„Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší (N)etiketu, na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Provozovatelem projektu je OVPS.CZ, z.s.
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší (N)etiketu, na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Provozovatelem projektu je OVPS.CZ, z.s.
- Martin Mojmír
- Administrátor
- Příspěvky: 1443
- Registrován: 07.12.2014 12:19
„Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
Téma sem bylo zkopírováno z původního umístění na fóru serveru Mobilmania.cz, kde jej místní správa v čele s některými patrně dětskými členy shledala za zbytečné a kde se místo konstruktivní diskuze upřednostňuje, a místními administrátory záměrně vyvolává, off-topic a respektuje flame-war. Na našem fóru se však striktně řídíme (N)etiketou, díky které jsme schopni oproti jiným fórům udržet diskuzi na vysoké úrovni.
- Martin Mojmír
- Administrátor
- Příspěvky: 1443
- Registrován: 07.12.2014 12:19
- Martin Mojmír
- Administrátor
- Příspěvky: 1443
- Registrován: 07.12.2014 12:19
- Martin Mojmír
- Administrátor
- Příspěvky: 1443
- Registrován: 07.12.2014 12:19
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
Jak můžete vidět ze screenshotů, ve způsobu komunikace a administrace se značně lišíme. Totiž zatímco správa fóra Mobilmania.cz upřednostňuje kvantitu uživatelů (chápeme proč, totiž pokud jste závislí na finančním toku, nemůžete jinak), my se zaměřujeme na kvalitu obsahu a proto zde se budeme věnovat skutečně zejména předmětu tématu, kterým je „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone. O možných intervencích nebo (domnělých) zájmech a pohnutkách správy fóra Mobilmania.cz spekulovat nebudeme... Nechť si na to názor z výše uvedeného udělá každý sám.
Pokud tedy máte něco k tématu, resp. zájem zapojit se do konstruktivní diskuze „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone, jsme tu pro Vás.
Pokud tedy máte něco k tématu, resp. zájem zapojit se do konstruktivní diskuze „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone, jsme tu pro Vás.
- Martin Mojmír
- Administrátor
- Příspěvky: 1443
- Registrován: 07.12.2014 12:19
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
Zkušenost s Vodafone za poslední necelý týden:
# Začátkem týdne voláno se zájmem změnit tarif na nulový. Operátorka sdělila, že změna (po)trvá až měsíc. # Včera volá jiná operátorka s informací, že se tarif změní se začátkem nového účetního období, tj. 16.06.2020. # Dnes si na SIM zapínám internet, načež z příchozí SMS zjišťuji, že se tím zároveň aktivuje nějaký placený balíček. Volám OP, kde mi sdělí, že je nulový tarif aktivní. Dnes ale není začátek nového účetního období. Službu reklamuji a žádám vrácení peněz za neoprávněně aktivovaný balíček. Operátorka nejprve fabuluje (nebo je nevyškolená) a až poté slibuje, že balíček zruší a částku vrátí. Pokud by došlo k ještě nějaké další nedomluvené situaci, budu v tomto tématu informovat o "pokroku". Takže to máme dvě lži za sebou a nakonec blbka.
# Začátkem týdne voláno se zájmem změnit tarif na nulový. Operátorka sdělila, že změna (po)trvá až měsíc. # Včera volá jiná operátorka s informací, že se tarif změní se začátkem nového účetního období, tj. 16.06.2020. # Dnes si na SIM zapínám internet, načež z příchozí SMS zjišťuji, že se tím zároveň aktivuje nějaký placený balíček. Volám OP, kde mi sdělí, že je nulový tarif aktivní. Dnes ale není začátek nového účetního období. Službu reklamuji a žádám vrácení peněz za neoprávněně aktivovaný balíček. Operátorka nejprve fabuluje (nebo je nevyškolená) a až poté slibuje, že balíček zruší a částku vrátí. Pokud by došlo k ještě nějaké další nedomluvené situaci, budu v tomto tématu informovat o "pokroku". Takže to máme dvě lži za sebou a nakonec blbka.
Zangi pro
diskrétní kontakt: 10-9259-1559 |
: ovps.cz, mojeretence.cz |
: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
- Martin Mojmír
- Administrátor
- Příspěvky: 1443
- Registrován: 07.12.2014 12:19
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
kay.87 23. 12. 2023 17:36 napsal:Hezký den,
v lednu mi končí rámcová smlouva (mám 3 roky) a resim novou rámcovou smlouvu.
