Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ

WEB -> http://www.mojeretence.cz | http://www.o2agent.cz
FB stránka -> https://www.facebook.com/mojeretence.cz
FB skupina -> https://www.facebook.com/groups/podpultovemobilnitarify
Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší (N)etiketu, na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Provozovatelem projektu je OVPS.CZ, z.s.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Odvedený zkz s iniciály M. K., FASK 57784828, FA 2070774325

Příspěvek od Martin Mojmír »

ID zkz v T-Mobile dle FA skupiny č. 57784828 a FA č. např. 2070774325.

Zkz měl zájem o 1x NextU neomezeně XL za 453 Kč u T-Mobile. Díky fraudu T-M, viz později, však od T-M odvod.

V horizontu 2 let jste se v T-Mobile připravili o nejméně 10.872 Kč včetně potenciálu rozšíření. Gratuluji. 🖖
----
VS 2625080602, uzavřeno 22.08.2025
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Odvedený zkz s iniciály L. V., bez veřejné identifikace

Příspěvek od Martin Mojmír »

Zkz měla zájem o 1x NextU neomezeně XL za 453 Kč u T-Mobile. Díky retenčce Jitce a fraudu T-M, viz později, místo toho od T-M odvod.

V horizontu 2 let jste se v T-Mobile připravili o nejméně 10.872 Kč včetně potenciálu rozšíření. Gratuluji. 🖖
----
VS 2625081307, uzavřeno 25.08.2025
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Odvedený zkz s iniciály P. S., bez veřejné identifikace

Příspěvek od Martin Mojmír »

Zkz měl zájem o 4x Next neomezeně XL po 473 Kč u T-Mobile. Díky fraudu T-M, viz později, však od T-M odvod.

V horizontu 2 let jste se v T-Mobile připravili o nejméně 41.952 Kč včetně potenciálu rozšíření. Gratuluji. 🖖
----
VS 2625081503, uzavřeno 20.08.2025
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Odvedený zkz s iniciály P. P., idenfifikace dle hovoru

Příspěvek od Martin Mojmír »

ID zkz v T-Mobile dle odchozího hovoru na 800737373 z čísla 727888*** dne 11.08.2025 17:06.

Zkz měl zájem o 1x Next 1 GB za 263 Kč u T-Mobile. Díky fraudu T-M, viz později, však od T-M odvod.

V horizontu 2 let jste se v T-Mobile připravili o nejméně 6.312 Kč včetně potenciálu rozšíření. Gratuluji. 🖖
----
VS 2625073004, uzavřeno 16.08.2025
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Odvedený zkz s iniciály I. L., bez veřejné identifikace

Příspěvek od Martin Mojmír »

Zkz měl zájem o 1x NextU neomezeně XL za 453 Kč a 1x TV M Plus za 329 Kč u T-Mobile. Díky fraudu T-M, viz později, však od T-M odvod.

V horizontu 2 let jste se v T-Mobile připravili o nejméně 18.768 Kč včetně potenciálu rozšíření. Gratuluji. 🖖
----
VS 2625080407, uzavřeno 16.08.2025
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Původně jsem plánoval vám v T-Mobilu pouze za cca měsíc odprezentovat, o kolik jste se vlivem vaší fraud provokace mé osoby z minulého měsíce s navazujícím mým zaměřením se na odvádění vám zkz připravili peněz. Některé vaše již už bývalé klienty tu pro vás přímo identifikuji, jiné uvádím neveřejně, avšak s ověřením případně přímo u mne. Vzhledem však k akci paní Jitky jsem se rozhodl v odvodu zkz T-Mobile aktivně pokračovat a to nejméně do konce roku tentokrát s uváděním identifikace většiny odvedených zkz kvůli možnosti přímého okamžitého ověřování. Nadále si zde tak průběžně prezentujeme, co váš fraud a retenčka Jitka svým chováním prostřednictvím mě způsobili. Od začátku září maximalizuji odvody zákazníků z T-Mobile (oproti dřívějším asi 20 % nadále % 90), což není složité jednak díky tomu, že T-Mobile je beztak momentálně retenčně nejdražší a zároveň vaše zkz k přechodu motivuji důkladnějšími kalkulacemi a aktivačním zvýhodňováním.

Pokud si budete v T-Mobile přát změnu a zákazníky ode mne opět zachovávat, jsem otevřen návrhům, můžete mne kontaktovat.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Tedy že budu vyřizovat retence bývalým prodejcům i retenčním operátorům T-Mobile, jelikož jste jim sebrali slevy pro bývalé zaměstnance 60 % a ty překopali na 30% shit, to by mě fakt nenapadlo. A že jich není málo. To má být trest za odchod z T-Mobile? Tak to bere Vodafone a O2...
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Výzva T-Mobile k odstranění obsahu se ZAMÍTÁ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Vítám Vás, T-Mobile CZ, v našem retenčním a manažerském vzkazníku. Jsem rád, že máme po letech opět Vaši pozornost.

Naší spolupracující společnosti ICTX.CZ, s.r.o., která není provozovatelem projektu mojeretence.cz, tohoto fóra ani projektů dalších souvisejících, ale je pouze poskytovatelem pro tyto projekty technického zázemí a případně některé související služby fakturuje, jste odeslali dne 12.9.2025 následující výzvu.
 
