Nejspíš to většina z vás ještě nevíte, ovšem množí se nám stížnosti na operátora O2, jenž začíná uživatelům tarifu YOU NEO Max 5G pomaloučku a potichoučku, krůček po krůčku, odebírat volné minuty pro volání do zahraničí, kterých donedávna bylo a ještě někde je 300. Před dvěma lety byla informace o příjemném „bonusu” k tomuto tarifu pro mladé běžně dostupná na webu operátora, ovšem již kolem jara odtamtud zmizela, z mobilní aplikace MojeO2 zmizela teď v říjnu nebo září a čekáme, kdy zmizí všem i z posledního místa, jímž je webové rozhraní MojeO2. Ti, co si nám na tuto praktiku stěžovali, nám sdělili, že volné minuty ještě minulý měsíc používali pro volání např. do USA nebo Finska, ovšem po fakturaci zmizely a O2 si za toto volání začal účtovat pořádné palby, což jim klienti okamžitě reklamovali.
Zajímavé je, že o volných minutách u YOU NEO Max 5G nemá cca 2/3 zaměstnanců z řad prodejců nebo retencí ani ponětí. Tak ono se není čemu divit, nejméně třetina zaměstnanců je od podělu O2, kteří je těžce ostrouhali na prémiích a poktračují s tím i nadále, neboť cílem je, aby na prémie nedosáhl nikdo na žádné, z firmy pryč a další - proč by je to mělo zajímat, když je práce nebaví, nemají ji zároveň jako koníčka, tudíž si jen vše přečtou a překvokají dál. Setkávat se s nevědomostí a dokonce dohady se zaměstnanci o detailech YOU NEO Max 5G jsme začali a skončili v dubnu tohoto roku. Nemá pro nás smysl se s nimi dohadovat, když jednoduše není z jejich strany žádná vůle něco znát a vědět. Teď ale se absence 300 volných minut pro volání do zahraničí u YOU NEO Max 5G stává realitou.
Inu takto Vám to podáváme, toto je realita a je jen na Vás, jak touto informací naložíte. My si sesbíráme pár důkazů v podobě faktur a screenů, předáme to ČTÚ ke sdělení nám jejich stanoviska a tím to končí zase pro nás. Volné minuty do zahraničí zůstávají, tedy prozatím, např. u NEO platinový, jenž je ale se svou cenou někde trošku jinde. Většina uživatelů YOU NEO Max 5G sice tyto minuty nevyužívalo, ovšem pokud je chci sebrat, jsem ze zákona povinen o jednostranné změně podmínek zákazníka informovat, což se nestalo a nadále neděje. Toto je jednoznačně protiprávní věc, mělo by se vědět a proti tomu nějak zakročit. A to my uděláme.
----
Diskuze k tématu se můžete zúčastnit
ZDE.