Stránka 22

Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2

Odeslal: 15.08.2025, 05:08
od jezevcik8475
Dobrý den, dovoluji zde vložit odkaz na zkušenost se zákaznickým servisem O2, který je zcela běžný, téměř na denním pořádku.
"Jak funguje zákaznický servis pro klienty Oneplay? Je tahle služba technologicky na výši nebo jde o peklo na zemi? V dnešním, tak trochu nezvyklém dílu vyzkoušíme služby zákaznické linky O2". Více zde, v odkazu:
https://www.stream.cz/o-mediich/oneplay ... y-65335742
Jeden hezký komentář v příspěvku mě zaujal:
"Zákaznický servis je mrtvý. Nic tam není možné vyřídit. Není to jen u One Play, je to prakticky všude. Lidský operátor je naučený opakovat stále stejné fráze, tak ho v chatu ani nerozlišíte od bota. Já například byl zahnán do kouta u servisu několika bank a mobilních operátorů, dokud jsem jim nepohrozil soudní žalobou, tak by se mnou ani nemluvili."

Přeji všem i pracovníkům O2 hezkou zábavu :-)

Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2

Odeslal: 15.08.2025, 07:33
od Martin Mojmír
Hezký den,

děkuji za odkaz. Viděl jsem celé. Stížnost, resp. videorezence je relevantní a mohu většinu potvrdit. Co ale je mimo, jsou poznámky na pracovní dobu.

2x za sebou si dotyčný stěžoval, že jej systém odbyl, neboť bylo po pracovní době. Ano, O2 pracovní doba linky je PO-NE mezi 8:00-19:00. To je 11 hodin. Nikoli do 22 hod. Jindy se zkz nedovolá. Zároveň se stává, že jsou hovory odmítány již kolem 18 hodiny a to v případě, že jsou větší fronty, a to proto, aby v nich zkz nečekal třeba 20 nebo více minut. Nejvíce lidí volá do O2 od cca 17 hodiny a dále. Od cca 8 do 16 hodin se však hovor spojí většinou do 5 minut.

Ohledně pracovní doby, stejně tak se nedostanu do obchodu s potravinami po určité hodině, zavřou v určitou hodinu stánek se zmrzlinou a nedojdu si v OC Lužiny po určité hodině na záchod. Pro takovou recenzi vypadá fakt blbě, když ji budu točit po večerech... Podobně dobře by nevypadalo stát večer před obchodem a stěžovat si do videa, že je zavřeno. Recenzent měl volat „normálně”... Tak to prostě je. Mít poznámky na to, že je po pracovní době v době, kdy má zkz možnost volat normálně přes den, není racionální. Dále případně může zkz dojít na prodejnu O2, ty mívají mnohde otevřeno i o něco déle. To může klient udělat ihned, ačkoli toto je jen poznámka, neboť ano, skutečně mají u operátora fungovat veškeré kontaktní možnosti a mají fungovat přívětivě.

Co se týče Evičky, ta skutečně není chytrá. Ostatně stejně jako síť O2 není chytrá, natož inteligentní. Tady poradím, jak s Evičkou mluvit. Evičce se říká pouze jedna jediná věta: „Potřebuji nové číslo.” Eventuálně pak ještě: „Potřebuji nový tarif.” S tímto hlasovým pokynem nejenže ihned přepojuje na operátora, ale hovor má zároveň vysokou prioritu, tzn. bude spojen dříve než např. pokyn: Potřebuji OKU přenosový kód.” Tak doporučím používat Evičku takto. Nic jiného Evička příliš nechápe. Je výplodem té spol. O2, tudíž od ní chápání ani nelze očekávat. V O2 obecně pracují poněkud jednodušší lidé, zejména na managementu. Renáta to nezvládá.

Myslím si, že po více než 5 letech přímých, aktivních zkušeností a 25 letech praxe povrchnější s mobilními operátory v ČR, a zároveň jako provozovatel, mimo jiné, mojeretence.cz, eventuálně umím zodpovědět mnohem více než prodejce, linkař, retence nebo manažer operátora. Případně můžete pána odkázat do tohoto vlákna, rád mu zde zodpovím dotazy na téma, jak tam věci fungují a nefungují a jak se k nějaké podpoře lépe a efektivněji dostat.

Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2

Odeslal: 15.08.2025, 08:21
od Martin Mojmír
Zde si dovolím jeden odklon z viewtopic.php?p=3715#p3715 (v ret. a manažerském vzkazníku není možné diskutovat, eventuální diskuze na dané téma možná přímo zde, stačí dát do QUOTE).

Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2

Odeslal: 15.08.2025, 09:08
od jezevcik8475
Martin Mojmír napsal: 15.08.2025, 08:21 Zde si dovolím jeden odklon z viewtopic.php?p=3715#p3715 (v ret. a manažerském vzkazníku není možné diskutovat, eventuální diskuze na dané téma možná přímo zde, stačí dát do QUOTE).
Hezký den. Ta paní, že by si snad vše vymyslela, nebo pan "skvělý" vedoucí má krátkou paměť a není dostatečně orientovaný, co jeho podřízení nabízí, řeší
s klienty O2 na jeho prodejně? To je špatný vedoucí, ten není zcela správně na svoji pozici.
Osobně se mě několikrát stalo, když jsem řešil něco na O2 lince s operátorem, že po hovoru jsem byl následující den X krát za den kontaktován společností O2 s tím,
že jsem žádal i další služby, tedy nové, další k dosavadním, ačkoliv jsem o to vůbec nežádal. Hovor je přeci monitorován, mohli si jej zpětně snad přehrát???!!!
Takovéto vnucování dalších služeb je absolutně nemorální, neetické, doslova obtěžující. Řešil jsem pouze přechod Oneplay k internetu na Oneplay komfort na měsíc zdarma.

Pozn: Dotyčná osoba, operátorka, kterou jsem zmínil v dotazníku "spokojenosti" , který jsem obdržel emailem, jak jsem předpokládal se dodnes neozvala, neomluvila. V tomto případě byl dotazník plný mé nespokojenosti zaslán na operátorku A. Krásovou, která za mými zády, bez mého souhlasu předala nepravdivé informace dalšímu zaměstnanci O2, aby mě následně kontaktoval s dalšími nabídkami o které jsem vůbec nežádal.
Věřím, že můj vyplněný dotazník "spokojenosti" byl řádně předán danému zaměstnanci O2.