Soubor: 250912_dz-t-mobile_TMCZ63-000364-2025.7z
Heslo: výzvasezamítá

Za ICTX.CZ, s.r.o. se Vám k dopisu nevyjádřím - můžete to považovat za nereagování nebo odmítnutí odpovědět. Záležitost však pro urychlení (to abyste nemuseli psát znovu) předávám správnému příjemci - odpovědnému provozovateli, jímž je osvětová nezisková iniciativa OVPS.CZ, z.s., kde tedy ačkoli tuto reprezentuji rovněž já, Martin Mojmír Böhm, můžeme se bavit už v rámci společného tématu. V budoucnu, hezky poprosím, se vyvarujte chybného oslovení, respektive věnujte věci nikoli pouze povrchní pozornost a kontaktujte přímo odpovědného provozovatele. Nepovrchní pozornost budete potřebovat zejména při případném veřejném právním sporu, pro nějž se možná rozhodnete, neboť závěrem mé odpovědi je zamítnutí Vaší výzvy v plném rozsahu.



Preambule

V první řadě, než přistoupím k reakci na obsah Vaší datové zprávy, si Vám dovoluji sdělit, že jsme se nikterak předem nedomluvili na charakteru jejího poslání co by obchodního tajemství. Tuto větičku uvedenou v hlavičce obou stránek Vašeho výzvratku proto nepovažuji za legitimní, nerespektuji a odmítám nehledě na to, že spolu ve věci obsahu, alespoň tedy prozatím, neobchodujeme = vůbec nic relevantního na základě snad mé poptávky jste mi ani nenabídli. Upozorňuji naopak, že veškerá komunikace mezi Vámi a námi (mnou), bude-li vedena Vaším zastrašujícím, vyhrožujícím a vydírajícím způsobem, bude zcela transparentní a plně přístupná veřejnosti, neboť je to právě a zejména veřejnost, resp. uživatelé služeb elektronických komunikací, mimo jiné Vaši klienti, které zplnomocněně zastupujeme a kterých se to týká. Zároveň znovu víceméně opakuji, že naše vystupování vůči Vaší společnosti je naší zpětnou vazbou, to v rámci např. již zmíněného § 146 - veřejná prospěšnost a § 88 - veřejný zájem (NOZ č. 89/2012 Sb.) a v neposlední řadě pak úřední a zpravodajské licence, vizte platné stanovy OVPS.CZ, z.s. (jsme novináři).


Struktura

Nyní si dovolím strukturovaně reagovat na Vaši výzvu.
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Vážený pane Böhme,

