka Jitka byla celou dobu přesvědčena, že hovoří se zákazníkem s tvrzením, že zákazník má ze své strany zablokované zpětné volání. Přitom jsem jako zákazník si sám volal a daná sleva, již jsem dle Jitky měl dostat, mi prostě nabídnuta ani poskytnuta nebyla. T-Mobile nabídl cenu vyšší a odmítl to dále řešit.
# 07:14 - Retenčka sděluje, že zákazník si může sám zavolat o retenci a tu prý dostane, což samozřejmě je pravda, už ale nehovoří o tom v jaké výši (samozřejmě může dostat 50 %, ovšem z praxe to bývá dle dohadování pokud možno co nejméně, nejčastěji se retence T-Mobile snaží zkz utahat nebo ulhat do cca 25 až 30 %).
# 07:20 - Retenčka více znervózňuje a zvyšuje hlas. Sděluje, že se operátorovi nelíbí zprostředkovatelé a že nám zkz platí za něco, co si mohou zařídit sami (což si snadno prokazujeme, že tomu tak prostě není - tím mám na mysli garanci sjednání maximální možné slevy, na kterou se zkz dostat nemusí a v tomto případě samozřejmě ani nedostal), do čehož ale jak jí, tak mobilnímu operátorovi absolutně vůbec nic není.
# 07:40 - Retenčka si trvá na svých lžích. Tvrdí, že se do webového rozhraní, kde mělo dojít k zákazu kontaktu zákazníka, dá dostat pouze přes administrátora a heslo. Tvrdí, že pokud je zákaz nastaven, nesmí T-Mobile jej kontaktovat. Ovšem jedinou výjimkou má být pokus o záchranu zkz, kdy najedou i přes výslovný zákaz tedy zákazníka kontaktovat může, čímž ale poruší principy nastavení zákazu a stejně tomuto zavolá... (Připomínám, že žádný zákaz nastaven ode mě nebyl.)
# 08:30 - Přebírám slovo. Retenče sděluji mezeru v jejím tvrzení ve věci přihlášení se do zkz účtu, čímž je dvoufaktorové ověření. Pokračuji informováním retenčky o tom, kdy, za jakých okolností a jakou slevu dostane, co zákazník prostřednictvím naší strany co by zprostředkovatele dostane a proč to nemůžeme dělat zadarmo. Sděluji, že si nemyslím, že děláme něco špatného a že je to standardní zprostředkovatelská služba. Dodávám, že se snažím pomoci ale i operátorovi třeba s navýšením služby, resp. hodnoty zkz. Informuji T-Mobile prostřednictvím paní Jitky, že nechci jim zákazníky brát atd. Sděluji retenčce fakta o tom, že vedení firmy zaměstnancům také neříká vše. Že je jak proti zákazníkům, tak i proti zaměstnancům. Předávám jí slovo.
# 10:41 - Retenčka samozřejmě hraje s T-Mobilem, což je v rámci oficiálního hovoru naprosto v pořádku, chápu a beru.
# 11:01 - Přebírám slovo a dávám retenčce příležitost zachovat zákazníka. Informuji paní Jitku o povinnosti obsloužit zákazníka i zprostředkovaně na základě zákaznického zplnomocnění. Na to nereaguje. Jednoduše nemůže, na to ani nemůže mít argument.
# 11:20 - Retenčka ve svém chaosu lže, že tam nemám ani uvedeno číslo zodpovědné osoby, na což jí obratem oponuji, že mi na něj volá. Ta kontruje, že volá na číslo, které je uvedené v SP (někdo prý něco ručně někam dopsal). Což ale podle procesu nesmí, volat zákazníkovi se smí pouze na číslo zodpovědné osoby.
# 11:43 - Paní Jitka sděluje, že číslo zodpovědné osoby odpovídá číslu pana Mikuláška, kam ale ona ze své povinnosti dle procesu nezavolala. Místo toho zavolala někam jinam, to navíc při platném zákazu. Informuji ji o správném procesu. Prý může volat kamkoliv, ale musela by si mě ověřit, k čemž jsme se ještě nedostali...
# 12:42 - Prostřednictvím retenčky informuji T-Mobile o existenci Retenčního vzkazníku T-Mobile a jak jej vyhledat.
# 12:56 - Informuji prostřednictví retenčky T-Mobile o tom, co se mi nelíbí a co je špatně. Upozorňuji na porušování zákona v podobě pomluv třetích stran. Retenčka reaguje, že je to, co tvrdí, realita a stojí si za svým - trvá na svých pomluvách. Zákazník si prý může zavolat a na možnost úpravy se podívat, což je pravda, ovšem neříká nic o tom, že dostane maximální slevu... Dále nesouhlasí s údajným mým tvrzením, že zákazník nemá šanci se na vyšší slevu dostat, kdy toto tvrzení jí popírám. Dodávám, že s naší službou je získání 50% slevy s garancí s domněním, že se mu to vyplatí. Retenčka tvrdí, že to chápe, ale vidí jinak. Chápeme to oba...
# 14:00 - Loučíme se. Budiž usvědčeno a vše jasně a zřetelně prokázáno. Nakonec zákazník slevu od retenčky samozřejmě nedostane... Retenčka mu nezavolala ani posléze, což obratem mohla. Zákazníka, na kterého měla kontakt, se nepokusila udržet ani po našem rozhovoru :lol:


