Hezký den,
děkuji za odkaz. Viděl jsem celé. Stížnost, resp. videorezence je relevantní a mohu většinu potvrdit. Co ale je mimo, jsou poznámky na pracovní dobu.
2x za sebou si dotyčný stěžoval, že jej systém odbyl, neboť bylo po pracovní době. Ano, O2
pracovní doba linky je PO-NE mezi 8:00-19:00. To je 11 hodin. Nikoli do 22 hod. Jindy se zkz nedovolá. Zároveň se stává, že jsou hovory odmítány již kolem 18 hodiny a to v případě, že jsou větší fronty, a to proto, aby v nich zkz nečekal třeba 20 nebo více minut. Nejvíce lidí volá do O2 od cca 17 hodiny a dále. Od cca 8 do 16 hodin se však hovor spojí většinou do 5 minut.
Ohledně pracovní doby, stejně tak se nedostanu do obchodu s potravinami po určité hodině, zavřou v určitou hodinu stánek se zmrzlinou a nedojdu si v OC Lužiny po určité hodině na záchod. Pro takovou recenzi vypadá fakt blbě, když ji budu točit po večerech... Podobně dobře by nevypadalo stát večer před obchodem a stěžovat si do videa, že je zavřeno. Recenzent měl volat „normálně”... Tak to prostě je. Mít poznámky na to, že je po pracovní době v době, kdy má zkz možnost volat normálně přes den, není racionální. Dále případně může zkz dojít na prodejnu O2, ty mívají mnohde otevřeno i o něco déle. To může klient udělat ihned, ačkoli toto je jen poznámka, neboť ano, skutečně mají u operátora fungovat veškeré kontaktní možnosti a mají fungovat přívětivě.
Co se týče Evičky, ta skutečně není chytrá. Ostatně stejně jako síť O2 není chytrá, natož inteligentní. Tady poradím, jak s Evičkou mluvit. Evičce se říká pouze jedna jediná věta: „Potřebuji nové číslo.” Eventuálně pak ještě: „Potřebuji nový tarif.” S tímto hlasovým pokynem nejenže ihned přepojuje na operátora, ale hovor má zároveň vysokou prioritu, tzn. bude spojen dříve než např. pokyn: Potřebuji OKU přenosový kód.” Tak doporučím používat Evičku takto. Nic jiného Evička příliš nechápe. Je výplodem té spol. O2, tudíž od ní chápání ani nelze očekávat. V O2 obecně pracují poněkud jednodušší lidé, zejména na managementu. Renáta to nezvládá.
Myslím si, že po více než 5 letech přímých, aktivních zkušeností a 25 letech praxe povrchnější s mobilními operátory v ČR, a zároveň jako provozovatel, mimo jiné,
mojeretence.cz, eventuálně umím zodpovědět mnohem více než prodejce, linkař, retence nebo manažer operátora. Případně můžete pána odkázat do tohoto vlákna, rád mu zde zodpovím dotazy na téma, jak tam věci fungují a nefungují a jak se k nějaké podpoře lépe a efektivněji dostat.