s odkazem na zveřejněný audiozáznam telefonního hovoru ze dne 16. 9. 2024 s naší zaměstnankyní, paní Jitkou Krausovou, na veřejně dostupném webovém fóru: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ - fórum OVPS.CZ, z.s., Vás vyzýváme k okamžitému odstranění audiozáznamu a veškerého souvisejícího nezákonného obsahu.
Za váženého pana Böhma mne nemáte, to v první řadě. Pokud by tomu tak bylo, nejednali byste se mnou stylem, jakým jednáte. Již toto oslovení není upřímné, načež já, na rozdíl od Vás, Vás oslovím upřímně. Nevážená paní Sittová, nevážený T-Mobile... V druhé řadě se Vaše žádost o odstranění audiozáznamu zamítá a ve třetí řadě s Vámi nemohu jak já, tak naše právní zastoupení ve věci údajné nezákonnosti souhlasit.
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Audiozáznam předmětného hovoru je opatřen doprovodným textem, který označuje naši zaměstnankyni za lhářku, vyjadřuje názor na její činnost a na činnost společnosti, přičemž hlasový záznam a doprovodný komentář plně odhalují identitu zaměstnankyně.
Ano, audiozáznam skutečně je opatřen doprovodným textem, jenž označuje Vaši zaměstnankyni za lhářku a vyjadřuje můj názor na Vaši činnost, ovšem hlasový záznam a doprovodný komentář plně její identitu neodhaluje. Jak je vidno, zaměstnankyni oslovuji jménem a pouze v jedné větě i příjmením s dodatkem „patrně”. Patrně z toho důvodu, že jsem jejímu příjmení dobře nerozuměl a tak jej odvodil. Identitu, respektive příjmení zaměstnankyně, odhalujete ve svém dopise, o němž jste mohli očekávat, že bude zveřejněn, neboť na zveřejňování je činnost naší iniciativy přímo založena, až Vy, právník T-Mobile Czech Republic a.s. Mgr. Andrea Sittová, kterou teď tedy také jmenuji... Jitek Krausových jen Facebook mi našel ve vyhledávání nejméně 69 (v ČR jich bude zajisté mnohem více) a dále hlas ze záznamu ve značně ztrátovém formátu Opus, jenž máme v originále v mnohem kvalitnější formě, nelze, pokud dotyčnou osobu někdo přímo osobně dobře nezná a nepřichází s ní často do styku, jasně identifikovat. Natož aby ji taková identifikace mohla jako osobu nějak veřejně poškozovat nehledě na to, že téma de-facto společnost ani příliš nezajímá (nejsou vyvozeny z rozhovoru žádné pro paní negativní důsledky, za to až v budoucnu budete případně odpovědní až Vy, T-Mobile).
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Protože si zřejmě plně neuvědomujete právní dosahy takového způsobu uveřejňování a komunikace, žádáme Vás tedy vedle odstranění výše uvedeného záznamu a textu i o bezodkladné odstranění veškerých kopií a odkazů na zmiňovaný audiozáznam z výše uvedeného webu a z jakýchkoli jiných platforem, které byly Vámi nebo s Vaším vědomím zveřejněny. Současně odstraňte veškeré příspěvky obsahující osobní údaje našich zaměstnanců.
Vaše žádost o odstranění výše uvedeného záznamu, textu, veškerých kopií a odkazů na zmiňovaný audiozáznam z výše uvedeného webu a z jakýchkoli jiných platforem, které byly mnou nebo s mým vědomím zveřejněny, se za okolnosti, při které se mne pokoušíte zastrašit, vyhrožovat a vydírat, v plném rozsahu zamítá. O odstranění požadovaného jsem ochoten jednat, rozhodně však nikoli tímto způsobem, za těchto okolností a za použití Vaší takové nátlakové rétoriky.
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Dále očekáváme, že se zdržíte jakéhokoli dalšího šíření, zveřejňování či jiného nezákonného nakládání s audiozáznamem, jeho částmi, přepisy, či jakýmikoli osobními údaji, a to jak ve vztahu ke shora uvedené zaměstnankyni, tak příp. dalším osobám, jejichž výslovnými souhlasy s takovými zveřejněními nedisponujete.
Je mi líto, nicméně jak uvádím výše, za těchto okolností, před které si dovolujete nevybíravým způsobem mne stavět, nejste pro mne v pozici partnera, jenž si může dovolit něco vůči mně / nám - naší organizaci očekávat. K tomu znovu dodám, že se s týmem nedomníváme, že bychom se dopouštěli jakéhokoli nezákonného jednání. Co se týče souhlasů se záznamem hovorů, i zde si Vám dovolím oponovat. O nahrávání hovoru jste byli při začátku hovoru mnou osobně předem a zavčasu informováni s dovětkem, že nesouhlasíte-li, můžete zavěsit, načež při pokračování hovoru vyjadřujete s tímto svůj souhlas. Toto jsem sdělil na rozdíl od Vašeho automatu osobně, což má dle mého skromného názoru vyšší váhu, než když mi totéž sdělí Váš robot nebo AI, kterým já svůj nesouhlas vyslovit sice mohu, ale nebude Vámi respektován. Při zahájení hovorů o nahrávání informuji prakticky pokaždé a obdobně, jako mne o tom informujete prostřednictvím svých technologií Vy. Navíc, jak uvádím výše, tak vzhledem k příslušným paragrafům zákonů činit ani nemusím(e). Přes to tak v rámci pro Vás nadstandardu činím(e).
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:S ohledem na veškerou újmu, kterou Vaše protiprávní jednání způsobilo a nadále působí, upozorňujeme, že ve věci nadále podnikáme další kroky, které považujeme za nezbytné k ochraně práv našich zaměstnanců a naší společnosti, a to jak směrem k Úřadu pro ochranu osobních údajů, tak k institucím řešící nelegální obsah na internetu, tak k obecným soudům a orgánům činným v trestním řízení.
Žádnou újmu Vám mé / naše protiprávní jednání nepůsobí ani nemůže působit, neboť se o protiprávní jednání na rozdíl od jednání Vašich zaměstnanců, respektive například této Vámi celým jménem jmenované zaměstnankyně Jitky Krausové, nejedná. Za Vaše upozornění ve věci podnikání dalších kroků děkuji, cením si jej, neboť souhlasím s Vámi v tom, že aktivita vedoucí ke korektnímu jednání by měla býti společenskou normou. Pokud jste takové jednání skutečně konečně zahájili, je to pro mne výtečná zpráva. Mám si pod tím představit konkrétně co? Že Vaše zaměstnankyně prošla inovovaným pečlivým školením, jehož vyústěním bylo, že přestala Vašim zákazníkům otevřeně lhát, manipulovat jimi, již nepomlouvá konkurenci a nedopouští se tím protiprávního jednání, jenž máme prokázané stovkami za více než pět let naší specifické činnosti záznamů hovorů s nejen Vašimi zaměstnanci a to jak na linkách, tak kamenných prodejnách? Nemyslím si, že tato má otázka je vzhledem k tomu, jakým stylem se mnou jednáte za T-Mobile Vy, z mé strany relevantní. Ano, je ironická...
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Pro úplnost připomínáme, že jakékoliv projevy osobní povahy lze zaznamenat a šířit výhradně s vědomím zachycené osoby, s jejím svolením, resp. platným právním titulem a vždy pouze v rozsahu nezbytném pro vymezený účel. Od principu transparentnosti a minimalizace zásahu s ohledem na legitimitu účelu nelze odhlédnout ani v případě tvrzeného – hypotetického – oprávněného zájmu. Obdobně potom z pohledu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení oochraně osobních údajů – „GDPR“), záznam hlasu a celého jména jsou osobními údaji ve smyslu platné regulace, přičemž jejich pořízení, uchovávání a zejména zveřejnění bez právního základu, vědomí subjektu údajů a nepřiměřeně zasahující do práva na soukromí představuje hrubé porušení zásad zákonnosti, korektnosti a transparentnosti dle čl. 5 odst. 1 písm. a) a c) GDPR.
Za jakých okolností byly, jsou a budou naše záznamy pořizovány a publikovány, ode mne opakovaně zaznělo. Obdobným způsobem jedná a nabádá k jednání například také spolek Juno Mometa z.s., vizte např. osvetarodicu.cz nebo FB skupina Podpoříte mne v osvětě?(Práva v nemocnici a AKTIVNÍ řešení stížností), kde hájí práva pacientů, zatímco my spotřebitelů elektronických komunikací. S GDPR jste ve Vašem domnělém kontextu naprosto off-topic! Znovu opakuji, že Vaše žádost ve věci stažení našich materiálů se za těchto okolností, za jakých mne / nás oslovujete, zamítá, načež máte-li zájem o této věci se mnou jednat, jsem tomu nakloněn, to ovšem za diametrálně odlišných okolností, tj. v rámci slušných mezí a případně skutečného obchodního jednání a tajemství, za které není považováno toto Vaše oslovení mé osoby / organizace, nýbrž teprve může být považováno až to, na čemž se eventuálně spolu, a to podotýkám korektně, domluvíme.
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Zároveň pro dokreslení celé situace sdělujeme, že shromažďujeme veškeré důkazy a svědecké výpovědi svědčící o Vašich jednáních s naší společností, o prokazování se cizí identitou v rámci hovorů a o Vaší celkové podnikatelské aktivitě, kterou považujete téměř za zákaznicky prospěšnou, avšak je otázkou, s jakým zákonným mandátem a způsobem vykazování odměn tuto činnost vlastně vykonáváte. V této souvislosti Vám nabízíme, že pokud se ve všech těchto aktivitách zcela zdržíte jakékoliv komunikace (ústní i písemné) se společností T-Mobile a ukončíte veškeré společné smlouvy a tzv. zastupování našich zákazníků, jsme připraveni zvažovat ustoupení od požadavků na náhradu újmy způsobené naší společnosti. Směrem k příp. osobnostním nárokům ze strany paní Jitky Krausové Vám samozřejmě toto nabídnout nemůžeme.
Vašeho shromažďování důkazů a svědeckých výpovědí si jsem pochopitelně řadu let vědom, v reakci si Vám tímto dovoluji sdělit totéž. Z naší strany je toto naprosto samozřejmé, jinak bychom naši specifickou činnost ani nemohli dělat. Co se týče Vaší poznámky o naší „podnikatelské činnosti” nevím, co si pod tímto pojmem Vy představujete, nicméně s naším zákonným mandátem a vykazováním jakých odměn Vás rád případně seznámím. Stačí se na to docela prostě zeptat... Konec konců tyto informace máme v rámci článků k dispozici transparentně na našem webu a fóru. Projevíte-li zájem dozvědět se něco konkrétního, neváhejte se na nás ve fóru ať už oficiálně za T-Mobile, anebo neoficiálně za nějaký anonym či sebe obrátit, můžeme se Vašim dotazům věnovat. I Vy jako právník, resp. zaměstnanec, jste nebo můžete být obětí jednání svého zaměstnavatele, jehož jistě primárním zájmem je maximalizace zisku na úkor morálních a etických zásad, které by měly být v civilizované lidské společnosti samozřejmostí; nebudete první ani poslední zaměstnanec mobilního operátora, s nímž budeme ať už přímo nebo nepřímo spolupracovat a eventuálně mu také poskytneme některou z našich služeb či snad i právní zastoupení... Mám-li se nicméně vrátit k Vaší nabídce, tuto v rámci formy Vašeho dopisu děkuji, ale nevyužiji / nevyužijeme. Pokud si přejete otevřít diskuzi na toto téma, můžeme se o něm pobavit obchodně. Zastrašování, vyhrožování a vydírání na mne / nás mají opačný efekt, kterým je právě motivace věci eskalovat. Jako mimo jiné rehabilitační psycholog vnímám z Vašeho textu jistou bezradnost a zoufalost. Mission failed!
Mgr. Andrea Sittová, právník T-Mobile Czech Republic a.s. napsal:Pevně věříme, že situaci nebudete eskalovat a že se zachováte v souladu se zákonem a dobrými mravy.
Zameťte si nejprve před vlastním prahem. Opakuji znovu, že jsem otevřen jednání, nicméně nikoli Vašeho současného, nýbrž slušného a na úrovni.


