Retenční a manažerský vzkazník O2

Tato kategorie je určena pouze pro čtení; prostor pro dotazy a související diskuze je k dispozici níže.

Moderátor: Martin Mojmír

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
Avatar uživatele
Qestament
Řadový diskutér
Příspěvky: 198
Registrován: 31.01.2015, 10:45

Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Qestament »

Takovej seznam tu měl být už dávno. Monitoroval bych hlavně zmrdy z prodejen. Nejednou jsem si stěžoval na nekalý praktiky O2 při podvodech hlavně seniorů a co firma udělala? Hovno. Zvesela tam ti zmrdi byli dál, ani je nepřeřadili. Vůbec nic.
Zmrdobijec odhalující a poukazující na nekompetenci, neschopnost, pokrytectví, alibismus a stupiditu jednotlivců a lidské společnosti jako takové. ;)
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1191
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Nekalé praktiky prodejců monitorujeme a evidujeme už několik let. To napříč mobilními operátory. Tohle tu bylo odjakživa a nijak se příliš nemění. V rámci organizace máme k dispozici desítky zdokumentovaných konkrétních protiprávních jednání jak zajištěných námi, tak zejména těch od našich členů a podporovatelů. Pokud bys měl něco nového vlastního, pošli mi materiály s podrobnostmi na e-mail, podívám se na to a případně příslušně zařadím.

Diskuzi o těchto věcech pojďme rozvinout třeba SEM. Tady je prostor pro vzkazy retencím a managementu O2 od nás.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1191
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Odlehčíme a zkusíme zasít semínko naděje... Poslední. Ke každému podnětu zde navrhnu řešení, ať ukážu, že umím být a preferuji určitou racionalitu.

Podnět
Dostala se ke mně informace, že se nelíbí mé rozhovory s linkaři o retenčních cenách. Což si ostatně způsobujete sami...

Řešení
Dejte mi „osobní” kód / číslo, přepojujte pod ním na retence rovnou a nemusím pak s linkaři mluvit vůbec. Nebo mi dejte vědět, jak to chcete dělat jinak.

Komunikace
Telefon 774888774 (v T-Mobile), WhatsApp k číslu, Signal k číslu, Zangi 10-9259-1559.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1191
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Dnes mi bylo spřízněnou retenční řečeno, že „se se vším moc seru, že jenom kecám a měl bych přistoupit k činům, že jinak je to na hovno”. Má pravdu. Inu tedy OK, začínáme a namátkově si budeme tady publikovat některá čísla. Kdykoliv se mi může někdo ozvat a říci STOP...

Obrázek

PZ: Po retenci jsme chtěli s PK Family Stříbro za 399 s potenciálem dodání TV Oneplay Extra Zábava, čili ceny přes 600 Kč + Air Bank. Retenčka zalhala, že nejde, ačkoli Omni kalkulačka normálně umí a takto děláme. Byla poučena, přes to odmítla. Pápá O2, zkz taháme do T-Mobile na NextU neomezeně XL promo 282 Kč na dva roky a TV Magenta L Plus 199 Kč na půl roku, po půl roce 299 Kč na další dva roky. Podle zkz O2 ID z obrázku si už dohledáte sami.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1191
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Dle harmonogramu, viz ZDE, jsme právě vydali přislíbený článek aneb děláme O2 ta čísla... :arrow: Free leech – O2 PK Family pro všechny? Tady jsou

Omlouvám se za zpoždění...

FB, kde byly PK Family kódy od nás prozatím distribuovány:
Profil Martina Mojmíra :arrow: https://www.facebook.com/mmartinb84
mojeretence.cz :arrow: https://www.facebook.com/mojeretence.cz
Podpultové mobilní TARIFY :arrow: https://www.facebook.com/groups/3021531074607937
O2 CZ nespokojení zákazníci :arrow: https://www.facebook.com/groups/o2nespokojenizakaznici
DATAMANIE.CZ - Pořádná porce dat od O2 :arrow: https://www.facebook.com/groups/786720008533598
Nespokojení zákazníci O2 CZ :arrow: https://www.facebook.com/groups/281181654175384

Budeme pokračovat... Enjoy.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Qestament
Řadový diskutér
Příspěvky: 198
Registrován: 31.01.2015, 10:45

Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Qestament »

Fuj. O2 je taková špína, že přímo podporuje náboženské sekty? :arrow: O2 Family pro členy CASD :twisted: :lol:

