... zakládám toto téma v našem fóru, kde se budeme věnovat tématu a nikoli diskuzím s nestabilní správou fóra Mobilmania.cz a jeho publikem.Martin Mojmír napsal:Téma sem bylo zkopírováno z původního umístění na fóru serveru Mobilmania.cz, kde jej místní nestabilní správa v čele s některými patrně dětskými členy shledala za zbytečné a kde se místo konstruktivní diskuze upřednostňuje, a místními administrátory záměrně vyvolává, off-topic a respektuje flame-war. Na našem fóru se však striktně řídíme (N)etiketou, díky které jsme schopni oproti jiným fórum udržet diskuzi na vysoké úrovni.
„Kuriozity” mobilního operátora O2
Moderátor: Martin Mojmír
Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
- Martin Mojmír
- OVPS.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
„Kuriozity” mobilního operátora O2
Ze stejného důvodu jako ZDE, viz:
- Martin Mojmír
- OVPS.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
- Martin Mojmír
- OVPS.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora O2
Jak můžete vidět ze screenshotů [2], ve způsobu komunikace a administrace se značně lišíme. Totiž zatímco správa fóra Mobilmania.cz upřednostňuje kvantitu uživatelů (chápeme proč, totiž pokud jste závislí na finančním toku, nemůžete jinak), my se zaměřujeme na kvalitu obsahu a proto zde se budeme věnovat skutečně zejména předmětu tématu, kterým je „Nekalé” praktiky mobilního operátora O2. O možných intervencích nebo (domnělých) zájmech a pohnutkách správy fóra Mobilmania.cz spekulovat nebudeme... Nechť si na to názor z výše uvedeného udělá každý sám.
Pokud tedy máte něco k tématu, resp. zájem zapojit se do konstruktivní diskuze „Nekalé” praktiky mobilního operátora O2, jsme tu pro Vás.
Pokud tedy máte něco k tématu, resp. zájem zapojit se do konstruktivní diskuze „Nekalé” praktiky mobilního operátora O2, jsme tu pro Vás.
- Martin Mojmír
- OVPS.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora O2
Sdílím případ dle mého názoru nekalé praktiky aktuální ke včerejšímu dni (sděleno rovněž na fóru Mobilmania.cz):
O2 je stále mrtvé, nabízejí naprostou zoufalost i pro 8 a více čísel. Předražené, nekonkurenceschopné. Navíc vám na lince soustavně lžou třeba o tom, že ten 12GB FLAT od T-Mobile má internet sdílený pro více čísel atd., přičemž, pokud je mi známo, se konkurence pomlouvat nesmí (mám záznam hovoru, kdyby to chtěl snad někdo řešit). Včera, než jsem se rozhodl sedm čísel jedné firmy odmigrovat k T-Mobile, mi prý po dlouhých úvahách nabídli toto:
----
# 4x FREE+ Stříbrný (14GB) po 477,12 Kč za číslo (za podmínky osmi čísel u O2)
(T-Mobile retence pouze pro jediné číslo s 12GB za 330 Kč, anebo 20GB a následně neomezeně rychlostí 3 Mbps za 430 Kč)
# 3x Data 10 + 10 GB po 660,33 Kč (za podmínky osmi čísel u O2)
(zde opět T-Mobile pouze pro jediné číslo 20GB a následně 3 Mbps za 430 Kč)
# 1x Internet OPTIMAL HD /Air za 280,43 Kč řešit ani komentovat nebudu (za podmínky osmi čísel u O2)
!!! A POZOR, VŠECHNY TY O2 UVEDENÉ CENY JSOU BEZ DPH, ZATÍMCO UVEDENÉ CENY T-MOBILE S DPH !!!
----
To vše s bonusem opět vylhaného závazku na 24 měsíců (závazky již neexistují) a to i v případě fyzické osoby.