Dodatečné poznámky k diskuzi s retenčkou

# Pokud retenčka ví a tvrdí, že jsem zběhlý, proč bych pak zakazoval v systému T-Mobile zákazníka T-Mobilem zpět kontaktovat, když tedy mám být zběhlý a vědět, že stejně mu retence T-Mobile zavolá a bude něco nabízet? To trošku nedává smysl, ne? Sama to v podstatě uznává. Akorát nechápu, proč o tom hovoří. 🤡

# Pro upřesnění kdyby někdo něco k tomuto chtěl snad namítnout: V době, kdy za klienta operátora i našeho věc převezmeme, tento je dle našich podmínek pokynut s mobilním operátorem nehovořit, neboť jinak se jedná o porušení našich podmínek - zákazník do procesu zasáhne, čímž přeruší nad záležitostí naši kontrolu a přichází tak o nárok sjednání služby včetně vrácení peněz (vznik překážky na straně zákazníka). Toto opatření nastavujeme z toho důvodu, že klient v minulosti do procesu zasahoval a tím nám naší práci pro něj znemožňoval - požadovanou službu vlastní vinou tak nemusel obdržet. Tento pokyn nehovořit se stávajícím operátorem ovšem platí jen do doby, dokud není zadán přenos ke konkurenčnímu operátorovi s předáním mu OKU. Jinými slovy pokud / jakmile zahájíme za zákazníka převod k jinému operátorovi, klientovi je opět umožněno s operátorem, kterého opouští, jednat, a to pro právě případ, že by mu tento stávající operátor chtěl ještě zavolat a nabídnout něco, co by už by mohlo zákazníkovi vyhovovat (třeba najednou těch 50, anebo i více %, tzn. výjimku), aby toho mohl případně využít. Za náš úspěch a dokončení služby zákazníkovi se považuje i tento krok, jenž právě k nastavení poptané služby, anebo případně i jiné, což si klient ovlivní a zvolí sám, povede. Samozřejmě s takovým záchranným kontaktem přímo klienta počítáme, i jej kvitujeme. Neboť na rozdíl od mobilního operátora naším zájmem je, aby klient dostal to, co mu bude nejvíce vyhovovat. A pokud to bude v záchraně pro něj maximální sleva, pak je to právě tato jeho volba a varianta. Tečka.
 
 

Něco málo k plné moci

Plná moc je dokument, který umožňuje jedné osobě (zmocniteli) pověřit jinou osobu (zmocněnce) k jednání jménem zmocnitele v určitém rozsahu. Zákon pak stanovuje pravidla pro udělování a platnost plných mocí, včetně náležitostí, které musí plná moc obsahovat, a možných omezení. Vymahatelnost plné moci závisí na dodržení zákonných požadavků a na tom, zda zmocněnec jedná v souladu s uděleným oprávněním.


Podrobněji o plné moci

Účel: Plná moc slouží k zastupování zmocnitele v právních úkonech, ať už jde o běžné záležitosti, nebo specifické úkony, jako je například zastupování u soudu nebo při jednání s úřady.

Náležitosti: Plná moc musí obsahovat identifikaci zmocnitele a zmocněnce, vymezení rozsahu zmocnění, datum a podpis zmocnitele. U některých úkonů je vyžadováno úřední ověření podpisu.

Forma: Plná moc by měla být obvykle písemná, zejména pokud se jedná o důležité právní úkony. Ústní plná moc je možná pouze za určitých okolností, ale nedoporučuje se pro větší právní jistotu.

Ověření: Pro některé úkony, jako je například zastupování u soudu nebo při přepisu vozidla, je vyžadováno úřední ověření podpisu na plné moci.

Platnost: Platnost plné moci může být časově omezena nebo může trvat do splnění úkonu. U některých úkonů, jako je zastupování u soudu, může být plná moc platná i po skončení daného řízení.

Vymahatelnost: Vymahatelnost plné moci závisí na tom, zda zmocněnec jedná v souladu s uděleným oprávněním. Pokud zmocněnec překročí své pravomoci, zmocnitel nemusí být vázán takovým jednáním, pokud to bez zbytečného odkladu oznámí dotčené osobě.

Zánik: Plná moc zaniká smrtí zmocnitele nebo zmocněnce, uplynutím doby, na kterou byla udělena, nebo odvoláním zmocnitelem.