PK Family církve adventistů sedmého dne mám. Ne každý sektář je věrný svému Satanovi, aby PK nepropálil. 8-) Tady ale když jsme u toho tak je jeden další z pod kamene :arrow: 3100-8555. Generali.
Zmrdobijec odhalující a poukazující na nekompetenci, neschopnost, pokrytectví, alibismus a stupiditu jednotlivců a lidské společnosti jako takové. ;)
ret-o2-2625071105
O2 retence
Příspěvky: 1
Registrován: 11.07.2025, 14:47

Re: Retenční a manažerský vzkazník O2

Příspěvek od ret-o2-2625071105 »

Kmínek má dovolenou, tak je teď relativně klid. :lol:
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1191
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník O2

Příspěvek od Martin Mojmír »

Pochopili jsme, že problémový zaměstnanec na své pozici je Martin a když tam není, tak to funguje relativně stabilně a je klid. Osobně být managementem O2, převelel bych jej někam na linku na nevedoucí pozici, neboť to vede způsobem pro firmu příliš nereprezentativním a dle mě firmu spíš poškozuje. V podstatě kvůli němu musíme některé zkz úplně zbytečně odvádět a O2 přichází o peníze. Viz segregační filtr. Ta rozhodnutí jsou kolikrát dost stupidní. Si vem třeba i to používání Microsoft Teams. Hrajeje si na GDPR, ochranu osobních údajů, ale posíláte data uživatelů přes Security do Izraele a internet používáte pro komunikaci proprietární aplikaci, co veškerý obsah přeposílá do Microsoftu? Korporát s lidmi na správních místech, to jeden u toho kvete...

Nicméně sem nepiš, ale sem. Ale když už jsi sem napsala, tak to tu pro jednou necháme. :lol:
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1191
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník O2

Příspěvek od Martin Mojmír »

Aby se neplevelovalo, toto téma má skutečně sloužit jako od nás retenční a manažerský vzkazník. Externí věci, byť související se vzkazníkem, se řeší v jiných kategoriích. Jeden povzdych je napsán z podvečera ZDE. V tomto tématu se již opravdu chci soustředit pouze na vzkazy, čili nesouvisející věci budu odtud případně přesouvat pryč. Prosím ty, co sem máte přístup psaní o nezneužívání vzkazníku k běžným diskuzím, ať nemusím oprávnění zrušit. Děkuji.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1191
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník O2

Příspěvek od Martin Mojmír »

Zpět ke vzkazníku retenčákům.

Věděli jste, že Váš zaměstnavatel nepodělává jen běžné zákazníky O2, ale také a zejména Vás, retenční operátory O2, a to tím, že při změnách zdraží klientům, aby tito zaplatili za služby, které nepotřebují, více a pokud tito zavolají na linku, budou přepojeni k Vám, kde pokud rovnou s OKU naštvaní neodejdou za lepším, tak jim alespoň snížíte platby byť třeba jen na ty původní, což v konečném důsledku Vás spíše oškube než vydělá? Pro firmu metoda WIN-WIN. A pro Vás?

No a co my třeba děláme? Nepomáháme jen klientům mobilních operátorů ušetřit. Pomáháme i spřízněným retenčním operátorům, anebo alespoň těm z Vás, co nám jménem firmy a/nebo svým nelžou a nehrají s námi divadlo. Jak? Valorově. Tzn. že u nových zákazníků, než je kompletně přivedeme, přeneseme nejprve jejich jedno číslo na nejnižší tarif NEO Modrý s cenou 599 Kč, vyčkáme potřebný čas a teprve pak s Vámi na retenci jejich tarif navýšíme na jím poptaný a s ním přivedeme všechny další služby, co chtějí, abyste v konečném důsledku s námi šli i do výrazného plusu, načež Váš zaměstnavatel Vám naopak zaplatil.

Zde krátký modelový příklad:
 
# Přivedeme zkz k O2 na NEO Modrý s cenou 599 Kč
# Počkáme potřebný krátký čas
# Zahájíme retenci, při které navýšíme tarif na třeba NEO Stříbrný s cenou 349 Kč měsíčně
# Při tom přivedeme další tři tarify NEO Stříbrný s cenou 349 Kč měsíčně, jeden YOU NEO Max 5G s cenou 499 Kč měsíčně, TV Oneplay Extra Sport s cenou 399 Kč měsíčně, rodinné sledování za 50 Kč měsíčně a xDSL internet MAX 299 Kč měsíčně. Plus založíme Air Bank
# Věc uzavřeme a všichni jsou spokojeni. My, že jsme zkz snížili ceny, Vy za valor do většího plusu a O2 za zajištění zkz na nejméně 2 roky, než se rozhodne zkz zase nasrat tím, že mu při změně O2 opět uměle zdraží, kdy to zase my můžeme řešit
 