Než mi vydali OKU, trvalo to týden. Musel jsem poslední operátorce do telefonu říci, že bez OKU tento hovor neukončím a pokud jej ukončí oni, poputuje záznam na ČTU. Pak mi sdělila, kde si OKU najdu sám.
Již 20 let u mne platí, že O2 (tehdy Eurotel) ani zadarmo, pořád stejní šmejdi. Tehdy mi Eurotel na předplacené kartě a MT Nokia 5110 strhával kredit za údajně odesílané MMS. Omluvili se, až když jsem je poslal sprostě tam, kam slunce nesvítí s tím, ať si strčí služby mezi půlky. S omluvou po 10 minutách mi poslali 100 Kč kredit, který jsem utratil, SIM zlomil a přešel ke konkurenci. Vzpomínám si, že jsem jim tehdy říkal, že se jim toto chování ke mně nevyplatí. Od té doby jsem jim odvedl ke konkurenci (jakékoli) asi 40 čísel. Naposledy nyní odvádím zmíněných osm (vlastně sedm, jedno se ruší).
O2 je stále mrtvé, nabízejí naprostou zoufalost i pro 8 a více čísel. Předražené, nekonkurenceschopné. Navíc vám na lince soustavně lžou třeba o tom, že ten 12GB FLAT od T-Mobile má internet sdílený pro více čísel atd., přičemž, pokud je mi známo, se konkurence pomlouvat nesmí (mám záznam hovoru, kdyby to chtěl snad někdo řešit). Včera, než jsem se rozhodl sedm čísel jedné firmy odmigrovat k T-Mobile, mi prý po dlouhých úvahách nabídli toto:
----
# 4x FREE+ Stříbrný (14GB) po 477,12 Kč za číslo (za podmínky osmi čísel u O2)
(T-Mobile retence pouze pro jediné číslo s 12GB za 330 Kč, anebo 20GB a následně neomezeně rychlostí 3 Mbps za 430 Kč)
# 3x Data 10 + 10 GB po 660,33 Kč (za podmínky osmi čísel u O2)
(zde opět T-Mobile pouze pro jediné číslo 20GB a následně 3 Mbps za 430 Kč)
# 1x Internet OPTIMAL HD /Air za 280,43 Kč řešit ani komentovat nebudu (za podmínky osmi čísel u O2)
!!! A POZOR, VŠECHNY TY O2 UVEDENÉ CENY JSOU BEZ DPH, ZATÍMCO UVEDENÉ CENY T-MOBILE S DPH !!!
----
To vše s bonusem opět vylhaného závazku na 24 měsíců (závazky již neexistují) a to i v případě fyzické osoby.
Než mi vydali OKU, trvalo to týden. Musel jsem poslední operátorce do telefonu říci, že bez OKU tento hovor neukončím a pokud jej ukončí oni, poputuje záznam na ČTU. Pak mi sdělila, kde si OKU najdu sám.
Již 20 let u mne platí, že O2 (tehdy Eurotel) ani zadarmo, pořád stejní šmejdi. Tehdy mi Eurotel na předplacené kartě a MT Nokia 5110 strhával kredit za údajně odesílané MMS. Omluvili se, až když jsem je poslal sprostě tam, kam slunce nesvítí s tím, ať si strčí služby mezi půlky. S omluvou po 10 minutách mi poslali 100 Kč kredit, který jsem utratil, SIM zlomil a přešel ke konkurenci. Vzpomínám si, že jsem jim tehdy říkal, že se jim toto chování ke mně nevyplatí. Od té doby jsem jim odvedl ke konkurenci (jakékoli) asi 40 čísel. Naposledy nyní odvádím zmíněných osm (vlastně sedm, jedno se ruší).
-
- Vykázaný uživatel
- Příspěvky: 45
- Registrován: 10.05.2020, 18:56
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora O2
S O2 nemá smysl jednat vůbec o ničem ať už z důvodu nesmyslných retencí, lží nebo líných a špatně proškolených prodejců.