Zdroj: https://www.kurzy.cz/zakony/89-2012-obc ... agraf-441/
 
 
Podrobnější vysvětlení, proč celá tato šaškárna

Příspěvek dávám k diskuzi. Pokud jsem na něco v argumentaci opomněl nebo si něčeho nevšiml, ocením doplnění. Stejně tak je možné k věci (reaguji pouze zde ve fóru) uživatelská věcná kultivovaná diskuze.

Jinak samozřejmě, jak je uvedeno, naším cílem není primárně zákazníky od stávajících operátorů odvádět, nýbrž zajistit jim službu za adekvátní cenu. Pokud stávající operátor spolupracuje, je možné se (dle procesu operátora nebo mimo něj) domluvit. Pokud nespolupracuje, až se chová nepřiměřeně, což je případ jen pomalejšího myšlení managementu T-Mobile, jenž si za to může sám, nebo narazíme na nějaký problém, což byl např. právě tento příklad, jenž byl ale pečlivě naplánován, abychom něco jako toto divadlo udělali, neboť jinak samozřejmě se za běžných okolností vše normálně daří, je klient prostě odveden. Zákazníka jsme o věci informovali, nebyl proti a naopak souhlasil s převodem za levnější službou k O2. Rozhodně to není tak, jak retenčka tvrdí, že například nás konkurence za odvádění klientů platí. To naopak konkurence z toho má prostřednictvím nás a od nás benefity, což spadá do, mimo jiné, našich nákladů, resp. ceny pro klienta za naši službu. Retenčku jsme tímto usvědčili ze lži, viz tento a rovněž předchozí dva záznamy výše. A můžeme v tom pokračovat. Záleží jen na volbě chování T-Mobile vůči nám.

Podobných hovorů máme za roky už nějakou tu stovku. Na napříč operátory. Pečlivě je archivujeme a jsme schopni doložit. Dosud jsme tak nečinili, neboť k nám tomu dosud nebyl dodán důvod a předně, nemáme zapotřebí a nemusíme tak činit, nejsme-li k tomu okolnostmi donuceni. Zde okolností byl zpětný kontakt ze strany T-Mobile a provokoace mé osoby ve věci nabídnutí a následného zamítnutí slevy na můj firemní zákaznický účet, načež T-Mobile byl důrazně varován, že takto ne a pokud situaci nenapraví, co se může stát. Nereagovali, segregují mne nadále, neumožňují stejné podmínky a teprve ne ty, od kterých tu lže paní Jitka (patrně Krausová) a jelikož ČTÚ jako instituce, ani jiné orgány, nefunguje, bránit a hájit se budeme mediální cestou. Není možné, aby se takto mobilní operátoři k lidem chovali. Neexistuje!

Naše služba mojeretence.cz je standardní, zcela legální služba a vězte, že vzhledem k tomu, že víme, co děláme, velmi pečlivě spravovaná a mnou osobně hlídaná, aby bylo vše v rámci zákona v pořádku a nešlo na nás absolutně nic špatného navléct. Prostě jsme tady, mobilní operátoři, ale ani nikdo jiný, s tím nemohou vůbec nic udělat, vše je posvěceno platnou českou a evropskou legislativou, mobilní operátoři s námi v zastoupení dle zákona jednat prostě musí a budou, načež pokud ne, zákazníka jim v konečném důsledku prostě sebereme a tečka. O2 a Vodafone to pochopili, spolupracují (Vodafone dokonce přímo), akorát v T-Mobile sedí na managementu asi fakt debilové. No a proto také od 19.7.2025 děláme, co děláme.

Jakmile se T-Mobile začnete chovat vůči nám a mně osobně slušně, skončíte vůči mně se svým fraud dvojím metrem, můžeme přistoupit k diskuzi o narovnání, anebo udržování vzájemných vztahů na nějaké úrovni. 19.7. jste ale překročili nesdělenou společnou mez, tudíž si nesete následky. Uklidněte se, pojďme to probrat a nastolme mezi sebou už něco lepšího. O toto Vás tímto opět žádám. Jsem k mnohému ať už oficiální, tak neoficiální cestou přístupný... A tu prolhanou manipulátorku Jitku si dejte na vodítko, nejsem na ni zvědavý.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1308
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Odvedený zkz s iniciály M. K., FASK 57784828, FA 2070774325

Příspěvek od Martin Mojmír »

ID zkz v T-Mobile dle FA skupiny č. 57784828 a FA č. např. 2070774325.

Zkz měl zájem o 1x NextU neomezeně XL za 453 Kč u T-Mobile. Díky fraudu T-M, viz později, však od T-M odvod.

V horizontu 2 let jste se v T-Mobile připravili o nejméně 10.872 Kč včetně potenciálu rozšíření. Gratuluji. 🖖
----
VS 2625080602, uzavřeno 22.08.2025
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1308
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Odvedený zkz s iniciály L. V., bez veřejné identifikace

Příspěvek od Martin Mojmír »

Zkz měla zájem o 1x NextU neomezeně XL za 453 Kč u T-Mobile. Díky retenčce Jitce a fraudu T-M, viz později, místo toho od T-M odvod.