Sami si spočítejte, kolik je to valorově a takový hovor Vám stovek až i tisíců během 15 minut vydělá... Přitom bychom tohle dělat vůbec nemuseli. Ale děláme to. Proč? Protože můžeme a chceme. Protože si uvědomujeme Vaši hodnotu. Ne však ale random. Random děláme spíše standardní věci. Takové hovory děláme jen těm, co si to zaslouží. Třeba zejména jeden operátor, co nám škodil, si minulý týden vyzkoušel, že pokud to udělá trošku jinak, půjdeme i jemu na ruku. Staré křivdy jde napravit, nezanevíráme natrvalo. Jako vážně, lidi, spočítejte si to. Někteří nás máte za démony, ale není tomu tak. Mnozí to už správně pochopili. A co potom pokud dostaneme pro zkz výjimku? Třeba takový YOU NEO 20 Mb/s s cenou 299 Kč nebo xDSL MAX 149 Kč? Za to můžeme zaplatit i cash. Někteří vědí...

Takto fungujeme za běžných okolností za Vaší pomoci nebo aspoň nedělání problémů, jež vedou akorát zbytečně k portacím pryč, neboť za vyšší cenu nemáme motivaci zkz v O2 nechat. Jako nemusíme chodit pokaždé na dřeň, ale musí to mít smysl. Když s námi mimo O2 komunikujete a sdělujete novinky, abychom se na ně mohli co nejdříve adaptovat a nadále pomáhat všem stranám. Toto je náš zájem a je zájem i těch z Vás, kteří to pochopili. A těch, kteří to pochopili, je už většina a víte co? Jsou u Vás žel tací, zejména retenční management, jenž to ještě nepochopil a místo rozumné domluvy se snaží spíše škodit, a to aniž by si uvědomoval, že neškodí nám, neboť nám to může být jedno, ale spíše Vám a zejména sobě. Zbytečně si kazí čísla. Za nás je tohle opravdu zbytečné. Přitom si dávno mohli uvědomit, že umíme být diskrétní, což dokazuje prostý fakt, že komunikující, vůči nám i sobě seriózní retenčáci nebyli dosud a nikdy nebudou odhaleni. Chráníme Vás jednotlivě i samy před sebou, tzn. my nikdy neřekneme jednomu kolegovi, se kterým co děláme s jakým druhým kolegou, dokud to Vy na sebe případně neřeknete sami. No a také si necháváme, pokud něco potřebujete, od Vás poradit a vůbec, pokud nás o něco sami požádáte, můžete to zvážit a bude-li schůdné, tak i tak dělat, vyhovět.

Jsme s Vámi, pokud jste Vy s námi. Tak někteří zbývající, prosím, už neblbněte a pojďme si to alespoň zbytečně nekomplikovat. Stejně jsme tady, nedá se s námi vůbec nic dělat a myslím si, že je dobře, že jsme takoví, jací jsme. Kdyby ty „externí retence” dělal někdo jiný, mohlo by to být úplně o něčem jiném. No ne?
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1191
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: O2 retenční a manažerský vzkazník mojeretence.cz

Příspěvek od Martin Mojmír »

Martin Mojmír napsal: 01.07.2025, 13:29 #6 12.07.2025 publikace návodu, jak si mohou zkz O2 svůj libovolný PK najít přímo z MojeO2 sami a rozšířit mezi ostatní (dokončeno)
Jsme rádi, že jste si opravili rozpor ve věci utajování vs. zobrazování PK Family kódů v MojeO2. Dokud nenajdete další tedy patrně chyby, máte své nejdůležitější PK Family kódy utajeny. Pokud jsme to O2 hlásili přes linky, nikoho to nezajímalo. Až vzkazník s odkazem do článku s návodem zafungoval. Za naši práci nám z O2 můžete odměnu poslat ve vámi zvolené odpovídající výši jako dar na účet uvedený na webu mojeretence.cz. Ušetřili jsme vám miliony. Není zač.

Obrázek
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1191
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Podnět pro O2 - odstranění přístupu k PK Family kódu

Příspěvek od Martin Mojmír »

Další podnět pro odstranění PK Family kódu ze zkz přístupného místa

# Přihlášení do Moje O2 / Dokumenty / jakákoli smlouva, při které se sjednával Family tarif (tyto smlouvy dodatečně zeditujte, nebo vymažte)
 
Kdybyste mi poskytli nějaký přímý komunikační kanál, nemusel bych ty náměty na opravy a mnoho dalších věcí psát veřejně.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
Odpovědět

Vrátit se na „Novinky, oznámení a provoz“