Stránka 1 z 1
„Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
Napsal: 11.06.2020, 18:42
od Martin Mojmír
Téma sem bylo zkopírováno z původního umístění na fóru serveru Mobilmania.cz, kde jej místní správa v čele s některými patrně dětskými členy shledala za zbytečné a kde se místo konstruktivní diskuze upřednostňuje, a místními administrátory záměrně vyvolává, off-topic a respektuje flame-war. Na našem fóru se však striktně řídíme (N)etiketou, díky které jsme schopni oproti jiným fórům udržet diskuzi na vysoké úrovni.
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
Napsal: 11.06.2020, 18:50
od Martin Mojmír
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
Napsal: 11.06.2020, 18:59
od Martin Mojmír
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
Napsal: 11.06.2020, 19:14
od Martin Mojmír
Jak můžete vidět ze screenshotů, ve způsobu komunikace a administrace se značně lišíme. Totiž zatímco správa fóra Mobilmania.cz upřednostňuje kvantitu uživatelů (chápeme proč, totiž pokud jste závislí na finančním toku, nemůžete jinak), my se zaměřujeme na kvalitu obsahu a proto zde se budeme věnovat skutečně zejména předmětu tématu, kterým je „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone. O možných intervencích nebo (domnělých) zájmech a pohnutkách správy fóra Mobilmania.cz spekulovat nebudeme... Nechť si na to názor z výše uvedeného udělá každý sám.
Pokud tedy máte něco k tématu, resp. zájem zapojit se do konstruktivní diskuze „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone, jsme tu pro Vás.
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
Napsal: 13.06.2020, 12:43
od Martin Mojmír
Zkušenost s Vodafone za poslední necelý týden:
# Začátkem týdne voláno se zájmem změnit tarif na nulový. Operátorka sdělila, že změna (po)trvá až měsíc. # Včera volá jiná operátorka s informací, že se tarif změní se začátkem nového účetního období, tj. 16.06.2020. # Dnes si na SIM zapínám internet, načež z příchozí SMS zjišťuji, že se tím zároveň aktivuje nějaký placený balíček. Volám OP, kde mi sdělí, že je nulový tarif aktivní. Dnes ale není začátek nového účetního období. Službu reklamuji a žádám vrácení peněz za neoprávněně aktivovaný balíček. Operátorka nejprve fabuluje (nebo je nevyškolená) a až poté slibuje, že balíček zruší a částku vrátí. Pokud by došlo k ještě nějaké další nedomluvené situaci, budu v tomto tématu informovat o "pokroku". Takže to máme dvě lži za sebou a nakonec blbka.
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
Napsal: 23.12.2023, 17:04
od Martin Mojmír
kay.87 23. 12. 2023 17:36 píše:Hezký den,
v lednu mi končí rámcová smlouva (mám 3 roky) a resim novou rámcovou smlouvu.
Obdržel jsem tuto nabídku,
Služby – 3x Neomezený Business Super+ ( 649 Kč s DPH / 536 Kč bez DPH)
1x Pevný internet (487 Kč s DPH / 402 Kč bez DPH)
1x Vodafone TV s balíčkem Sport (255 Kč s DPH)
Celkem fakturace – 2689 Kč s DPH / 2222 Kč bez DPH
Budget na zařízení – 11.688 Kč s DPH (24 měsíců)
Pokud chceme smlouvu na 36 měsíců, Budget na zařízení bude 19.965 Kč s DPH
Co si o tom myslíte? Je možné vyjednat něco lepšího? Děkuji za případné názory.
Hezký den,
Neomezený Business Super+ = 599 Kč s DPH.
1x Pevný nějaký internet mi nic bez bližší specifikace neřekne, nemohu tedy poradit.
1x Vodafone nějaká TV s balíčkem Sport (255 Kč s DPH) mi nic bez bližší specifikace neřekne, nemohu tedy poradit.
Budget na zařízení jen s 3x Neomezený Business Super+ za 1797 Kč s DPH měsíčně může být 15.000 Kč.
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
Napsal: 26.12.2023, 11:55
od Martin Mojmír
kay.87 26. 12. 2023 09:30 píše:Má s tím prosím někdo zkušenosti? Děkuji za radu.
Jistěže. A
kdyby na Superfóru nebyli zkorumpovaní správci, dávno by tento uživatel měl ode mě odpověď.