O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz
Moderátor: Martin Mojmír
Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
- Martin Mojmír
- OVPS.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz
Úplný zákaz? OK, zítra si ty nedodělky odvedeme už tedy všechny. A zahájíme konečně zde popsaný proces. Po dnešních kecech v Teamsu mi došla trpělivost. Jebat O2. Všechno, co půjde, pryč a to dokud nezvednete telefon a nezavoláte mi napřímo, že to chcete jinak. Protože jinak mě to už nezajímá a nebaví. Už jedině přímo bez her a blbostí okolo. Jelikož jako vážně segregační zákaz? Tak fajn, jak chcete. Pak ale Kmíňasi neřvi, až budeš na koberečku, kam tě za pár týdnů až měsíců s našimi čísly pro O2 s Matějem pošleme, žes to celé O2čku posral. A připravte si v O2 právníky, jelikož kvůli tvojí dnešní aroganci a protiprávnímu posrání nevinné Veroniky začínáme aktivně řešit také tohle a tohle. Nemysli si, že nevím, přes koho jste si mé zkz dnes pohlídali... No tak teď nebudete mít už opravdu nic.
Naposledy upravil(a) Martin Mojmír dne 02.07.2025, 21:11, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Korekce textu.
Důvod: Korekce textu.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz
Tak já se k tomu taky přidám, ať máte co číst – třeba při ranním sezení, kde se místo řešení reálných problémů přehazuje horký brambor z ruky do ruky a všichni dělají, že ho vlastně vůbec nedrží.
Vidím, že Martin už vám stihl nastínit první díl vašeho vlastního interního seriálu „Jak potopit firmu za pár porad a tvářit se u toho profesionálně.“ A nutno říct, že to zatím sledujeme s pobavením i špetkou fascinace.
Protože jestli jste chtěli, aby lidi přestali mít chuť něco zachraňovat a začali prostě portovat ven, tak gratuluju – povedlo se. Dneska jsem si k tomu taky symbolicky sedl a prvních pár klientů jsme už nasměrovali jinam. Když v O2 není zájem, tak je mít prostě nebudete. Jednoduchá rovnice.
A jen tak mezi řečí – interní chaty máte prolezené… no jak ementál. Možná by bylo příště vhodné, když se o nás bavíte, radši to rovnou směřovat přímo na nás – a ne abychom se to dozvídali přes třetí strany. Některé vaše interní brainstormingy jsou totiž zpětně docela legendární perly.
Jestli si pořád myslíte, že se tady jen tak blafuje, doporučuju si sednout, dát si studenou sprchu a trošku popřemýšlet. Protože když to Martin píše, tak to není scénář pro amatérské divadlo. A když já říkám, že klienty podržíme, nebo naopak odvedeme, tak to není PR fráze.
Znovu – nikdo z nás nestojí o nesmyslný boj. Ale když se rozhodnete dělat, že klienti jsou jen kusy do tabulky a vaši lidé jen přítěž, tak s tím upřímně řečeno nehodlám ztrácet čas. Ani minutu.
Chcete to dělat jinak? Fajn. Víte, kde nás najdete.
Nechcete? Taky fajn. Ale pak prosím nebrečte, až vám v tabulkách začnou mizet řádky a zmizí i čísla, co se kdysi honila na prezentacích.
A ještě drobnost na závěr – co se týká PK kódů, kdy se vám podaří opravit tu drobnou chybu, co umožňuje ze systému vyhnout jakýkoliv PK během třiceti vteřin? Ať už je to ten zaměstnanecký ****-1456 nebo jakýkoliv jiný.
A jestli pořád hledáte „kdo za to může“, ještě vám dám menší nápovědu… Nevím, kdo má na svědomí všechny ty reporty (zde prosím o odpuštění retenčáků), ale až příště budete něco hledat, zkuste hledat pořádně i v hovorech.
Vidím, že Martin už vám stihl nastínit první díl vašeho vlastního interního seriálu „Jak potopit firmu za pár porad a tvářit se u toho profesionálně.“ A nutno říct, že to zatím sledujeme s pobavením i špetkou fascinace.
Protože jestli jste chtěli, aby lidi přestali mít chuť něco zachraňovat a začali prostě portovat ven, tak gratuluju – povedlo se. Dneska jsem si k tomu taky symbolicky sedl a prvních pár klientů jsme už nasměrovali jinam. Když v O2 není zájem, tak je mít prostě nebudete. Jednoduchá rovnice.
A jen tak mezi řečí – interní chaty máte prolezené… no jak ementál. Možná by bylo příště vhodné, když se o nás bavíte, radši to rovnou směřovat přímo na nás – a ne abychom se to dozvídali přes třetí strany. Některé vaše interní brainstormingy jsou totiž zpětně docela legendární perly.
Jestli si pořád myslíte, že se tady jen tak blafuje, doporučuju si sednout, dát si studenou sprchu a trošku popřemýšlet. Protože když to Martin píše, tak to není scénář pro amatérské divadlo. A když já říkám, že klienty podržíme, nebo naopak odvedeme, tak to není PR fráze.
Znovu – nikdo z nás nestojí o nesmyslný boj. Ale když se rozhodnete dělat, že klienti jsou jen kusy do tabulky a vaši lidé jen přítěž, tak s tím upřímně řečeno nehodlám ztrácet čas. Ani minutu.
Chcete to dělat jinak? Fajn. Víte, kde nás najdete.
Nechcete? Taky fajn. Ale pak prosím nebrečte, až vám v tabulkách začnou mizet řádky a zmizí i čísla, co se kdysi honila na prezentacích.
A ještě drobnost na závěr – co se týká PK kódů, kdy se vám podaří opravit tu drobnou chybu, co umožňuje ze systému vyhnout jakýkoliv PK během třiceti vteřin? Ať už je to ten zaměstnanecký ****-1456 nebo jakýkoliv jiný.
A jestli pořád hledáte „kdo za to může“, ještě vám dám menší nápovědu… Nevím, kdo má na svědomí všechny ty reporty (zde prosím o odpuštění retenčáků), ale až příště budete něco hledat, zkuste hledat pořádně i v hovorech.
Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz
Chlapci, Žežická 667/55 a Kmochova 3150/21. Dostal jsem info, že se tam snad mají nacházet nějaké z menších poboček O2, kde se snad prý mají rodit nějaký nekalosti. Můžete to prověřit? Jinak vše nejlepší, MK, zpětně k narozeninám. Volal jsem v 10:02, abych popřál, ale nikdo mi nezvedl. Mám špatné číslo?
.