V horizontu 2 let jste se v T-Mobile připravili o nejméně 10.872 Kč včetně potenciálu rozšíření. Gratuluji. 🖖
----
VS 2625081307, uzavřeno 25.08.2025
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1308
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Odvedený zkz s iniciály P. S., bez veřejné identifikace

Příspěvek od Martin Mojmír »

Zkz měl zájem o 4x Next neomezeně XL po 473 Kč u T-Mobile. Díky fraudu T-M, viz později, však od T-M odvod.

V horizontu 2 let jste se v T-Mobile připravili o nejméně 41.952 Kč včetně potenciálu rozšíření. Gratuluji. 🖖
----
VS 2625081503, uzavřeno 20.08.2025
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1308
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Odvedený zkz s iniciály P. P., idenfifikace dle hovoru

Příspěvek od Martin Mojmír »

ID zkz v T-Mobile dle odchozího hovoru na 800737373 z čísla 727888*** dne 11.08.2025 17:06.

Zkz měl zájem o 1x Next 1 GB za 263 Kč u T-Mobile. Díky fraudu T-M, viz později, však od T-M odvod.

V horizontu 2 let jste se v T-Mobile připravili o nejméně 6.312 Kč včetně potenciálu rozšíření. Gratuluji. 🖖
----
VS 2625073004, uzavřeno 16.08.2025
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1308
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Odvedený zkz s iniciály I. L., bez veřejné identifikace

Příspěvek od Martin Mojmír »

Zkz měl zájem o 1x NextU neomezeně XL za 453 Kč a 1x TV M Plus za 329 Kč u T-Mobile. Díky fraudu T-M, viz později, však od T-M odvod.

V horizontu 2 let jste se v T-Mobile připravili o nejméně 18.768 Kč včetně potenciálu rozšíření. Gratuluji. 🖖
----
VS 2625080407, uzavřeno 16.08.2025
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1308
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Původně jsem plánoval vám v T-Mobilu pouze za cca měsíc odprezentovat, o kolik jste se vlivem vaší fraud provokace mé osoby z minulého měsíce s navazujícím mým zaměřením se na odvádění vám zkz připravili peněz. Některé vaše již už bývalé klienty tu pro vás přímo identifikuji, jiné uvádím neveřejně, avšak s ověřením případně přímo u mne. Vzhledem však k akci paní Jitky jsem se rozhodl v odvodu zkz T-Mobile aktivně pokračovat a to nejméně do konce roku tentokrát s uváděním identifikace většiny odvedených zkz kvůli možnosti přímého okamžitého ověřování. Nadále si zde tak průběžně prezentujeme, co váš fraud a retenčka Jitka svým chováním prostřednictvím mě způsobili. Od konce září maximalizuji odvody zákazníků z T-Mobile (oproti dřívějším asi 20 % nadále % 90), což není složité jednak díky tomu, že T-Mobile je beztak momentálně retenčně nejdražší a zároveň vaše zkz k přechodu motivuji důkladnějšími kalkulacemi a aktivačním zvýhodňováním.

Pokud si budete v T-Mobile přát změnu a zákazníky ode mne opět zachovávat, jsem otevřen návrhům, můžete mne kontaktovat.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1308
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Tedy že budu vyřizovat retence bývalým prodejcům i retenčním operátorům T-Mobile, jelikož jste jim sebrali slevy pro bývalé zaměstnance 60 % a ty překopali na 30% shit, to by mě fakt nenapadlo. A že jich není málo. To má být trest za odchod z T-Mobile? Tak to bere Vodafone a O2, no...
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1308
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Výzva T-Mobile k odstranění obsahu se ZAMÍTÁ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Vítám Vás, T-Mobile CZ, v našem retenčním a manažerském vzkazníku. Jsem rád, že máme po letech opět Vaši pozornost.

Naší spolupracující společnosti ICTX.CZ, s.r.o., která není provozovatelem projektu mojeretence.cz, tohoto fóra ani projektů dalších souvisejících, ale je pouze poskytovatelem pro tyto projekty technického zázemí a případně některé související služby fakturuje, jste odeslali dne 12.9.2025 následující výzvu.
 
Soubor: 250912_dz-t-mobile_TMCZ63-000364-2025.7z
Heslo: výzvasezamítá

Za ICTX.CZ, s.r.o. se Vám k dopisu nevyjádřím - můžete to považovat za nereagování nebo odmítnutí odpovědět. Záležitost však pro urychlení (to abyste nemuseli psát znovu) předávám správnému příjemci - odpovědnému provozovateli, jímž je osvětová nezisková iniciativa OVPS.CZ, z.s., kde tedy ačkoli tuto reprezentuji rovněž já, Martin Böhm, můžeme se bavit už v rámci společného tématu. V budoucnu, hezky poprosím, se vyvarujte chybného oslovení, respektive věnujte věci nikoli pouze povrchní pozornost a kontaktujte přímo odpovědného provozovatele. Nepovrchní pozornost budete potřebovat zejména při případném veřejném právním sporu, pro nějž se možná rozhodnete, neboť závěrem mé odpovědi je zamítnutí Vaší výzvy v plném rozsahu.



