Omezování rychlosti fixního internetu O2 (porušení pravidel internetové neutrality ze strany ISP)
Odeslal: 23.11.2025 14:57
Dnes, 23.11.2025, byla v prodejně O2 podána reklamace z důvodu porušení pravidel internetové neutrality ze strany ISP.
Porušení pravidel internetové neutrality v případě O2 znamená, že pokud stahuji soubor z cloudu, MS a jiných webů, rychlost stahování je maximální. Pokud se rozhodnu stáhnout si soubor ze sdilej, webshare a podobně, pak je rychlost stahování sotva 10%. Pokud však soubory stahuji přes VPN, dostávám se na rychlost linky. Tímto je zcela bez pochyb prokázáno, že omezení není na straně webshare ani sdilej, ale u O2.
Podnět byl předán osobně na prodejně (byl pořízen zvukový záznam), pominu to, že pro pracovníka byl problém reklamaci vůbec zadat a byl jsem několikrát odkázán na reklamační linku.
Porušení pravidel internetové neutrality v případě O2 znamená, že pokud stahuji soubor z cloudu, MS a jiných webů, rychlost stahování je maximální. Pokud se rozhodnu stáhnout si soubor ze sdilej, webshare a podobně, pak je rychlost stahování sotva 10%. Pokud však soubory stahuji přes VPN, dostávám se na rychlost linky. Tímto je zcela bez pochyb prokázáno, že omezení není na straně webshare ani sdilej, ale u O2.
Podnět byl předán osobně na prodejně (byl pořízen zvukový záznam), pominu to, že pro pracovníka byl problém reklamaci vůbec zadat a byl jsem několikrát odkázán na reklamační linku.
