Re: Retenční a manažerský vzkazník Vodafone
Odeslal: 24.11.2025 11:44
„Vy jste kolega z retencí, že?” Toto dnes zaznělo u dvou zákazníků. Pokud podobná situace s „odhalením”, při kterém vám nebudu zapírat, nastane, znamená to zpravidla dvě věci. Nejčastěji lež o tom, že OKU se může vydat pouze při volání z nebo na konkrétní telefonní číslo, resp. se se mnou nebudete bavit, což znamená ode mě automaticky vaše selhání a odvod zkz, anebo ojediněle to, co dnes, a to že bez řečí se nastavilo, co bylo potřeba = zkz byl ve Vodafone zachráněn.
Nebudu samozřejmě publikovat v tomto případě žádnou identifikaci, nicméně pochválím dotyčnou, co zachránila Vodafone v horizontu 2 let 14.353 Kč. Toto je u mě jedna z cest, která vám bude fungovat. Čili dobrá práce. Znovu se jen potvrzuje, že vzkazník čte nejen management, nýbrž i lepší jednotlivci z retencí.
Nebudu samozřejmě publikovat v tomto případě žádnou identifikaci, nicméně pochválím dotyčnou, co zachránila Vodafone v horizontu 2 let 14.353 Kč. Toto je u mě jedna z cest, která vám bude fungovat. Čili dobrá práce. Znovu se jen potvrzuje, že vzkazník čte nejen management, nýbrž i lepší jednotlivci z retencí.