Jaká je garance a proč platba předem

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší (N)etiketu, na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Provozovatelem projektu je OVPS.CZ, z.s.
Odpovědět
OVPS.CZ, z.s.
Administrátor
Příspěvky: 304
Registrován: 22.01.2015, 09:29

Jaká je garance a proč platba předem

Příspěvek od OVPS.CZ, z.s. »

Tuto otázku nám, ačkoli je po letech u nás už běžnou praxí prosté rovnou objednání, úhrada, vyřízení služby s konečným předáním = hotovo, neboť fungujeme převážně na doporučení v minulosti i opakovaně obslouženým klientem, položí cca každý třicátý zájemce. Zejména takový, jenž na nás narazí na internetu „náhodou” při svém hledání možností, jak neplatit mobilnímu operátorovi zbytečně více, než je skutečně nutné. A je to dobře, protože právě o tom to je! Totiž když už mě zajímá, jak neplatit operátorovi nesmysly, logicky a především mě zajímá princip práce zprostředkovatele slibujícího takovou službu. A to obzvlášť tehdy, kdy má být oproti různým slevomatům nebo tarifomatům koncová cena za mobilní tarif ještě mnohem nižší. Děkujeme za tento zájem!

Každý třetí klient po uskutečnění služby nezaplatí

V České republice každý třetí klient, pokud pro toho nejprve vykonáme službu a teprve poté má dojít k platbě, nezaplatí. Nedá se nic dělat, ale tak to prostě je, takoví jsou lidé. Z tohoto důvodu vyžadujeme platbu předem. To v první řadě. Pokud s tím nesouhlasíte, dál nečtěte, naše služba není pro Vás vhodná.


Fungujeme prakticky 100% od května 2020

Od počátku našeho zahájení v květnu 2020 máme takřka 100% úspěšnost. Za celou dobu do data vydání tohoto článku se nám nepodařilo sjednat službu pouze čtyřem klientům. Prvním důvodem byla tak špatná pověst klienta u mobilního operátora, že operátorovi bylo jedno, zda vzhledem ke klientově jeho využívání (až zneužívání) služeb operátora přejde jinam, tzn. jakoukoli slevu mu odmítl nastavit, což je pochopitelné; druhým důvodem se nakonec projevila našeho klienta nesvéprávnost, při které tento nebyl právně způsobilý jednat sám za sebe, natož abychom my mohli jednat za něj, což vyústilo v „neúspěch”. Třetím a čtvrtým případem byla opět klienta špatná reputace - jednalo se o neplatiče. Do našich 100 % se překážka na straně klienta nepočítá.


Pokud slevu nesjednáme, vrátíme peníze. Všechny!

Při případném neúspěchu splnění služby z naší strany vracíme peníze! Všechny do haléře! No jo, ale co když není vina na naší straně? Pokud se překážka projeví prokazatelně na straně klienta, peníze vracíme i tak, pouze částečně pokrácené o hodnotu námi tomuto věnovanému času, viz naše Obecné obchodní podmínky a reklamační řád v souvislosti s aktuálním Sazebníkem. Taková situace však nastává jen velmi sporadicky (cca každý asi jen stý zájemce).


Za naše slova mluví činy. Průkazné reference

Na našem webu smyšlené, vlastnoručně napsané reference nehledejte! Za naši práci hovoří sami naši klienti. Ti mojeretence.cz hodnotí prostřednictvím uživatelských recenzí zprostředkovávaných Googlem, Facebookem a/nebo Aukrem. Ačkoli fungujeme již šestým rokem, budou tomu teprve tři roky, co jsme se rozhodli umožnit našim klientům nás hodnotit a systém referencí na Google a Facebooku založili.


Jsme dostupní i na telefonu, voláme zpět

Pokud nám zavoláte, dovoláte se! Pokud se nedovoláte napoprvé, dovoláte se napodruhé, anebo Vám na běžné české číslo i po SMS zavoláme zpět. Spojíte se vždy s provozovatelem služby Martinem Böhmem, jenž má celý projekt jako odpovědná osoba na starosti. Neschováváme se, žádné hlasové automaty. Hovoříte vždy s provozovatelem. Jen nás, prosíme, nekontaktujte prostřednictvím WhatsAppů a jiných internetových komunikátorů. Na jejich obsluhu nemáme čas a jelikož se za tyto komunikátory rádi schovávají různí vykukové, většinou na ně nereagujeme. Pokud takto napíšete, můžete na odpovědi čekat delší dobu.


Neexistuje jediná klientská negativní zkušenost

Pokud zadáte do internetového vyhledávače mojeretence.cz nebo cokoli souvisejícího, nenajdete na nás jedinou negativní klientskou zkušenost! To proto, že jednoduše neexistuje. Dosud jsme stoprocentní. Najdete maximálně jeden, omlouváme se za ten výraz, poněkud debilní článek na iDNES. Ten jsme si ale důkladně a bez další reakce rozebrali :arrow: ZDE. Redaktor iDNES s námi neměl žádnou zkušenost, pouze na objednávku některého z mobilních operátorů (poněvadž pro mobilní operátory nepracujeme, nemáme od nich ani žádné provize) napsal článek plný nerelevantních nesmyslů, jenž ale naše klienty i nás spíše pobavil a v tu dobu nám zajistil i nemalou vlnu nových zájemců.


Za projektem stojí apolitická nezisková iniciativa

Projekt mojeretence.cz, stejně tak jako mnohé další projekty, provozuje osvětová iniciativa OVPS.CZ, z.s. - otevřená veřejně prospěšná služba vedená pod spisovou značkou L 64652 u Městského soudu v Praze operující v České republice již od roku 2016. Veškeré dokumenty pravidelně podle zákona publikujeme ve veřejné sbírce listin. Nikdy nebyly, ani nejsou na nás evidovány žádné dluhy či jiné pohledávky. Nemáme žádné dotace, nejsme ničím vazalem. Provozovatel iniciativy z utržených peněz klientů fungujících jako příspěvky nemá žádný příjem, veškeré příjmy jdou výhradně na pokrytí nákladů iniciativy spojených se službou mojeretence.cz a financování hlavního účelu iniciativy, viz stanovy.
OVPS.CZ, z.s.
Administrátor
Příspěvky: 304
Registrován: 22.01.2015, 09:29

Re: Jaká je garance a proč platba předem

Příspěvek od OVPS.CZ, z.s. »

Dotaz? Přihlaste se do fóra a položte jej přímo zde prostřednictvím tlačítka Odpovědět. Můžeme se Vám věnovat.
Odpovědět

Vrátit se na „FAQ - nejčastěji kladené dotazy“