Preambule

V první řadě, než přistoupím k reakci na obsah Vaší datové zprávy, si Vám dovoluji sdělit, že jsme se nikterak předem nedomluvili na charakteru jejího poslání co by obchodního tajemství. Tuto větičku uvedenou v hlavičce obou stránek Vašeho výzvratku proto nepovažuji za legitimní, nerespektuji a odmítám nehledě na to, že spolu ve věci obsahu, alespoň tedy prozatím, neobchodujeme = vůbec nic relevantního na základě snad mé poptávky jste mi ani nenabídli. Upozorňuji naopak, že veškerá komunikace mezi Vámi a námi (mnou), bude-li vedena Vaším zastrašujícím, vyhrožujícím a vydíracím způsobem, bude naopak zcela transparentní a plně přístupná veřejnosti, neboť je to právě a zejména veřejnost, resp. uživatelé služeb elektronických komunikací, mimo jiné Vaši klienti, které zplnomocněně zastupujeme. Zároveň znovu víceméně opakuji, že naše vystupování vůči Vaší společnosti je naší zpětnou vazbou, to v rámci např. již zmíněného § 146 - veřejná prospěšnost a § 88 - veřejný zájem (NOZ č. 89/2012 Sb.) a v neposlední řadě pak úřední a zpravodajské licence, vizte platné stanovy OVPS.CZ, z.s. (jsme novináři).


Struktura

Nyní si dovolím strukturovaně reagovat na Vaši zprávu.
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Vážený pane Böhme,