Závěr

Děkuji za Váš dopis. Pokud pro Vás budu / budeme moci v budoucnu něco udělat, a to výhradně za seriózních okolností, neváhejte se na mne / nás s důvěrou obrátit. My každopádně budeme nadále pokračovat v naší činnosti, kterou, až do v tématu zmíněné omluvy a zanechání Vašeho nevhodného jednání tzv. fraudu vůči ICTX.CZ, s.r.o., jenž má u T-Mobile zákaznický účet, je v 90 % případů odvod Vašich zákazníků za, ač se mi to neříká příjemně, lepšími, přinejmenším cenově morálnějšími podmínkami k oběma konkurencím. Hanba pro nás výjimkám prioritizujícím Vaši síť, což vzhledem k zákaznickému výslovnému přání / možnostem samozřejmě respektujeme. Nicméně pokud se budete snažit nám nějak nebývale aktivně neumožňovat sjednávat pro Vaše ať už dosavadně stávající nebo námi přivedené nové zkz v rámci oněch nyní 10 % retence, tzn. Vy budete situaci eskalovat, přijmeme takové opatření, jenž máme v repertoáru a bude znamenat již permanentní absolutní blíže nespecifikovaný scénář, který teprve poznáte na číslech. A podotýkám, že je naprosto legální! No a logicky si s námi neudržíte ani těch 10 %.

Co v brzké době můžete od nás očekávat? Ještě zde zveřejnění hovoru, kde jste se dopustili vůči mně osobně oné provokace a jenž je příčinou založení tohoto retenčního a manažerského vzkazníku. Tedy to, co tu delší dobu slibuji. To aby Vám zcela došly souvislosti. Jedná se o recenzi a zákonnou obranu. Celou šaškárnu jste započali svojí provokací Vy v rámci T-Mobile, do té doby jsme spolu fungovali v rámci možností tak, že naším úmyslem nebylo Vám zákazníky odvádět, nýbrž zachovávat byť s pro ně lepší cenou, kterou si zvolili a Vy jim nedali, jak mimochodem také Vaše konkrétní retenčka lhala, že dáváte každému. Odvod do té doby byl jen cca 20%, to v důsledku prvotního zájmu Vašeho zákazníka odejít za lepším; ostatní jsme jednak zachovávali, ale také od jiných operátorů T-Mobile naopak přiváděli, což ostatně můžeme velice snadno dokázat, čímž zároveň velice rychle Vaše absurdní tvrzení o újmách či jiných nesmyslech vyvrátíme.

