Stránka 22

Re: Retenční a manažerský vzkazník Vodafone

Odeslal: 24.11.2025 11:44
od Martin Mojmír
„Vy jste kolega z retencí, že?” Toto dnes zaznělo u dvou zákazníků. Pokud podobná situace s „odhalením”, při kterém vám nebudu zapírat, nastane, znamená to zpravidla dvě věci. Nejčastěji lež o tom, že OKU se může vydat pouze při volání z nebo na konkrétní telefonní číslo, resp. se se mnou nebudete bavit, což znamená ode mě automaticky vaše selhání a odvod zkz, anebo ojediněle to, co dnes, a to že bez řečí se nastavilo, co bylo potřeba = zkz byl ve Vodafone zachráněn.

Nebudu samozřejmě publikovat v tomto případě žádnou identifikaci, nicméně pochválím dotyčnou, co zachránila Vodafone v horizontu 2 let 14.353 Kč. Toto je u mě jedna z cest, která vám bude fungovat. Čili dobrá práce. Znovu se jen potvrzuje, že vzkazník čte nejen management, nýbrž i lepší jednotlivci z retencí.

Re: Retenční a manažerský vzkazník Vodafone

Odeslal: 24.11.2025 14:07
od Martin Mojmír
Před chvilkou jsme si popovídali s jinou kolegyňkou z jiného exterka a co se nestalo, společně se svým nadřízeným zkz udrželi... Zachránila částku v horizontu 2 let 19.224 Kč včetně samozřejmě potenciálu růstu. Opět chválím a děkuji za úsporu cca 40 minut času, v rámci kterých jsem nemusel vytahovat OKU a přenášet služby jinam. Pokud budete cokoliv potřebovat, např. pomoci s procesem (valorem, ale i akvizicemi, cokoliv), kontakt na mě je 774888774, eventuálně WhatsApp, Signal, anebo Zangi. Jde to i za příjemnějších okolností a jak mnozí vědí, je na mě, pokud se domluvíme, spoleh. O tom ale až případně osobně...

Pokud k tomu nebude zadán nový negativní důvod, toto je ode mě zde poslední zpráva, ret. vzkazník Vodafone nyní pozastavuji.