s odkazem na zveřejněný audiozáznam telefonního hovoru ze dne 16. 9. 2024 s naší zaměstnankyní, paní Jitkou Krausovou, na veřejně dostupném webovém fóru: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ - fórum OVPS.CZ, z.s., Vás vyzýváme k okamžitému odstranění audiozáznamu a veškerého souvisejícího nezákonného obsahu.
Za váženého pana Böhma mne nemáte, to v první řadě. Pokud by tomu tak bylo, nejednali byste se mnou stylem, jakým jednáte. Již toto oslovení není upřímné, načež já, na rozdíl od Vás, Vás oslovím upřímně. Nevážená paní Sittová, nevážený T-Mobile... V druhé řadě se Vaše žádost o odstranění audiozáznamu zamítá a ve třetí řadě s Vámi nemohu jak já, tak naše právní zastoupení ve věci údajné nezákonnosti souhlasit.
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Audiozáznam předmětného hovoru je opatřen doprovodným textem, který označuje naši zaměstnankyni za lhářku, vyjadřuje názor na její činnost a na činnost společnosti, přičemž hlasový záznam a doprovodný komentář plně odhalují identitu zaměstnankyně.
Ano, audiozáznam skutečně je opatřen doprovodným textem, jenž označuje Vaši zaměstnankyni za lhářku a vyjadřuje můj názor na Vaši činnost, ovšem hlasový záznam a doprovodný komentář plně její identitu neodhaluje. Jak je vidno, zaměstnankyni oslovuji jménem a pouze v jedné větě i příjmením s dodatkem „patrně”. Patrně z toho důvodu, že jsem jejímu příjmení dobře nerozuměl a tak jej odvodil. Identitu, respektive příjmení zaměstnankyně, odhalujete ve svém dopise, o němž jste mohli očekávat, že bude zveřejněn, neboť na zveřejňování je činnost naší iniciativy přímo založena, až Vy, právník T-Mobile Czech Republic a.s. Mgr. Andrea Sittová, kterou teď tedy také jmenuji... Jitek Krausových jen Facebook mi našel ve vyhledávání nejméně 69 (v ČR jich bude zajisté mnohem více) a dále hlas ze záznamu ve značně ztrátovém formátu Opus, jenž máme v originále v mnohem kvalitnější formě, nelze, pokud dotyčnou osobu někdo přímo osobně dobře nezná a nepřichází s ní často do styku, zdaleka jasně identifikovat. Natož aby ji taková identifikace mohla jako osobu nějak veřejně poškozovat nehledě na to, že téma de-facto společnost ani příliš nezajímá (nejsou vyvozeny z rozhovoru žádné pro paní negativní důsledky, za to až v budoucnu budete případně odpovědní až Vy).
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Protože si zřejmě plně neuvědomujete právní dosahy takového způsobu uveřejňování a komunikace, žádáme Vás tedy vedle odstranění výše uvedeného záznamu a textu i o bezodkladné odstranění veškerých kopií a odkazů na zmiňovaný audiozáznam z výše uvedeného webu a z jakýchkoli jiných platforem, které byly Vámi nebo s Vaším vědomím zveřejněny. Současně odstraňte veškeré příspěvky obsahující osobní údaje našich zaměstnanců.
Vaše žádost o odstranění výše uvedeného záznamu, textu, veškerých kopií a odkazů na zmiňovaný audiozáznam z výše uvedeného webu a z jakýchkoli jiných platforem, které byly mnou nebo s mým vědomím zveřejněny, se za okolnosti, při které se mne pokoušíte zastrašit, vyhrožovat a vydírat, v plném rozsahu zamítá. O odstranění požadovaného jsem ochoten jednat, rozhodně však nikoli tímto způsobem, za těchto okolností a za použití Vaší takové rétoriky.
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Dále očekáváme, že se zdržíte jakéhokoli dalšího šíření, zveřejňování či jiného nezákonného nakládání s audiozáznamem, jeho částmi, přepisy, či jakýmikoli osobními údaji, a to jak ve vztahu ke shora uvedené zaměstnankyni, tak příp. dalším osobám, jejichž výslovnými souhlasy s takovými zveřejněními nedisponujete.
Je mi líto, nicméně jak uvádím výše, za těchto okolností, před které si dovolujete nevybíravým způsobem mne stavět, nejste pro mne v pozici partnera, jenž si může dovolit něco vůči mně / nám - naší organizaci očekávat. K tomu znovu dodám, že se s týmem nedomníváme, že bychom se dopouštěli jakéhokoli nezákonného jednání. Co se týče souhlasů se záznamem hovorů, i zde si Vám dovolím oponovat. O nahrávání hovoru jste byli při začátku hovoru mnou osobně předem a zavčasu informováni s dovětkem, že nesouhlasíte-li, můžete zavěsit, načež při pokračování hovoru vyjadřujete s tímto svůj souhlas. Toto jsem sdělil na rozdíl od Vašeho automatu osobně, což má dle mého skromného názoru vyšší váhu, než když mi totéž sdělí Váš robot nebo AI, kterým já svůj nesouhlas vyslovit sice mohu, ale nebude Vámi respektován. Při zahájení hovorů o nahrávání informuji prakticky pokaždé a obdobně, jako mne o tom informujete prostřednictvím svých technologií Vy. Navíc, jak uvádím výše, tak vzhledem k příslušným paragrafům zákonů činit ani nemusím(e). Přes to tak v rámci pro Vás nadstandardu činím(e).
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:S ohledem na veškerou újmu, kterou Vaše protiprávní jednání způsobilo a nadále působí, upozorňujeme, že ve věci nadále podnikáme další kroky, které považujeme za nezbytné k ochraně práv našich zaměstnanců a naší společnosti, a to jak směrem k Úřadu pro ochranu osobních údajů, tak k institucím řešící nelegální obsah na internetu, tak k obecným soudům a orgánům činným v trestním řízení.
Žádnou újmu Vám mé / naše protiprávní jednání nepůsobí ani nemůže působit, neboť se o protiprávní jednání na rozdíl od jednání Vašich zaměstnanců, respektive například této Vámi celým jménem jmenované zaměstnankyně Jitky Krausové, nejedná. Za Vaše upozornění ve věci podnikání dalších kroků děkuji, cením si jej, neboť souhlasím s Vámi v tom, že aktivita vedoucí ke korektnímu jednání by měla býti společenskou normou. Pokud jste takové jednání skutečně konečně zahájili, je to pro mne výtečná zpráva. Mám si pod tím představit konkrétně co? Že Vaše zaměstnankyně prošla inovovaným pečlivým školením, jehož vyústěním bylo, že přestala Vašim zákazníkům otevřeně lhát, manipulovat jimi, již nepomlouvá konkurenci a nedopouští se tím protiprávního jednání, jenž máme prokázané stovkami za více než pět let naší specifické činnosti záznamů hovorů s nejen Vašimi zaměstnanci a to jak na linkách, tak kamenných prodejnách? Nemyslím si, že tato má otázka je vzhledem k tomu, jakým stylem se mnou jednáte za T-Mobile Vy, z mé strany relevantní. Ano, je to sarkasmus...
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Pro úplnost připomínáme, že jakékoliv projevy osobní povahy lze zaznamenat a šířit výhradně s vědomím zachycené osoby, s jejím svolením, resp. platným právním titulem a vždy pouze v rozsahu nezbytném pro vymezený účel. Od principu transparentnosti a minimalizace zásahu s ohledem na legitimitu účelu nelze odhlédnout ani v případě tvrzeného – hypotetického – oprávněného zájmu. Obdobně potom z pohledu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení oochraně osobních údajů – „GDPR“), záznam hlasu a celého jména jsou osobními údaji ve smyslu platné regulace, přičemž jejich pořízení, uchovávání a zejména zveřejnění bez právního základu, vědomí subjektu údajů a nepřiměřeně zasahující do práva na soukromí představuje hrubé porušení zásad zákonnosti, korektnosti a transparentnosti dle čl. 5 odst. 1 písm. a) a c) GDPR.
Za jakých okolností byly, jsou a budou naše záznamy pořizovány a publikovány, ode mne opakovaně zaznělo. Obdobným způsobem jedná a nabádá k jednání například také spolek Juno Mometa z.s., vizte např. osvetarodicu.cz nebo FB skupina Podpoříte mne v osvětě?(Práva v nemocnici a AKTIVNÍ řešení stížností), kde hájí práva pacientů, zatímco my spotřebitelů elektronických komunikací. S GDPR jste ve Vašem domnělém kontextu naprosto off-topic! Znovu opakuji, že Vaše žádost ve věci stažení našich materiálů se za těchto okolností, za jakých mne / nás oslovujete, zamítá, načež máte-li zájem o této věci se mnou jednat, jsem tomu nakloněn, to ovšem za diametrálně odlišných okolností, tj. v rámci slušných mezí a případně skutečného obchodního jednání a tajemství, za které není považováno toto Vaše oslovení mé osoby / organizace, nýbrž teprve může být považováno až to, na čemž se eventuálně spolu, a to podotýkám korektně, domluvíme.
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Zároveň pro dokreslení celé situace sdělujeme, že shromažďujeme veškeré důkazy a svědecké výpovědi svědčící o Vašich jednáních s naší společností, o prokazování se cizí identitou v rámci hovorů a o Vaší celkové podnikatelské aktivitě, kterou považujete téměř za zákaznicky prospěšnou, avšak je otázkou, s jakým zákonným mandátem a způsobem vykazování odměn tuto činnost vlastně vykonáváte. V této souvislosti Vám nabízíme, že pokud se ve všech těchto aktivitách zcela zdržíte jakékoliv komunikace (ústní i písemné) se společností T-Mobile a ukončíte veškeré společné smlouvy a tzv. zastupování našich zákazníků, jsme připraveni zvažovat ustoupení od požadavků na náhradu újmy způsobené naší společnosti. Směrem k příp. osobnostním nárokům ze strany paní Jitky Krausové Vám samozřejmě toto nabídnout nemůžeme.
Vašeho shromažďování důkazů a svědeckých výpovědí si jsem pochopitelně řadu let vědom, v reakci si Vám tímto dovoluji sdělit totéž. Z naší strany je toto naprosto samozřejmé, jinak bychom naši specifickou činnost ani nemohli dělat. Co se týče Vaší poznámky o naší „podnikatelské činnosti” nevím, co si pod tímto pojmem Vy představujete, nicméně s naším zákonným mandátem a vykazováním jakých odměn Vás rád případně seznámím. Stačí se na to docela prostě zeptat... Konec konců tyto informace máme v rámci článků k dispozici transparentně na našem webu a fóru. Projevíte-li zájem dozvědět se něco konkrétního, neváhejte se na nás ve fóru ať už oficiálně za T-Mobile, anebo neoficiálně za nějaký anonym či sebe obrátit, můžeme se Vašim dotazům věnovat. I Vy jako právník, resp. zaměstnanec, jste nebo můžete být obětí jednání svého zaměstnavatele, jehož jistě primárním zájmem je maximalizace zisku na úkor morálních a etických zásad, které by měly být v civilizované lidské společnosti samozřejmostí; nebudete první ani poslední zaměstnanec mobilního operátora, s nímž budeme ať už přímo nebo nepřímo spolupracovat a eventuálně mu také poskytneme některou z našich služeb či snad i právní zastoupení... Mám-li se nicméně vrátit k Vaší nabídce, tuto v rámci formy Vašeho dopisu děkuji, ale nevyužiji / nevyužijeme. Pokud si přejete otevřít diskuzi na toto téma, můžeme se o něm pobavit obchodně. Zastrašování, vyhrožování a vydírání na mne / nás mají opačný efekt, kterým je právě motivace věci eskalovat. Jako mimo jiné rehabilitační psycholog vnímám z Vašeho textu jistou bezradnost a zoufalost. Mission failed!
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Pevně věříme, že situaci nebudete eskalovat a že se zachováte v souladu se zákonem a dobrými mravy.
Zameťte si nejprve před vlastním prahem. Opakuji znovu, že jsem otevřen jednání, nicméně nikoli Vašeho současného, nýbrž slušného a na úrovni.