Pro příklad:
Před odchodem od O2 nastaven tarif neomezené volání a sms + 4GB za 399,-. Retenční nabídky zněly: plně neomezený tarif za 1200,- nebo nesmysl v podobě 100 minut, 100 sms + 10GB za cca 650,-. S neomezeným voláním a sms pak za 890,-
. Ne, opravdu to nemá zde smysl a nejlepší volba je přechod jinam.
Pro příklad:
Před odchodem od O2 nastaven tarif neomezené volání a sms + 4GB za 399,-. Retenční nabídky zněly: plně neomezený tarif za 1200,- nebo nesmysl v podobě 100 minut, 100 sms + 10GB za cca 650,-. S neomezeným voláním a sms pak za 890,-

Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora O2
Dobrý den
U O2 mám jako živnostník (s IČ) velký problém odejít. I když jsem zakázal prodloužení 2-letého úvazku, tak přesto byl úvazek prodloužen o další 2 roky.
Marně se neustále snažím o zrušení úvazku, protože platím 499 měsíčně za 1GB + 2x149 Kč za dokoupené další 2GB. Takže platím
797 měsíčně za neomezené volání s 3GB dat.
Nyní jsem povýšil můj vztah s O2 na vyšší úroveň, kdy mě v O2 nově zasílá výhružné SMS:
Cituji
U O2 mám jako živnostník (s IČ) velký problém odejít. I když jsem zakázal prodloužení 2-letého úvazku, tak přesto byl úvazek prodloužen o další 2 roky.
Marně se neustále snažím o zrušení úvazku, protože platím 499 měsíčně za 1GB + 2x149 Kč za dokoupené další 2GB. Takže platím
797 měsíčně za neomezené volání s 3GB dat.
Nyní jsem povýšil můj vztah s O2 na vyšší úroveň, kdy mě v O2 nově zasílá výhružné SMS:
Cituji
O2 je opravdu jednička mezi živnostníky, kterým nedovolí odejít.Dobry den, z tohoto cisla jsme zaznamenali podezrele volani na bezplatnou linku O2. Pripominame, ze podobne jednani je hodnoceno jako zneuzivani sluzeb. Dekujeme Vam, ze dodrzujete pravidla hry. Vase O2
- Martin Mojmír
- OVPS.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora O2
Hezký den,
pokud jste fyzická osoba, moc rád Vám osobně od O2 pomohu. Pokud budete mít zájem, zvolte si z některých přetahovacích tarifů na www.mojeretence.cz, vyplňte formulář, následně se s Vámi spojím a dořešíme to. O2 Vás jako ŽL nemůže a nebude držet.
pokud jste fyzická osoba, moc rád Vám osobně od O2 pomohu. Pokud budete mít zájem, zvolte si z některých přetahovacích tarifů na www.mojeretence.cz, vyplňte formulář, následně se s Vámi spojím a dořešíme to. O2 Vás jako ŽL nemůže a nebude držet.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 272
- Registrován: 22.01.2015, 09:29
Na prázdniny plná rychlost dat pro některé zákazníky O2
Na prázdniny plná rychlost dat pro některé zákazníky O2
Na MobilMania.cz oligarchy Daniela Křetínského nadržujícího mobilním operátorům byl 26.6.2025 publikovaný článek „O2 na prázdniny zapne plnou rychlost dat pro zákazníky s paušálními tarify Neo a You” obsahující obvyklé operátorské absurdnosti, které si nyní bodově fakticky rozebereme.
Celý komentář v podobě článku na mojeretence.cz -> ZDE
Na MobilMania.cz oligarchy Daniela Křetínského nadržujícího mobilním operátorům byl 26.6.2025 publikovaný článek „O2 na prázdniny zapne plnou rychlost dat pro zákazníky s paušálními tarify Neo a You” obsahující obvyklé operátorské absurdnosti, které si nyní bodově fakticky rozebereme.