Shrnu-li, začnete-li se alespoň vůči mně / nám chovat slušně, já / my se můžeme vrátit do původních kolejí, anebo dokonce pokud o to projevíte zájem, nakonec se moci domluvit třeba i na nějaké formě vzájemně přínosné a příjemné spolupráce tak nebo lépe, jak to mám(e) konkrétně s jednou z Vašich konkurencí, kde to už asi před půl rokem pochopili. Pokud ale hodláte se chovat arogantně a přidáte k tomu navíc zastrašování, vyhrožování a vydírání, nemůžete očekávat nějaké ústupky. Na to prostě zapomeňte a vězte, že své zákazníky, co projeví o naši ať už jakoukoli službu zájem, nezastavíte, neboť i když mne / nás při třeba hovoru identifikujete, pořád tu mám(e) mnoho možností, se kterými budeme několik kroků napřed, např. úředně ověřené plné moci, které budete muset obsloužit a vydat nám OKU ze zákona, s čímž nezmůžete absolutně nic a to i kdybyste se třeba všichni na hromadě v akvárku stavěli na hlavu.

P.S.: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile, zdá se, padl na úrodnou půdu a budete-li k tomu dávat důvod, budeme v něm pokračovat. Ostatně se nyní jedná a bude jednat o spolehlivý, Vámi sledovaný náš hlavní vůči Vám komunikační kanál.


Za OVPS.CZ, z.s. a tým mojeretence.cz
Martin Böhm, provozovatel
www.ovps.cz | www.mojeretence.cz
Naposledy upravil(a) Martin Mojmír dne 14.09.2025, 09:12, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Korektura textu.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Ještě si dovolím k publikacím záznamů dodat, že vaši zaměstnanci vystupují za vás i sebe zcela veřejně, dá se jim prakticky kdykoliv běžně dovolat a svým dobrovolným jednáním legitimizují vaši činnost. Vzhledem i k tomuto faktu se na ně nevztahuje tak, jak se možná domníváte, váš výklad GDPR.

V neposlední řadě jste mi svým dopisem de-facto potvrdili, že za svojí zaměstnankyní stojíte, stojíte za jejím způsobem jednání a tedy společně s ní sdílíte za toto jednání plnou pracovněprávní a trestněprávní odpovědnost A nejen za touto... Vaše oficiální toto přiznání je pohoršující okolnost.

Máte s námi problém? Jsou dvě řešení. 1. zahájení s námi dialogu už korektní, slušnou cestou, anebo 2. budete si nás muset odžalovat. Jen nám dejte tu příležitost druhé varianty, ať se veřejnost po letech konečně dozví celou pravdu a my ze sebe můžeme vydat vše, co jsme nashromáždili. My jsme připraveni. A vy? 👍
----

Edit 13.09.2025 12:30: T-Mobile eskalujete záležitost podáním zastrašující výzvy a podporou šmejdské praktiky své letité TOP retenčky, za kterou a jejíž chování se oficiálně postavili. Jelikož v retenčních a manažerských vzkaznících nelze diskutovat, neboť slouží výhradně pro vzkazy od nás směrem k operátorům, ovšem o diskuzi je projeven zájem, ta je možná v rámci diskuzního tématu „Kuriozity” mobilního operátora T-Mobile, kam se je možné zapojit.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Zachránili jste dnes s námi, ačkoli to bylo tedy kvůli mně poněkud zdlouhavé, zkz v měsíční hodnotě celkem 807 Kč (19.368 Kč v horizontu 2 let). Jednalo se o zákazníky preferující T-Mobile; vzhledem k problémům s vámi však byli již načnutí s O2, kdy jeden již měl OKU a měl přecházet. Už dnes jsme plánovali zahájit přenos za mimochodem cenou s O2 602 Kč měsíčně, ovšem zavolali jste ještě zpět. Šlo o oněch aktuálně 10 % zachovávaných. Dobrá práce, jen tedy na poslední chvíli...

Milý T-Mobile, není naším zájmem zákazníky nutně odvádět za levnější konkurencí. Naším zájmem je jim ušetřit včetně pokud možno respektování v poptávce jejich volby operátora, kdy pokud to funguje, plníme objednávku bez aktivního nabízení byť i levnější konkurence. To protože zkz má možnost si vše nastudovat a vybrat. Pokud je zákazník v síti T-Mobile a zadá si objednávku na zajištění slevy u T-Mobile, vynasnažíme se jej obsloužit v rámci T-Mobile. Pokud je zkz u jiného operátora a zadá si poptávku T-Mobile, přivedeme jej k T-Mobile. Jednoduché jako facka. Většina stávajících vašich i pak našich klientů si u nás zadají poptávku nejčastěji tehdy, kdy s vámi už mluvili, ale nedali jste jim to. Což znamená, že opravdu nemá smysl, a ještě k tomu mně nebo navenek, lidem tvrdit, že to dáte každému. Ne, nedáte to každému. Snažíte se to nedat nikomu. Svědectví máme za ty roky stovky. Totiž kdybyste to dali každému na požádání, jak někteří od vás tvrdíte, nebyla by naše služba v tomto kontextu k ničemu a stačilo by jen ono informování o možnostech bez jejich sjednávání. Lidé jsou s vámi, vašim chováním a běžnými sazebníkovými podmínkami prostě nespokojeni a pokud jim to nedáte vy, dáme jim to my. No a pokud ani my ne u vás, tak my u konkurence, to je jednoduchý zákon kauzality. Tak to prostě je, tak funguje trh, to je realita a to podotýkáme zcela legální.