Závěr

Děkuji za Váš dopis. Pokud pro Vás budu / budeme moci v budoucnu něco udělat, a to výhradně za serióznějších okolností, neváhejte se na mne / nás s důvěrou obrátit. My každopádně budeme nadále pokračovat v naší činnosti, kterou, až do v tématu zmíněné omluvy a zanechání Vašeho nevhodného jednání tzv. fraudu vůči ICTX.CZ, s.r.o., jenž má u T-Mobile zákaznický účet, je v 90 % případů odvod Vašich zákazníků za, ač se mi to neříká příjemně, lepšími, přinejmenším cenově morálnějšími podmínkami k oběma konkurencím. Hanba pro nás výjimkám prioritizujícím Vaši síť, což vzhledem k zákaznickému výslovnému přání / možnostem samozřejmě respektujeme. Nicméně pokud se budete snažit nám nějak nebývale aktivně neumožňovat sjednávat pro Vaše ať už dosavadně stávající nebo námi přivedené nové zkz v rámci oněch nyní 10 % retence, tzn. Vy budete situaci eskalovat, přijmeme takové opatření, jenž máme v repertoáru a bude znamenat již permanentní absolutní blíže nespecifikovaný scénář, který teprve poznáte na číslech. A podotýkám, že je naprosto legální!

