Jaký je postup při sjednávání služby

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší (N)etiketu, na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Provozovatelem projektu je OVPS.CZ, z.s.
Odpovědět
OVPS.CZ, z.s.
Administrátor
Příspěvky: 304
Registrován: 22.01.2015, 09:29

Jaký je postup při sjednávání služby

Příspěvek od OVPS.CZ, z.s. »

# Po vyplnění formuláře je poptávka zařazena do fronty a čeká, jakmile na ni přijde řada (což může trvat až cca 7 dnů).
# Na poptávku je reagováno výzvou k platbě, nebo zavoláním a to dle ve formuláři uvedené preference zájemce.
# Po příchodu platby je zájemce dotázán na některé identifikační údaje (jsou potřeba pro zastupování před mobilním operátorem).
# U požadovaného mobilního operátora je (vy)řešena poptávaná služba (zájemce může být kontaktován s doplňujícími informacemi).
# Poptávajícímu potvrdíme dokončení procesu (ten si vše zkontroluje v mobilní aplikaci nebo na webovém rozhraní operátora).
# Nepodnikající poptávající má jako doklad o provedené platbě výpis z bankovního účtu, podnikateli může být odeslána faktura.

Slevy na služby u mobilních operátorů už jako v minulosti často nevyřizujeme těžkopádně s jejich standardizovanými retenčními odděleními, nýbrž rovnou s nám loajálním managementem. Pokud ale už z nějakého důvodu kontaktujeme běžného zaměstnance na lince operátora, tyto hovory si, jelikož obsah může být oboustranně závazný, stejně jako mobilní operátor nahráváme a důsledně zabezpečeně uchováváme po dobu nejméně pěti let od komunikace, to zejména pro případ eventuální potřeby připomenutí podrobností nebo reklamace. Vše, co s mobilním operátorem za klienta vyjednáme, máme po uvedenou dobu pod kontrolou. Náš klient se tak nemusí o nic starat, nadále pouze využívá námi před mobilním operátorem sjednané výhody.
OVPS.CZ, z.s.
Administrátor
Příspěvky: 304
Registrován: 22.01.2015, 09:29

Re: Jaký je postup při sjednávání služby

Příspěvek od OVPS.CZ, z.s. »

Dotaz? Přihlaste se do fóra a položte jej přímo zde prostřednictvím tlačítka Odpovědět. Můžeme se Vám věnovat.
Odpovědět

Vrátit se na „FAQ - nejčastěji kladené dotazy“