Jsme osvětová nezisková iniciativa a standardní zprostředkovatelská služba. Místo posílání na nás mladých, nezkušených právníků se pojďme raději osobně setkat a pohovořit o obchodních možnostech mezi námi. Nefunguje to tak, že si z nás najednou začnete utahovat a když na to zareagujeme, tak na to konto na nás následně ještě pošlete právníky. Tím akorát sami situaci eskalujete. Dobře víte, že když fungujeme v nějakých mezi námi rozumných mantinelech, tak je ticho, klid a jde to. Neexpandujeme, neděláme to ve velkém, držíme si stále stejnou hladinku a nemáme zájem na tom nic měnit. Máme svoji jinou práci, která nás na rozdíl od tohoto telekomunikačního dna musí živit; tady z tohoto ačkoli je příjem, nemáme skoro nic. Tolik času a zájmu na tyhle věci nemáme, vizte stanovy naší iniciativy. Donedávna ještě neexistoval ani tento vzkazník, nebyl k jeho založení důvod. Ten jste vytvořili 21.7. Informovali jsme vás o něm cíleně prostřednictvím některých hovorů. Kontaktovat jsme se vás v naší věci pokoušeli oficiálně v minulosti opakovaně, evidentně slyšíte až teprve na vzkazník.

Čili opravdu bychom ocenili z vaší strany slušnost a korektní jednání. Stále platí, že budete-li mít zájem, můžete přímo mě kontaktovat. Nemáme problém jednat o čemkoliv slušnou a poctivou formou. Máme ale problém jednat pod nátlakem s vyhrožováním a vydíráním. Pokud něco chcete slušně, domluvíme se. Pokud něco chcete s vyhrožováním a vydíráním, odpověď je a bude ne. Máme čisté svědomí a budete-li trvat na (veřejné a reportované) soudní cestě, jsme delší dobu připraveni...

Co se týče našeho zdejšího reportu o tom, o co jste se sami připravili, ten bude do konce září dokončen. Pošleme součet. K určitým věcem jste nás vyprovokovali a my vám prostě musíme ukázat, že tudy cesta nevede, to zase vy musíte pochopit. Ukázat to bohužel jde efektivně patrně jen vzkazníkem na číslech a prezentaci zlomku našich proti vám dat... Co vám nicméně tímto bez komunikace ještě jednou, naposledy nabízíme, neboť chápu, že se vám nechce o mnohém komunikovat přímo, ale na základě buď indicií, anebo našich kontaktů uvnitř firmy, je obnova našeho fungování jako před 21.7.2025. Pokud o to stojíte, od 1.10.2025 jsme k tomu nakloněni. Ovšem požádám o znovu neprovokování, nedělání naschválů, nestání nám v cestě, nezdržování procesů a nevymýšlení nejen procesních nesmyslů. Takhle to nebude fungovat. Jak píši výše, nemáme prioritu nikoho odvádět, ale ani nechceme sem psát kraviny... Prioritou je osvěta a pokud si to návštěvník našeho webu vybere, tak jeho obsloužení.

Toto budou v tomto kontextu, pokud bude klid, od nás zde poslední zprávy včetně „eskalace”. Opravdu nejvíce bychom ocenili normální kulatý stůl, kdy ale už pouze při něm jsme i ochotni celý vzkazník se vším odstranit. Nicméně o tom my nerozhodujeme, to je na vás. Číslo na mě znáte.

Hezké dny.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Milý T-Mobile,

jako akt dobré vůle to teď zkusíme jinak. Třeba by to mohlo jít, uvidíme, je to na vás. Do konce měsíce vám to tu teď budu takto předem nabízet. Inu:

Mám zákazníka s 10 čísly platícího vám 8400 Kč měsíčně. Samozřejmě má běžnou plnou cenu a tolik už platit nadále nebude. Budete mít zájem ho se mnou normálně oficiálně vyřešit, tzn. zachovat v T-Mobile (zachránit), anebo ho musím převést jinam? Zkz preferuje převod k O2, neboť jej to vyjde levněji i přes TM retenci. Nicméně má ještě nějaký závazek a musel by něco doplácet. Doplatit pro něj má smysl. Co jsem s ním jednal, pokud bychom to spolu nějak dali, tak nejenže zůstane, ale po skončení závazku si může vzít závazek další, tedy je tu potenciál dalších let. Na rovinu, budete mít o tohoto zákazníka zájem, nebo ne?

Jelikož vím, že to tu bedlivě sledujete, poprosím hezky o normální kontakt na 774888774 a pojďme to probrat. Anebo na druhé číslo, Zangi, jak chcete. Případně se pojďme setkat u vás na centrále a probrat ty věci komplexněji. Myslím si, že by to celé mohlo fungovat trošku jinak. A mohlo už dávno, kdybyste tomu dali šanci. Co vy na to? Omlouvám se, v rámci plynulosti procesu mohu na váš kontakt počkat max. do tohoto pátku 18 hod. Zkuste to dát. Případně děkuji.

