„Kuriozity” mobilního operátora O2

Fórum veřejně prospěšné služby mojeretence.cz (obsahuje neveřejné VIP a privátní kategorie)
WEB -> https://www.mojeretence.cz, http://www.supertarif.cz, http://www.o2agent.cz
FB stránka -> mojeretence.cz | FB skupina -> Podpultové mobilní TARIFY
VIP -> Neveřejné neveřejky O2, Neveřejné neveřejky T-Mobile, Neveřejné neveřejky Vodafone
Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší (N)etiketu, na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Provozovatelem projektu je OVPS.CZ, z.s.
Michal Kristlík
Nový diskutér
Příspěvky: 1
Registrován: 18.10.2025 00:21

Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2

Příspěvek od Michal Kristlík »

Také jsem je měl , ještě minulý měsíc ve vyúčtování i když jsem je nevyužil . Tento měsíc v aplikaci po 300 minutách není ani stopa. Když jsem to tu četl , kouknul jsem do smlouvy co jsem jsi vytiskl před pár měsíci při aktivaci služeb, kde jsou vypsané služby a o těch 300 minutách ve smlouvě není žádná zmínka , ostatní služby tam jsou zapsané.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1475
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2

Příspěvek od Martin Mojmír »

Hoďte mi, prosím, do e-mailu poslední dvě vyúčtování, kde je 300 minut uvedených a pak to následující, kde už nebudou. Přidáme to společně s ostatními a Vašim svolením do dokumentu pro ČTÚ. Pokud to tedy bude možné. Případně děkuji.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
oldschooltrancer
Moderátor
Příspěvky: 27
Registrován: 16.10.2023 16:35

Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2

Příspěvek od oldschooltrancer »

Včera večer mi O2 poslalo SMS, že si mohu vyzvednou objednávku. Dnes jsem si objednávku jel vyzvednout, ale O2 má nefunkční systém. Objednávku mi tedy nevydali. Můj návrh řešení, že jim tam nechám PIN, peníze a objednávku si vezmu, neprošel ani přes manažerku prodejny. Stal jsem se tím zajatcem jejich systému a tento přístup se mi nelíbí. Rád bych poslal další klíčenku, ale už mi došly. Styďte se.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1475
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2

Příspěvek od Martin Mojmír »

Teď řeším s klientem vyzvednutí, ale neaktivování od středy jeho nového čísla a k tomu naúčtování 100 Kč za výběr čísla, které si ale nevybíral. Samozřejmě o víkendu technici nejsou, čili je pán bez čísla. Nezodpovědní amatéři.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
Qestament
Prémiový člen
Příspěvky: 214
Registrován: 31.01.2015 11:45

Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2

Příspěvek od Qestament »

Jsem dalším z podvedených. O2 mi jeden den hovory do USA nenaúčtoval a druhý už ano. Na lince taky nikdo nic o 300 minutách nevěděl a přitom jsem je používal dva roky. Fakturu nechápali. Nikdo mi odebrání minut do zahraničí neoznámil.
Zmrdobijec odhalující a poukazující na nekompetenci, neschopnost, pokrytectví, alibismus a stupiditu jednotlivců a lidské společnosti jako takové. ;)
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1475
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2

Příspěvek od Martin Mojmír »

Jen si dovolím stručně informovat, že volné minuty do zahraničí u YOU NEO Max 5G jsou zpět. Zákazníkům O2 se opět začaly objevovat k využití. Všechny reklamace kolem toho, o kterých vím, byly uznány. Za nás tedy vyřízeno a kauzu tímto odkládáme.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
Jiří B.
Nový diskutér
Příspěvky: 5
Registrován: 25.11.2024 19:58

Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2

Příspěvek od Jiří B. »

O2 prokazatelně zpomaluje rychlost internetu uživatelům. Předpokládám, že to může mít něco společného s O2 serucity. O2 ví, co je pro vás nejlepší.

Abych uvedl příklad:
Stažení isa windows 10 ze serveru MS: cca 60 MB/s (maximum linky)
Stažení toho samého isa z webshare: cca 10 MB/s

Při použití NordVPN:
webshare 60 MB/s.

Každopádně bude podána reklamace. Telefonicky a pokud je tento způsob možný i v dnešní době, i osobně na prodejně (předání popisu problému s potvrzením převzetí).
Odpovědět

Vrátit se na „mojeretence.cz“