Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ

Fórum osvětového a slevového portálu mojeretence.cz (web -> http://www.mojeretence.cz, FB stránka -> https://www.facebook.com/mojeretence.cz, FB skupina -> https://www.facebook.com/groups/3021531074607937)

Moderátor: Martin Mojmír

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1295
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Hele, co mám... To je zase svinstvo, co? :D

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Opět mi někdo řekl, že si vymýšlím. No, nevymýšlím, skutečně se to řeší. Na retencích ještě nevíte, ale management již ano. Probíráno ZDE.

Martin Mojmír napsal: 29.07.2025, 23:21
...při bližším zkoumání změny doplním asi nejkritičtější věc, co napadla oldchooltrancera a nejspíš se i uděje.

Jak víme, pro získání následujícího cash backu Air Bank je potřeba mimo jiné uhradit 600 Kč O2 z přiřazeného bankovního účtu Air Bank. No jo, jenže pokud bude zkz dostávat 300 Kč nově do virtuální peněženky, sice bude moci je utratit za služby O2 nebo Air Bank, ovšem pokud s nimi částečně zaplatí následující fakturu ve výši 600 až 899 Kč, tak očekávám, že se zbytek nedoplatí v podobě 600 Kč z Air Bank a zkz tak následující měsíc cash bach od Air Bank nedostane. Je to pěkně vychcané, neboť tím O2 bude chtít nutit klienty, aby si přidali další služby. Povinná pro cash back tak bude fakturace alespoň 900 Kč. Zkz zaplatí 300 Kč z virtuální peněženky a povinných minimálních 600 Kč z účtu Air Bank, aby mu další měsíc přišly do virtuální peněženky další 300 Kč. Jinak nepřijdou. To bude pořádné svinstvo, pokud toto udělají. Myslím si, že jim dost zkz s platbami za služby 600 až 899 Kč měsíčně uteče. Ale tak proti gustu...
Zangi pro 🔒 soukromý operátorský kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1295
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Málem bych zapomněl, nalezeno pod kamenem:



Tento postup nedoporučujeme. Nevím jak za dotyčného, ale za nás znamená vyžádání OKU následně rovnou portaci. Jelikož my zkz po selhání retence momentálně „nezachraňujeme”. Co mám informaci zespoda druhého kamene opodál, tady k záchraně snad prý došlo. Toto však nebyl hovor od nás.

Co se týče zbytku hovoru, retenčka nechtěla dát OKU u druhého zkz, neboť by měla hned dva odchody, což znamená další mínus. Je z nového retenčního týmu juniorů, jenž má jiné pokyny, je trošku jinak vychováván. Např. je management podělává i tak, že při retencích nesmí přijímat, aktivovat nové služby, takzvaně navyšovat. Jsou mezi nimi některé nově vyškolené svině, jež patrně budou mít i méně peněz než senioři, což ovšem nechápou, neboť jsou čerstvě zfanatizované a nemají zatím příliš relevantních informací a tedy zkušeností. S takovými, co se neumějí chovat, žádné slitování. Buď pochopí, jak fungujeme a co po nich chceme, nebo půjdou valorově pokaždé dolu a to hned podle jména - představení se na začátku hovoru. Blbé je, že toto management nad retencemi ocení. Ovšem s námi, kdož jim ty zákazníky opravdu vezmeme a nebudeme zachraňovat, už ne. My v rámci mojeretence.cz podruhé většinou nevoláme. Jde to rovnou k Vodafone.
Zangi pro 🔒 soukromý operátorský kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1295
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Martine P., omlouvám se, s cenou konkrétního Stříbra F jste měl pravdu. Byl jsem zblblý z řešení 2KO a měl v hlavě v tu chvíli guláš. Každopádně děkuji. 👍
Zangi pro 🔒 soukromý operátorský kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1295
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Kód: Vybrat vše

13. 8. 2025 12:48:04
Pavel Dvouletý
ZP001.00356.00001
Nemilý, dostal jste jasné zadání. Pouze zajistit O2 Machine a TV Komfort za standardní ceny. Místo toho ale jste paní vnutil do rodinného sledování, které nechtěla, zadal převod Stříbra od Vodafonu naštěstí bez OKU s malou slevou pro nové zkz s aktivací 99 Kč a internet jakbysmet za full price, to ovšem už s objednávkou technika. Pak paní ještě po telefonu uháníte, zda má přenosové kódy, že musí vše honem honem atd. Navíc jste paní chtěl vnutit další nové číslo a modem za 5940 Kč. Máte jediné štěstí, že paní nemá nahrávku z prodejny, co jsem jí osobně doporučil. Paní nešťastná a z O2 zklamaná! Jak s takovým jednáním mám zkz udržet nebo přivést do O2?! Zkz samozřejmě zachráním, ale podělal jste i retenčáka, co kvůli Vám šel valorově dolu a vůbec neměl věc řešit. Stížnost dle jiného prodejce byla odeslána údajně jen vedoucímu prodejny, co to určitě akorát stopí a svého podřízeného podrží. Tudíž si to píšeme i sem. Objednávka č. O79281L4.