P.S.: Snažím se po vašem kontaktu vám i přes tu nehezkost vyjít nějak vstříc. S naší činnosti nepřestaneme, ale může to mezi námi fungovat přeci jinak, lépe...
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Dnes jsme spolu v rámci našeho vstřícného kroku udrželi pro Vás zkz H.A. v hodnotě za horizont 2 let celkem 53.064 Kč, ačkoli to mohl mít u O2 mnohem levněji. Ověření vám z bezpečnostních důvodů pro zkz nedáme. Včera byli vyřešeni zachováním další dva. V rámci vstřícnosti.

Nenechali jsme vám na druhou stranu v rámci předchozího mezi námi nepořádku už rozjednaného zkz s iniciály P.V. v hodnotě za 2 roky 16,944 Kč (v O2 mu to zařizujeme za celkem 498 Kč měsíčně) a to ačkoli preferoval T-Mobile, ovšem vy jste se rozhodli 1. provokací, 2. paní Jitkou a nakonec 3. právničkou, viz výše a princip tohoto tématu, pro naschvály a problémy. Pro ověření jen tak mimochodem FASK 59118979, případně ještě doklad č. 2481773125. (Kontaktovat ho ani nezkoušejte!)

Dnes je pro vás do 18 hodin, jak jsem informoval předevčírem, ve hře stále ještě 100.800 Kč. Celé to nezávisí na nás, ale na vás, zda překonáte ego a ozvete se pro sjednání pro něj pěkně oficiálně bez her dohody. Je to opravdu jen na vás, já chci zkz udržet a on se vším souhlasí. Ťik ťak.
Naposledy upravil(a) Martin Mojmír dne 23.09.2025, 18:59, celkem upraveno 2 x.
Důvod: No tak bohužel, neozvali jste se, zkz v hodnotě 100.800 Kč / 2 roky je již v portaci. Tak třeba příště...
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Shrnutí odvodů zkz T-Mobile ke konkurenci
 
Období 19.7.2025 - 30.9.2025 (FASK = fakturační skupina)

D. R., FASK 51116086, 54.816 Kč | R. G., ID nesdílena, 18.024 Kč | P. S., FASK 58361017, 34.056 Kč |
L. L., FASK 53438236, 21.480 Kč | M. O., ID nesdílena, 16.944 Kč | E. Č., OKU 81210251577213, 6.312 Kč |
F. N., OKU 81100110018070, 16.944 Kč | P. K., OKU 81100174329493, 11.340 Kč | P. J., FASK 58900105, 23.796 Kč |
I. J., FASK 59707298, 14.280 Kč | T. M., FASK 40509070, 14.280 Kč | M.K., FASK 57784828, 10.872 Kč |
L. V., ID nesdílena, 10.872 Kč | P. S., ID nesdílena, 41.952 Kč | P. P., ID nesdílena, 6.312 Kč |
I. L., ID nesdílena, 18.768 Kč | P. V., FASK 59118979, 16.944 Kč | M. M., ID nesdílena, 100.800 Kč |
L. S., FASK 56481233, 47.778 Kč | P. J., FASK 57552586, 22.114 Kč | I. M. FASK 54534891, 24.392 Kč |
I. K, ID nesdílena, 66.672 Kč | M. M., ID nesdílena, 63.384 Kč | A. N. ID nesdílena, 6.312 Kč |
P. P. ID nesdílena, 77.424 Kč | K. E. ID nesdílena, 29.016 Kč | A. N., ID nesdílena, 90.816 Kč |
P. M., ID nesdílena, 11.112 Kč | J. Č., | ID nesdílena, 29.880 Kč

Celkem jste se připravili v horizontu 2 let o 907.692 Kč
 

Co bylo příčinou zmíněných odvodů?


Příčinou těchto odvodů, které jsme mohli zachovat za daných sečtených podmínek u T-Mobile, ale dostal je ve většině případů Vodafone a od cca poloviny září i O2, je 1. vaše provokace mé osoby 21.7.2025, za kterou jste se dosud neomluvili a nepřestali mě diskriminovat, 2. vaše retenčka Jitka a 3. vaše právnička, prostřednictvím které jste nám oznámili, že se vztekáte. Toto jsou bývalí vaši klienti, co u nás poptali sjednání u vás slevy, ale svým chováním jste je „odmítli”. Mezi tyto klienty v hodnotě kolem 80.000 Kč patří i ti, které jsme projevili zájem zachovat, avšak jelikož vaše retence hrály se svým „odhalením” divadlo, neudržely je. Vaše blbost.

Dovoluji si upozornit zejména vaše retenční zaměstnance, které ve většině případech, ačkoli ta většina není tak výrazná, jsou rozumní a k nám slušní, že většinu zkz jsme odvedli formou zobrazení OKU ve webovém rozhraní s následným nezvedáním příchozích hovorů a to abychom jim neškodili. Jsme si vědomi toho, že pokud to zvedneme a retence klienta neudrží, můžete je připravovat o odměny, což není naším úmyslem. Škodit jim nechceme, nicméně pokud učiníte taková opatření, že budeme muset, tak nás to hold nezastaví. Prioritou je pořád aktivita proti digitální diskriminaci, pomoc našim klientům a veřejnosti a co si budeme povídat, je to právě zaměstnanec, jenž chování firmy legitimizuje a nese za to plnou osobní odpovědnost...

