Dílčí podmínky pro využití služeb mojeretence.cz (DPSMR)

Tato kategorie je určena pouze pro čtení; prostor pro dotazy a související diskuze je k dispozici níže.

Moderátor: Martin Mojmír

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
Zamčeno
ETIQ.CZ, z.s.
Administrátor
Administrátor

Příspěvek od ETIQ.CZ, z.s. »

Dílčí podmínky pro využití služeb mojeretence.cz (DPSMR)

1. Provozovatel služeb mojeretence.cz

1.1. Služby uvedené na webových stránkách mojeretence.cz ve spolupráci s ICTX.CZ, s.r.o. zajišťuje veřejně prospěšná vzdělávací nezisková iniciativa ETIQ.CZ, z.s. (dále nazývána také jen jako „nezisková iniciativa”, „iniciativa” nebo „organizace”).

1.2. Zasílané finanční prostředky na vrub bankovního účtu neziskové iniciativy ETIQ.CZ, z.s. putují výhradně na financování plnění hlavního účelu organizace a to dle aktuálních jejích platných stanov dostupných na webových stránkách organizace etiq.cz a/nebo Veřejného rejstříku a sbírky listin justice.cz (výpis ze spolkového rejstříku ZDE). Iniciativa ETIQ.CZ, z.s.


2. Dílčí podmínky služby Moje retence

2.1. Zprostředkovatel garantuje zákazníkovi sjednání takové měsíční ceny za mobilní tarif, jež je uvedena v aktuální nabídce na webu mojeretence.cz, přičemž akceptovaný cenový a parametrový rozdíl je max. 10 %. Nedostojí-li zprostředkovatel svého závazku v rámci bodu 2.1. Dílčích podmínek služby Moje retence, vrací tento zákazníkovi peníze s tím, že bylo-li výsledkem zprostředkovatele již uskutečněné práce snížení ceny za mobilní tarif, anebo jiné zlepšení služby u mobilního operátora, zákazníkovi toto zůstává od zprostředkovatele bez nároku na jakoukoli i jen část odměny zdarma.

2.2. Pokud po úhradě poplatku za službu Moje retence dodatečně, dokud služba Moje retence je v procesu - ještě nebyla sjednána / dokončena, zákazník svůj zájem z jakéhokoli důvodu pozmění nebo zruší, zprostředkovatel poplatek za neprovedenou službu Moje retence z důvodu vzniklé překážky* na straně zákazníka navrátí zákazníkovi ponížený o 50 %, minimálně však 500 Kč, a to do 30 pracovních dnů.

2.3. Zprostředkovatel zákazníkovi navrátí zákazníkem zprostředkovateli uhrazenou cenu za službu Moje retence poníženou o 50 %, minimálně však 500 Kč, také v případě, kdy zákazník nebude respektovat a z jakéhokoli důvodu nedodrží pokyny předané jemu zprostředkovatelem, jejichž dodržení je pro úspěšné sjednání služby Moje retence zprostředkovatelem zákazníkovi nezbytné, anebo uvede o sobě / využívané službě / vlastnictví čísla či zákaznického účtu chybné, nepřesné nebo sporné informace, popř. jiným způsobem bude zprostředkovateli (za)bráněno k vykonání práce.


3. Dílčí podmínky služby Moje přetahovačka

3.1. Pokud zájemce o službu Moje přetahovačka, který již poplatek za službu uhradil, čímž zároveň po druhé stvrdil podmínky zprostředkovatele a stal tak zákazníkem, bude mít nedořešené ať už jakékoli závazky u svého stávajícího mobilního operátora, načež si potvrzením podmínek a úhradou za zprostředkování služby od zprostředkovatele přes to závazně objedná zastoupení při přechodu k mobilnímu operátorovi novému, bere tento na vědomí, svoji výhradní odpovědnost a bez výhrad souhlasí s tím, že na tyto zákazníka případné nedořešené závazky u stávajícího mobilního operátora nebude při plnění úkonu zadanému zákazníkem zprostředkovateli brán zprostředkovatelem zřetel - službu poptanou a uhrazenou zprostředkovateli služby zákazníkem bez ohledu na to zprostředkovatel dle objednávky zákazníka dokončí. Nárok na vrácení peněz zákazník od zprostředkovatele má pouze v případě, že zprostředkovatel nebude schopen nebo v průběhu plnění zadaného úkolu zprostředkovateli zákazníkem odmítne práci dokončit.

