Oznámení a novinky mojeretence.cz
Moderátor: Martin Mojmír
Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
- Martin Mojmír
- ETIQ.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
O2 tarifní řada ONE již na mojeretence.cz
Plánovanou O2 změnu z NEO+ na ONE máme již nasazenu na našem webu. Z tohoto důvodu již nevyřizujeme retence tarifů řady NEO+. Nemá to před změnou dne 10.3.2025 smysl. Nové ONE tarify však můžete objednávat z www.mojeretence.cz již nyní. Do 10.3. uděláme zatím na sjednání přípravy a po tomto datu sjednáme.
V čem bude změna? Ve stručnosti ceny i parametry budou stejné. Tedy skoro. ONE tarify budou obsahovat službu Security již v ceně (dosud 39 Kč měsíčně) a bezplatně (dosud 99 Kč měsíčně) bude i případná druhá SIM pro sdílení dat do např. tabletů nebo kamer. Jinak snad nic. Každopádně uvidíme přesně od 10.3.2025.
V čem bude změna? Ve stručnosti ceny i parametry budou stejné. Tedy skoro. ONE tarify budou obsahovat službu Security již v ceně (dosud 39 Kč měsíčně) a bezplatně (dosud 99 Kč měsíčně) bude i případná druhá SIM pro sdílení dat do např. tabletů nebo kamer. Jinak snad nic. Každopádně uvidíme přesně od 10.3.2025.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
- Martin Mojmír
- ETIQ.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: Oznámení a novinky mojeretence.cz
Včera 5.3.2025 došlo k upřesnění nových retenčních cen platných od 10.3.2025, vzhledem k čemuž jsme právě provedli aktualizaci podmínek na webu. Je možné, že se věci budou ještě měnit a proto sledujte naši prezentaci O2 podpultových mobilních tarifů.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
- Martin Mojmír
- ETIQ.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: Oznámení a novinky mojeretence.cz
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 249
- Registrován: 22.01.2015, 09:29
Re: Oznámení a novinky mojeretence.cz
Z důvodu nemoci provozovatele je provoz mojeretence.cz do neděle 16.3.2025 omezen ve smyslu nevolání, neprovádění kalkulací a nevyřizování sjednání tarifů. Ostatní jako vyřizování objednávek a přípravy na provedení sjednání tarifů funguje. Děkujeme za pochopení a trpělivost.
- Martin Mojmír
- ETIQ.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: Oznámení a novinky mojeretence.cz
Samostatné i kombinační podpultovky NEO s Oneplay již z 90 % známe. Uvedeme je, jakmile budeme znát 100 %, během následujících dnů v rámci článku a proto sledujte průběžně web. Trvá to, neboť cenové možnosti neznají ani samotní retenční operátoři. Vedení O2 není ochotné je dobře proškolit a ti jsou tak hozeni do vody, kdy si vše zjišťují za pochodu sami. Mimochodem někteří i trapně od nás... Že to firmu značně poškozuje, už paní Kellnerová neřeší. Ta se v penězích koupe, až jí z toho jde hlava kolem. Pomoci se ztrátami nechce, to jsme také zkoušeli, inu tak proti gustu... To se nedá nic dělat.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
- Martin Mojmír
- ETIQ.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: Oznámení a novinky mojeretence.cz
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.
- Martin Mojmír
- ETIQ.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Na retenci O2 si teď chvilku počkáte
10.3.2025 mobilní operátor O2 změnil charakter některých služeb, vynutil spyware Security a obecně zdražil. To s sebou logicky přineslo určitou přetrvávající značnou zákaznickou nevoli, kdy tito aktuálně doslova přetěžují zákaznickou linku. Došlo to až tak daleko, že běžní linkoví operátoři mají po většinu dne, dle našich informací, dokonce zakázáno na retence přepojovat, což se pro zákazníka jeví tak, že ačkoli jej linkař na retenci nasměruje, po chvíli se k hovoru vrátí se lží o zahlcení linky a slibem zavolání retencí za několik hodin až dnů zpět. No jo, jenže to se nestane a zákazník tak musí věc znovu a znovu řešit, přičemž nemají problém ho i nechat odejít. Protože více platící naštvané firmy jsou přeci důležitější než nějací pro ně šušni s jedním až třeba deseti mobilními či fixními službami...
I pro nás to znamená zdržení. To nemá za následek nic jiného, než že si náš s O2 společný klient musí teď prostě na vyřízení podpultovek chvilku počkat. Nepříjemná nevýhoda. Na druhou stranu díky tomu kromě vyřízení vždy v dané době té nejlepší možné ceny za služby elektronických komunikací u O2 nemáte starosti ani s momentálním problematickým přepojováním. Nestaráte se o volání, nestaráte se o dohadování, nestaráte se o čekání, nezajímají Vás sliby a lhaní operátorů, nemáte nervy. Prostě jenom objednáte a počkáte, až Vám předáme hotovou věc. A hlavně když zavoláte nám, vše správně a popravdě zodpovíme.
Shrneme-li, poprosíme Vás nyní o trošku více trpělivosti. V O2 to nestíhají jak retence, tak i vyšší management, čekání tím pádem hold vychází i na nás. Od přípravy do vyřízení služeb za mnohem nižší peníz Vás může dělit přes nás až týden. Déle to zatím netrvá, ovšem je to teď prostě tak, jak to je. Výsledku se však dočkáte, to si můžete být jistí. A jak dlouho to bude trvat? Odhadujeme to na 3-4 měsíce. Kromě současného nadávání za dva měsíce klienty O2 čekají ještě určité navazující problémy s cash backem od Air bank... To bude také ještě legrace. O tom ale případně až jindy, už tak je tato aktualita příliš dlouhá.
Děkujeme za trpělivost a pochopení.
I pro nás to znamená zdržení. To nemá za následek nic jiného, než že si náš s O2 společný klient musí teď prostě na vyřízení podpultovek chvilku počkat. Nepříjemná nevýhoda. Na druhou stranu díky tomu kromě vyřízení vždy v dané době té nejlepší možné ceny za služby elektronických komunikací u O2 nemáte starosti ani s momentálním problematickým přepojováním. Nestaráte se o volání, nestaráte se o dohadování, nestaráte se o čekání, nezajímají Vás sliby a lhaní operátorů, nemáte nervy. Prostě jenom objednáte a počkáte, až Vám předáme hotovou věc. A hlavně když zavoláte nám, vše správně a popravdě zodpovíme.
Shrneme-li, poprosíme Vás nyní o trošku více trpělivosti. V O2 to nestíhají jak retence, tak i vyšší management, čekání tím pádem hold vychází i na nás. Od přípravy do vyřízení služeb za mnohem nižší peníz Vás může dělit přes nás až týden. Déle to zatím netrvá, ovšem je to teď prostě tak, jak to je. Výsledku se však dočkáte, to si můžete být jistí. A jak dlouho to bude trvat? Odhadujeme to na 3-4 měsíce. Kromě současného nadávání za dva měsíce klienty O2 čekají ještě určité navazující problémy s cash backem od Air bank... To bude také ještě legrace. O tom ale případně až jindy, už tak je tato aktualita příliš dlouhá.
Děkujeme za trpělivost a pochopení.
Jsem odpovědný za to, co řeknu a učiním; nemohu být ale už odpovědný za to, jak to kdo pochopí. Chceš-li mít názor, předpokládej; chceš-li vědět, zeptej se.