Zmrdobijec odhalující a poukazující na nekompetenci, neschopnost, pokrytectví, alibismus a stupiditu jednotlivců a lidské společnosti jako takové. 

- Martin Mojmír
- OVPS.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz
Tak já myslím, že psaní bylo dost. Nyní je načase přistoupit k činům. Už jsme toho napsali více než dost...
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz
Helé, na Android fóru se nedávno objevil nějaký návod na zjištění Familek přímo z MojeO2. Tyjo tohle kdyby uživatelé co ho mají aktivní začali vytahovat a zveřejňovat, tak to asi by nebylo dobrý, že jo? Přitom ale jenom vlastní vinou, páč ho nemají nijak schovanej ale veřejně ukazujou. Se divím, že e o kódy na netu takovej zájem, ale ještě nikdo nevynesl? Co myslíte chlapci, za jak dlouho si tuhle díru zabezpečej a jestli vůbec je to díra?


Zmrdobijec odhalující a poukazující na nekompetenci, neschopnost, pokrytectví, alibismus a stupiditu jednotlivců a lidské společnosti jako takové. 

- Martin Mojmír
- OVPS.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz
Tak to může být celkem problém. Já jsem totiž pustil jen kód 7471-3384. Ale že by šel takto vytahovat prakticky jakýkoli PK? No, tak to je celkem blbý... Přitom já jsem jiný PK zatím nepustil. To takto může vytáhnout kdokoli jakýkoli Family kód, že? A teď díky SEO si může pro Family kód přijít i sem do tohoto vzkazníku.
Pánové, to je průšvih tohle to, to jsi Q neměl...
Pojďte ale o těchto věcech diskutovat jinam. Toto je O2 retenční a manažerský vzkazník, sem toto nepatří... O vytahování PK si něco ještě napíšeme brzy na mojeretence.cz v sekci Články. Předběhl jsi mě, uličníku.



Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
- Martin Mojmír
- OVPS.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz
Martine, nenahánějte mi ty zajíce, nebudou vám to zvedat a nebudeme je zachraňovat. Jde to k T-M na 282 Kč, když to nedáte za 299 ani na dvacítky. Neberte svým retenčákům zbytečně čas. Raději zvedněte telefon, zavolejte mi, společně se uklidníme a vymyslíme něco lepšího... (příklad obj. č. O75KLXKH)
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.