Obdržel jsem tuto nabídku,
Služby – 3x Neomezený Business Super+ ( 649 Kč s DPH / 536 Kč bez DPH)
1x Pevný internet (487 Kč s DPH / 402 Kč bez DPH)
1x Vodafone TV s balíčkem Sport (255 Kč s DPH)
Celkem fakturace – 2689 Kč s DPH / 2222 Kč bez DPH
Budget na zařízení – 11.688 Kč s DPH (24 měsíců)
Pokud chceme smlouvu na 36 měsíců, Budget na zařízení bude 19.965 Kč s DPH
Co si o tom myslíte? Je možné vyjednat něco lepšího? Děkuji za případné názory.
Hezký den,
Neomezený Business Super+ = 599 Kč s DPH.
1x Pevný nějaký internet mi nic bez bližší specifikace neřekne, nemohu tedy poradit.
1x Vodafone nějaká TV s balíčkem Sport (255 Kč s DPH) mi nic bez bližší specifikace neřekne, nemohu tedy poradit.
Budget na zařízení jen s 3x Neomezený Business Super+ za 1797 Kč s DPH měsíčně může být 15.000 Kč.
Zangi pro
diskrétní kontakt: 10-9259-1559 |
: ovps.cz, mojeretence.cz |
: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
- Martin Mojmír
- Administrátor
- Příspěvky: 1443
- Registrován: 07.12.2014 12:19
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
Jistěže. A kdyby na Superfóru nebyli zkorumpovaní správci, dávno by tento uživatel měl ode mě odpověď.kay.87 26. 12. 2023 09:30 napsal:Má s tím prosím někdo zkušenosti? Děkuji za radu.
Zangi pro
diskrétní kontakt: 10-9259-1559 |
: ovps.cz, mojeretence.cz |
: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
-
jezevcik8475
- Prémiový člen
- Příspěvky: 26
- Registrován: 30.07.2020 14:32
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
Hezký den všem. Jistě jste si všichni všimli, že i Vodafone pro všechny, tedy i současné zákazníky připravil letošní skvělý dárek:
" Vánoce 2025 - zdražujeme, radujme se všichni".
Je dobré ale trochu porovnat, zamyslet se a srovnat ty staré tarify vs tarify nové.
Světe div se, ale takovou "prasárnu" už dlouho nikdo neviděl. Po zdražení jsou cenově staré tarify dražší, nevýhodné, než ty nové , které nedávno
VF potichu, snad i tak trochu potajnu, aby se o nich příliš mnoho nemluvilo představil.
Jako příklad bych uvedl: "Neomezený Super" - po zdražení 939 vs 899 nový "Bez Limitu M Extra".
" Neomezený Super+" - po zdražení 1065 vs 1049 nový "Bez Limitu L Extra".
Jestli si VF myslí, že tímto krokem něco získá, tak je hodně na omylu.
Již nyní mají operátoři VF spoustu práce, jak jim rozhořčení zákazníci telefonují, přetěžují VF linku, podávají výpovědi a jejich prodejny zejí prázdnotou, neboť zájem o tyto nové " přímo božské tarify" rozhodně není.
Porovnání cen vychází z platného ceníku ze dne 4.11.2025 a ceníku od 4.12.2025, kdy dojde ke zdražení mobilních služeb u původních tarifů, které zůstávají nadále v platnosti a nelze je již od 3.11.2025 aktivovat.
" Vánoce 2025 - zdražujeme, radujme se všichni".
Je dobré ale trochu porovnat, zamyslet se a srovnat ty staré tarify vs tarify nové.
Světe div se, ale takovou "prasárnu" už dlouho nikdo neviděl. Po zdražení jsou cenově staré tarify dražší, nevýhodné, než ty nové , které nedávno
VF potichu, snad i tak trochu potajnu, aby se o nich příliš mnoho nemluvilo představil.
Jako příklad bych uvedl: "Neomezený Super" - po zdražení 939 vs 899 nový "Bez Limitu M Extra".
" Neomezený Super+" - po zdražení 1065 vs 1049 nový "Bez Limitu L Extra".
Jestli si VF myslí, že tímto krokem něco získá, tak je hodně na omylu.
Již nyní mají operátoři VF spoustu práce, jak jim rozhořčení zákazníci telefonují, přetěžují VF linku, podávají výpovědi a jejich prodejny zejí prázdnotou, neboť zájem o tyto nové " přímo božské tarify" rozhodně není.
Porovnání cen vychází z platného ceníku ze dne 4.11.2025 a ceníku od 4.12.2025, kdy dojde ke zdražení mobilních služeb u původních tarifů, které zůstávají nadále v platnosti a nelze je již od 3.11.2025 aktivovat.
- oldschooltrancer
- Moderátor
- Příspěvky: 21
- Registrován: 16.10.2023 16:35
Re: „Nekalé” praktiky mobilního operátora Vodafone
I přesto, že jsou jejich tarify úplně mimo, si své kupce najdou. Zatím vypadá nejlíp O2.