Pak jsou tu také zákazníci nezapočítaní do statistiky, co projevili zájem jednoduše přejít za lepším jen z vlastní vůle, kdy tímto důvodem je vaše retenční cenová politika. Totiž pokud například nejběžnější váš Next Neomezeně XL prodáte za 473 Kč, nemůžete očekávat, že při alternativě NEO Stříbrný za 349 Kč samostatně nebo 249 Kč v balíčku, eventuálně Neomezený Super samostatně 296 Kč, je udržíte. Se svojí retenční politikou jste dlouhodobě mimo, nemáte co nabídnout. Ano, máte možná nejkvalitnější síť a servis, o tom asi žádná, ovšem výrazný cenový rozdíl je výrazný cenový rozdíl a zase tak daleko od konkurence nejste.

No a nakonec zkz v hodnotě kolem 120.000 Kč jsme Vám zachovali z důvodu prioritizace vašich klientů a za ať už vědomé, nebo nevědomé spolupráce retencí. Gratuluji těmto rozumným pracovníkům, co nevymýšleli zbytečné nesmysly a nezpůsobili jak sobě, tak T-Mobile finanční úbytek.


Co bude od 1.10.2025 dál?

To záleží na vás. My nadále zveřejňovat žádné další statistiky ani jiné blbosti, pokud k nám tomu nebudete dávat a opakovat důvody, nebudeme. Také nás to nijak zvlášť nebaví... Ty si necháme a budeme kumulovat stejně jako před 21.7. pro sebe. Tedy samozřejmě do té doby, než nám k publikaci bude zadána nějaká (další) příčina... Pokračujeme nadále s prioritizací v podobě zvýhodňování odvodů ke konkurenci, to je samozřejmě vlivem vašeho aktivního negativního zachování se k nám a do omluvy nebo přímého společného jednání jasné, ovšem pokud zkz projeví u nás zájem o službu od vás, zajistíme mu ji u vás. Pochopitelně ale jen tehdy, nebudete-li nás nějak zdržovat. Pokud volám, pak ne proto, abych si jen řekl o OKU a zkz odvedl. Pokud už volám, tak upřednostňuji sjednání max. retence, resp. zachování / záchranu. Když chci zkz odvézt, nevolám. Vyndáme si OKU jinak, přičemž na něj ani nemusíme dva nebo více dnů čekat (nejsme tak blbí). Jenže pokud si budete hrát na lince na odhalovací nebo jiné hrdiny, volat mi klientům zpět apod., pak 90 % z nich akorát odvedu a retence vám selže. Házením klacků pod nohy neškodíte nám, ale jen sobě. Píšu vám to sem jen proto, neboť jste asi natvrdlí, nedochází vám to a pokud vám nějak neoznámím, nebudete to vědět. Ví to a hraje podle toho jen hrstka vašich retenčáků, s nimiž jsme v kontaktu. Vodafone s O2 to pochopili a Vodafone spolupracuje s námi prakticky přímo. To jen už vy to nezvládáte.

Už se na ty šaškárny vykašlete. Pokud budete chtít naplnit své hrozby, což obě strany víme, že se nestane, neboť nemáte relevantní důvod, dočkáte se akorát mnohem většího odlivu klientů a peněz, půjde to do vyšších desítek nebo stovek milionů. Protože akorát vše ihned, jakmile nám přijde první oznámení, začneme publikovat a celý proces bude veřejný. Následovat společně s tím pochopitelně bude série stížností a oznámení s doložením přinejmenších různých případů, kde jste protiprávně jednali a v neposlední řadě za námi, jen pro informaci, stojí nejmenovaná politická strana. Máme poměrně velkou fanouškovskou základnu, peníze vybereme prostřednictvím zveřejnění na serverech typu Darujme či Donio, no nebude to hezké. Upřímně se nám do toho nechce, na druhou stranu s touto možností roky počítáme a čekáme, zda a kdo se odhodlá. Fakt nejdřív přemýšlejte. Jsme jen osvětová a zprostředkovatelská komunita, nic víc. Jsme obeznámeni s našimi právy a možnostmi, které v případě nutnosti v plné dávce využijeme. V práci pokračujeme dál, nějaké bububu na nás má akorát eskalační efekt.


Poslední výzva ke korektní spolupráci

Co bychom ocenili, je korektní a nejlépe přímá spolupráce. Ačkoli nějaké spolupráce s jinými operátory v rámci možností běží, s T-Mobile zatím příliš nikoliv. Nic nemáme zatím vysloveně přímo, což napovídá tomu, že stále je otevřeno okno pro eventuální exkluzivitu. Setkejme se ať už u vás nebo někde jinde, proberme možnosti, vzájemně si prospějme, spolupracujme a bude to jen fajn. Jak jsem už někde a opakovaně psal, neexpandujeme, jedeme to v malém, know-how držíme a pomáháme přímo jen těm, kteří si o to vysloveně řeknou, jinak ostatní je nepřímé v podobě dostupnosti informací. Můžete toho stále ještě využít, než toho využije konkurence. Jsme korektní, vzájemně společné spolupráci stále otevřeni a nakloněni. A co hlavně, umíme být, bude-li to veřejně prospěšné, diskrétní.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1334
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník T-Mobile CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Málem bych zapomněl... Tady je soubor obsahující ony slíbené hovory, jež zapříčinily publikaci záležitosti. T-Mobile provokační poděl.

250721_nabidka-popreni-vykrucovani-fraud-diskriminace-bohm.7z

Obsah je neveřejný a heslo k němu dostane každý, kdo si o něj řekne. Stejně jako slevu 50 % podle tvrzení retenčky Jitky.

Za mě bylo k tématu a principu věci dosud sděleno vše. Co bude dál, je nyní ve vašich rukou.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Zamčeno

Vrátit se na „mojeretence.cz - informační a slevový portál“