Co v brzké době můžete od nás očekávat? Ještě zde zveřejnění hovoru, kde jste se dopustili vůči mně osobně oné provokace a jenž je příčinou založení tohoto retenčního a manažerského vzkazníku. Tedy to, co tu delší dobu slibuji. To aby Vám zcela došly souvislosti. Jedná se o recenzi a zákonnou obranu. Celou šaškárnu jste započali svojí provokací Vy v rámci T-Mobile, do té doby jsme spolu fungovali v rámci možností tak, že naším úmyslem nebylo Vám zákazníky odvádět, nýbrž zachovávat byť s pro ně lepší cenou, kterou si zvolili a Vy jim nedali, jak mimochodem také Vaše konkrétní retenčka lhala, že dáváte každému. Odvod do té doby byl jen cca 20%, to v důsledku prvotního zájmu Vašeho zákazníka odejít za lepším; ostatní jsme jednak zachovávali, ale také od jiných operátorů T-Mobile naopak přiváděli, což ostatně můžeme velice snadno dokázat, čímž zároveň velice rychle Vaše absurdní tvrzení o újmách či jiných nesmyslech vyvrátíme.

Shrnu-li, začnete-li se alespoň vůči mně / nám chovat slušně, já / my se můžeme vrátit do původních kolejí, anebo dokonce pokud o to projevíte zájem, nakonec se moci domluvit třeba i na nějaké formě vzájemně přínosné a příjemné spolupráce tak nebo lépe, jak to mám(e) konkrétně s jednou z Vašich konkurencí, kde to už asi před půl rokem pochopili. Pokud ale hodláte se chovat arogantně a přidáte k tomu navíc zastrašování, vyhrožování a vydírání, nemůžete očekávat nějaké ústupky. Na to prostě zapomeňte a vězte, že své zákazníky, co projeví o naši ať už jakoukoli službu zájem, nezastavíte, neboť i když mne / nás při třeba hovoru identifikujete, pořád tu mám(e) mnoho možností, se kterými budeme několik kroků napřed, např. úředně ověřené plné moci, které budete muset obsloužit a vydat nám OKU ze zákona, s čímž nezmůžete absolutně nic a to i kdybyste se třeba všichni na hromadě v akvárku posrali! P.S.: Mluvím Vaším interním jazykem, takto vulgární tam jste, tak to jen abyste mi dobře rozuměli. Retenční vzkazník padl na úrodnou půdu a budete-li k tomu dávat důvod, budeme v něm pokračovat.


Za OVPS.CZ, z.s. a tým mojeretence.cz
Martin Böhm, provozovatel
www.ovps.cz | www.mojeretence.cz
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1308
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Ještě si dovolím k publikacím záznamů dodat, že Vaši zaměstnanci vystupují za Vás i sebe zcela veřejně, dá se jim prakticky kdykoliv běžně dovolat a svým dobrovolným jednáním legitimizují Vaši činnost. Vzhledem i k tomuto faktu se na ně nevztahuje tak, jak se možná domníváte, Váš výklad GDPR.

V neposlední řadě jste mi svým dopisem de-facto potvrdili, že ze svojí zaměstnankyní stojíte, stojíte za jejím způsobem jednání a tedy společně s ní sdílíte za toto jednání plnou pracovněprávní a trestněprávní odpovědnost. A nejen za touto...

Máte s námi problém? Jsou dvě řešení. 1. zahájení s námi dialogu už korektní, slušnou cestou, anebo 2. budete si nás muset odžalovat. Jen nám dejte tu příležitost druhé varianty, ať se veřejnost po letech konečně dozví celou pravdu a my ze sebe můžeme vydat vše, co jsme nashromáždili. My jsme připraveni. A Vy? 👍
----

Edit 13.09.2025 12:30: T-Mobile eskaluje záležitost podáním zastrašující výzvy a podporou šmejdské praktiky své letité TOP retenčky, za kterou a jejíž chování se oficiálně postavili. Jelikož v retenčních a manažerských vzkaznících nelze diskutovat, neboť slouží výhradně pro vzkazy od nás směrem k operátorům, ovšem o diskuzi je projeven zájem, ta je možná v rámci diskuzního tématu „Kuriozity” mobilního operátora T-Mobile, kam se je možné zapojit.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Zamčeno

Vrátit se na „mojeretence.cz“