3.2. Pokud dodatečně, dokud ještě služba Moje přetahovačka nebyla zprostředkována, zákazník svůj zájem pozmění nebo zruší, již uhrazený poplatek za jmenovanou službu zprostředkovatel zákazníkovi vzhledem k tomu, že byl věci zprostředkovatelem již vynaložený čas, nevrací. Za zrušení zájmu zákazníka o zprostředkování služby se považuje rovněž alespoň 14denní nereagování na snahy zprostředkovatele se se zákazníkem prostřednictvím e-mailové korespondence spojit, respektive nereagování po tuto dobu zákazníka na zprávy zprostředkovatele.


4. Sdílené dílčí podmínky služeb Moje retence a Moje přetahovačka

4.1. Pokud zájemce o služby Moje retence nebo Moje přetahovačka již uhradil za prostředkování služby poplatek, čímž se stal zákazníkem, načež se rozhodne tento obratem, tzn. ještě před potvrzením přijetí částky a/nebo zahájením práce zprostředkovatele pro zákazníka vrátit, zprostředkovatel zákazníkovi poplatek vrátí z důvodu vzniklé překážky* na straně zákazníka ponížený o 250 Kč.

4.2. Pokud po úhradě poplatku za službu Moje retence nebo Moje přetahovačka provede zákazník do se zprostředkovatelem rozjednaného procesu zásah (např. dojde ke spojení zákazníka s mobilním operátorem či obráceně za účelem uskutečnění jakékoli, byť třeba i shodné dohody), považuje zprostředkovatel svoji práci nikoli svoji vůlí za zmařenou, anebo na základě svého rozjednání dokončenou, a zákazníkovi tak poplatek nevrací.

4.3. Termín pro vyřízení služby pro zákazníka zprostředkovatelem je 30 kalendářních dnů od potvrzení zprostředkovatele o získání veškerých údajů od zákazníka potřebných k provedení své pro zákazníka práce. 30 kalendářních dnů je zároveň doba, po které při nevyřízení služby zprostředkovatelem pro zákazníka vzniká zákazníkovi nárok na vrácení peněz.


5. Odpovědnost zprostředkovatele za nedodržení závazku mobilního operátora

5.1. Jelikož zprostředkovatel pouze zastupuje před mobilním operátorem zájem zákazníka, nenese zprostředkovatel, stejně jako nenese zákazník, za případné nedodržení dohody ze strany mobilního operátora se zákazníkem prostřednictvím zprostředkovatele žádnou odpovědnost.

5.2. Pokud nebude mobilním operátorem dodržena ať už jakákoli dohoda se zákazníkem, kterou zákazníkovi sjednal zprostředkovatel, nelze tuto skutečnost vymáhat po zprostředkovateli jako nedodržení závazku ze strany zprostředkovatele, neboť zprostředkovatel svůj závazek ve věci zastupování zájmu zákazníka splnil. Zákazník však má v případném důkazním řízení proti mobilnímu operátorovi vedeném zákazníkem právo vyžádat si od zprostředkovatele materiály pořízené zprostředkovatelem prokazující sjednání za zákazníka zprostředkovatelem s mobilním operátorem dohody.

5.3. Jelikož zprostředkovatel vždy stojí na straně zákazníka, kterého hájí před mobilního operátora zájmy, v případě vzniklého jakéhokoli sporu mezi zákazníkem a mobilním operátorem, nikoli mezi zákazníkem a zprostředkovatelem, sehraje zprostředkovatel roli v důkazním řízení v zájmu zákazníka proti mobilnímu operátorovi a to doložením veškerých zprostředkovatelem se zákazníkem a mobilním operátorem získaných záznamů, to ovšem pouze u soudu, nikoli však u Policie ČR, kde pro existenci a respektování nadřazené mezinárodní směrnice o GDPR odmítne zprostředkovatel vypovídat.


6. Standardní a nadstandardní poradenské a konzultační služby

6.1. Poradenské a konzultační služby za poplatek jsou poskytovány v přímém souladu s bodem c) hlavního Účelu a bodem d) Předmětu vedlejší hospodářské činnosti stanov neziskové iniciativy ETIQ.CZ, z.s.

6.2. Poplatky za poradenské a konzultační služby se účtují dle aktuálního Sazebníku na webu mojeretence.cz.


* Překážkou na straně zákazníka se rozumí jakákoli okolnost bránící zprostředkovateli dokončit zákazníkem objednanou službu. Zprostředkovatel si účtuje tento přiměřený poplatek z toho důvodu, že věci již vynaložil svůj čas, při kterém mu vznikly nebo mohly vzniknout s věcí související náklady.
Naposledy upravil(a) Martin Mojmír dne 04.07.2024, 09:08, celkem upraveno 4 x.
Důvod: Kosmetické, převážně zpřesňující úpravy.
Zamčeno

Zpět na „Novinky, oznámení a provozní dokumenty“