Celý komentář v podobě článku na mojeretence.cz -> ZDE
- Martin Mojmír
- OVPS.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
O2 k sérii výpadků mlčí. Takhle se optimalizace sítě nedělá, kroutí hlavou ostatní operátoři
Celý článek na Novinky.cz ZDE.Novinky.cz 12.08.2025 08:48 napsal:
O2 k sérii výpadků mlčí. Takhle se optimalizace sítě nedělá, kroutí hlavou ostatní operátoři
Je velmi nestandardní, aby optimalizace mobilní sítě, kvůli které nemohou lidé několik hodin volat a používat mobilní internet, probíhala uprostřed dne. Shodují se na tom mobilní operátoři, které Novinky oslovily v souvislosti s opakovanými výpadky v síti O2 v uplynulém týdnu. Tiskové oddělení O2 ale rozsah a plány budoucích prací nekomentuje a mlčí.
Nejde přitom o žádný zanedbatelný problém, v uplynulém týdnu byly zaznamenány hned tři výpadky. V anketě Novinek, která byla publikována v pátek, hlasovalo více než 28 000 čtenářů. Více než 80 % z nich přitom připustilo, že se jich výpadky mobilní sítě O2 dotkly v uplynulém týdnu opakovaně. 8,5 % respondentů pak uvedlo, že je zasáhl alespoň jeden výpadek.
Patrně největší byl ten pondělní, kdy si lidé stěžovali mezi 9. a 12. hodinou, že jim vůbec nefungují hovory a mobilní internet.
„Jako hlavní příčinu zhoršené dostupnosti služeb u některých zákazníků jsme identifikovali softwarovou chybu v centrální části sítě O2,“ reagovala minulý týden Petra Javornická z tiskového oddělení O2 na dotaz Novinek, co výpadek způsobilo.
----
Je to špína, je to zvěrstvo, je to O2, hovno ze života.
Re: Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ
Tak jsem měl v plánu přejít k O2, ale zpackali to slušně..
Zkusil jsem tarif na měsíc zdarma, dostupnost signálu nebyla nijak zázračná a cena za neomezenku vyšší než mám doposud. Přes retence nabídnuta sleva 200 Kč na 24 měsíců na NEO Platinový za 799. Včera mělo dojít k převodu, ale přišel jen mail, že objednávka byla zrušena. Dnes jsem volal a zjišťoval, kde je problém. Prý to byla chyba a mohou nabídnout slevu jen 100 Kč. Pěkný podvod, jak udržet zákazníka o nějakou dobu déle a dohodnutou slevu pak zrušit.
Zkusil jsem tarif na měsíc zdarma, dostupnost signálu nebyla nijak zázračná a cena za neomezenku vyšší než mám doposud. Přes retence nabídnuta sleva 200 Kč na 24 měsíců na NEO Platinový za 799. Včera mělo dojít k převodu, ale přišel jen mail, že objednávka byla zrušena. Dnes jsem volal a zjišťoval, kde je problém. Prý to byla chyba a mohou nabídnout slevu jen 100 Kč. Pěkný podvod, jak udržet zákazníka o nějakou dobu déle a dohodnutou slevu pak zrušit.
Naposledy upravil(a) Martin Mojmír dne 13.08.2025, 07:13, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Přesunuto z tématu Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ.
Důvod: Přesunuto z tématu Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ.
-
- Nový diskutér
- Příspěvky: 21
- Registrován: 30.07.2020, 12:32
Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2
Hezký den. Dovolím si zde zmínit jednu citati z příspěvku jednoho uživatele k tomuto vydanému článku.
"Nejmenovaný specialista z mi O2 řekl, že tisková mluvčí nesmí pustit info, že při upgradu sítě došlo k závažné nekompabilitě a proto část mobilů fungovala a část ne. Opravovat se bude v tichosti postupně a jen v nočních hodinách a trvat to bude minimálně do poloviny září. Vedení O2 prý chtělo ušetřit a zvolilo rizikovějši postup".
