Dnes jsem provedl nákup u Košíku za 1.700 Kč a Rohlíku za 400 Kč. Protože Košík byl za stejné položky o celkem asi 400 Kč levnější. Nebaví mě vždy tam "žebrat" o slevy, resp. vyjednávat; to se mi vzhledem k času, který je na to potřeba, ačkoli to má smysl, nevyplatí. Tuto skutečnost jsem jim napsal do hodnocení. Že jsou prostě o hodně dražší. Z Rohlíku mi přes to odpověděli následující CTRL+C a CTRL+V klišé.
Dobrý den pane Bohme,
Děkuji za váš email. Naše ceny jsou férové a srovnatelné s obchodními řetězci či konkurencí. Ceny zboží určujeme podle aktuální nabídky od dodavatelů, která se může změnit v závislosti na množství dodávaného zboží, ročním období, aj.
Jelikož jsme Česká společnost bez nadnárodního zázemí, je naše vyjednávací pozice s dodavateli horší. Zároveň o to více dbáme na kvalitu a spolupráci s menšími lokálními producenty a dodavateli.
Víte, že jsme k možnosti vyřízení reklamace online přidali i možnost změny času doručení?
Nově můžete jednoduše upravit čas doručení sami online na webu nebo v aplikaci. Pokud jsme ještě nákup nezačali chystat, nebo s ním nejsme na cestě, rádi vám jej doručíme v rámci stejného dne ve vámi nově zvolený čas. Více informací naleznete zde:
https://www.rohlik.cz/tema/zmena-casu-doruceni.
krásný den
S přáním pevného zdraví v novém roce,
Veronika
Tým zákaznické podpory Rohlik.cz
Rohlik.cz
Má odpověď zněla:
Hezký den,
melete naučené kraviny a moc dobře to víte. To bych nesměl znát lidi z vedení. Na kvalitu se rozhodně vymlouvat také nemůžete. Blbce dělejte z někoho jiného.
Ne, ceny Rohlik.cz nejsou férové a už vůbec nejsou srovnatelné s konkurencí. Pokud také vím, je to často obchodní řetězec, kdo určuje u dodavatelů ceny a Rohlik.cz je mimochodem poměrně velký řetězec. Ceny na základě ročního období se mění všude, nejen u Rohlik.cz - toto už vůbec není argument.
Ohledně zázemí jsou to také kecy. Vůbec mě nezajímá, odkud společnost pochází. Zajímá mě rozumný poměr ceny a kvality, který sice dnes nikde neexistuje, ale nebudu přeci kupovat stejné zboží mnohem dráž na Rohlíku, když jej mohu kupit levněji jinde. A dost často. Nevšiml jsem si nikdy také, že by Rohlík upřednostňoval české výrobky. To je prostě lež, kterou se ohání snad každý. A co se kvality týče, ta je otřesná. Každá druhá objednávka něčeho uznaná reklamace a vraceny peníze. Je moc hezké, že se vrací peníze, ale to pak nemusím nakupovat, neboť se chci najíst. Peníze nejím.
Mno, rozhodli se sami. Vzhledem k často levnějšímu Košíku a tomu, že konečně přešli také do papírových recyklovaných tašek, se nyní budu zaměřovat spíše asi na Košík. Celý nákup byl ok, kurýr příjemný, vše bez problémů (ok byl tentokrát i nákup za 400 Kč u Rohlíku, abych nekřivdil, ale to jsem koupil převážně konzervy a věci, co zkazit nejdou). Aby ale ze mě dělali v Rohlíku blbce, na to nejsem zvědavý. Celé to trvá už příliš dlouho. Nenadchne ani jejich Premium účet, ze kterého, jelikož nedodržují ani termíny závozů, za ty peníze pro mne neplynou žádné výhody. Zboží drahé a často i méně kvalitní.
Tolik aktualita k Rohlik.cz.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.