Tady je jasný důkaz toho, jak se celé slavné O2 staví čelem ke svým ovečkám, k zákazníkům. Tisková mluvčí to má nacvičené jak "opice" co má sdělit veřejnosti.
Když se tak nad tím vyjádřením tiskové mluvčí zamýšlím, tak mě to něco připomíná, že by rok 1986? Kdy nám taktéž nebyla pravda zcela sdělena, co se stalo?!
"Nejmenovaný specialista z mi O2 řekl, že tisková mluvčí nesmí pustit info, že při upgradu sítě došlo k závažné nekompabilitě a proto část mobilů fungovala a část ne. Opravovat se bude v tichosti postupně a jen v nočních hodinách a trvat to bude minimálně do poloviny září. Vedení O2 prý chtělo ušetřit a zvolilo rizikovějši postup".
Tady je jasný důkaz toho, jak se celé slavné O2 staví čelem ke svým ovečkám, k zákazníkům. Tisková mluvčí to má nacvičené jak "opice" co má sdělit veřejnosti.
Když se tak nad tím vyjádřením tiskové mluvčí zamýšlím, tak mě to něco připomíná, že by rok 1986? Kdy nám taktéž nebyla pravda zcela sdělena, co se stalo?!
-
- Moderátor sekce
- Příspěvky: 9
- Registrován: 16.10.2023, 14:35
Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2
Takhle to vypadá, když se objedná IT služba z Indie a pak se to testuje na produkci.
-
- Nový diskutér
- Příspěvky: 21
- Registrován: 30.07.2020, 12:32
Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2
A O2 security od společnosti z Izraele.oldschooltrancer napsal: 12.08.2025, 17:19 Takhle to vypadá, když se objedná IT služba z Indie a pak se to testuje na produkci.
Chytrá síť je tak chytrá, že nechá spadnout celou síť O2. Pravdu neřeknou, jen lžou a lžou.
Jen ať si to zde přečtou zaměstnanci O2.
-
- Nový diskutér
- Příspěvky: 21
- Registrován: 30.07.2020, 12:32
Re: Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ
Dobrý den. Oni nemají ani tu slušnost Vám zavolat, že tarif za cenu se slevou, kterou nabídli nejsou schopni nakonec dodržet, nastavit v systému? To je vidět, jak si váží zákazníka. Ne, trval bych na tom, na čem jsme se dohodli, tedy na nastavení slevy 200,-Kč. "Jelikož si monitoruji hovory stejně jako oni, rád bych jim v tomto případě hovor poskytnul, co kdyby se náhodou z jejich strany jej nepodařilo dohledat."tommaco napsal: 12.08.2025, 14:43 Tak jsem měl v plánu přejít k O2, ale zpackali to slušně..
Zkusil jsem tarif na měsíc zdarma, dostupnost signálu nebyla nijak zázračná a cena za neomezenku vyšší než mám doposud. Přes retence nabídnuta sleva 200 Kč na 24 měsíců na NEO Platinový za 799. Včera mělo dojít k převodu, ale přišel jen mail, že objednávka byla zrušena. Dnes jsem volal a zjišťoval, kde je problém. Prý to byla chyba a mohou nabídnout slevu jen 100 Kč. Pěkný podvod, jak udržet zákazníka o nějakou dobu déle a dohodnutou slevu pak zrušit.
To, že to byla z jejich strany "chyba", je bohužel jejich problém, to ať si vyřeší oni sami vnitroorganizačně mezi sebou.
Naposledy upravil(a) Martin Mojmír dne 13.08.2025, 07:14, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Přesunuto z tématu Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ.
Důvod: Přesunuto z tématu Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ.
- Martin Mojmír
- OVPS.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2
Toto fórum je v tomto kontextu svobodné. Pokud máte hovory s operátory, můžu poskytnout pro ně u nás prostor.