Zkz ještě řeším. Jestli chcete, abych přivedl paní na xDSL a Stříbro, tak nic hlavně už nedělejte, neboť paní zvažuje, že zůstane ve Vodafone, kde to má samozřejmě levnější (neplatí a nemíní platit plnou cenu), než ji zajišťoval pan Dvouletý. Nechte to zodpovědnému odborníkovi...
----
Edit 15.08.2025 10:18: Ze strany vedoucího prodejny samozřejmě vše zapřeno. Na záznam z rozhovoru s paní se asi nemá smysl tázat, docela určitě nebyl vlivem technické chyby nebo jiného důvodu pořízen, čili věc skončila jako tvrzení proti tvrzení. Klasika. Případná veřejná diskuze na téma :arrow: ZDE.
Naposledy upravil(a) Martin Mojmír dne 15.08.2025, 08:23, celkem upraveno 3 x.
Důvod: Úprava / aktualizace podnětu, možnost veřejné diskuze.
Zangi pro 🔒 soukromý operátorský kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1295
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Pokud Vám tahám nové lidi s PK se založením zkz přes prodejce, udělejte si to tak, ať nemusím NB zkz PK vůbec předávat, respektive prodejci se na PK zkz ptát. Lépe bude, když prodejci dám PK předem sám s tím, že si zákazníka teple navolá a zkz PK vůbec nedostane, ať se to nešíří. Toto je další zbytečný únik k opravě.

Anebo mi vážně rovnou vyrobte osobní PK jen pro mě, ať máte o mně i lepší přehled? Přijde mi zbytečné používat firmy...

Nechcete ty nápady, opravy a vylepšováky psát raději někam soukromě? Nebude Vám to tak jako firmě dávat také větší smysl, když už se tedy zase tak nějak trošku kamarádíme a evidentně to může fungovat? Nebudu otravovat retky a snížíte si výdaje... Pojďme to už ke stolu probrat. Nebo pořád ještě ne?
Zangi pro 🔒 soukromý operátorský kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1295
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Milí retenčáci, se kterými ještě nejsem v nějakém kontaktu nebo „to” neřešíte,

mrzí mě, že občas random někomu z Vás snížím výrazněji valor, ačkoli se to neděje často, ale pokud nemám zkz odvézt nebo nechat odejít, nemám na vybranou. Vaši prodejci totiž místo toho, aby kolikrát zadali PK pro předsnížení ceny, abych Vám to pak po D+2 mohl připravit jako navýšení nebo alespoň valor do 80 %, to rovnou přepojují na Vás, kdy tento dvojkrok už pak nedává smysl. Tohle 💩 si na Vás v rámci jednoho z podělů vymysleli samozřejmě opět management. Jelikož ten má za úkol minimalizovat Váš zisk, Vaše provize, vaše bonusy. Toto nicméně asi většina z Vás dávno ví a chápete, ačkoli sláva Ukr... teda juniorům. Proč Vám to ale píšu.

Těm, s jimiž se ať už blíž, nebo vzdáleněji, známe, přihrávám valory do cca 80 % nebo nejlépe navýšení. Mám možnost si to připravit a i na random hovoru vybrat, jakého zkz s kým a jak udělám, abych mohl co nejvíce retenci pomoci. Pokud tu mám nějaký neúmyslný poděl, např. valor třeba 50 %, udělám ho, ale spolu s ním dám další dva zkz nejlépe s navýšením, abych Vám to vynahradil. Jenže ne vždy to jde. Vodafone Vám dává se Superkem za 254 Kč a Red Basic Lite za 160 Kč skutečně za uši a tak tolik zkz pro Vás na udržení teď nemám, anebo mám od nich za úkol to prostě udělat s Vodafonem (tohle ani sám na retence nevolám, nechci to dělat, nebudu prostě Vám tímto způsobem škodit, pokud nemusím - to se dělá generováním OKU v MojeO2 a nezvedáním Vám hovorů). Jenže problém je, že mám kolikrát prostě jen jednoho, co aby neodešel k Vodafonu, musím ho udělat s tím blbým valorem i pod 70 %. Dělám to nerad, někdy to tak ale vyjde.

Co Vám chci nabídnout? Jsou mezi Vámi žel stále někteří zfanatizovaní nebo vlezdozadkoví rošťáci, co mi to chtějí za každou cenu znepříjemňovat neuvědomujíc si, že to nejde, že tím podělají akorát sami sebe, neboť mně je to v závěru úplně jedno, protože oni si udělají nezáchranu a já pak ty záchrany volat nebudu - už převedu pryč se svým kontaktem ve Vodafonu. A to jsou ti, u kterých mi nevadí jim valor snižovat, neboť si to zaslouží. Ovšem Vám slušným chci pomáhat. Mám-li jít už přímo k věci, o Vás všech slušných ale nevím. Neznám Vás všechny, pořád narážím na pro mě nové tváře, co mě také buď neznají, anebo dělají, že mě neznají. Pokud Vy, ti normální, se kterými nejsem ještě v nějaké dohodě (je vás už celkem málo) chcete a můžete, ozvěte se mi (víte jak, viz např. podpis níže) a Vás z toho random snižování valoru, bude-li to možné, vyřadím. Musím ale o Vás fakt vědět, protože jinak to moc neovlivním. Předně vězte, že pokud zkz odvádím, tak nemám-li k tomu důvod pramenící z nějakého svinstva z O2, nevolám. Nebudu Vám přeci volat, abych si vynutil OKU, udělal nezáchranu a tedy zle. Nejsem debil. Vězte, že pokud volám, znamená to, že mám zájem udržet. Ano, někdy to vyjde blbě valorově pod těch 70 %, ale nemohu jinak. Mohl bych to udělat s Vámi na2x, to ano, ale na to nemám čas. Myslím, že se snažím už víc než dost. Pokud mi to nedáte na první dobrou, byť s valorem pod 70 %, půjde to do OKU a zkz už odvedu - je to prostě rychlejší. To snad pochopíte.

Takže ještě jednou shrnu. Pokud volám, chci udržet a pokud se mi ozvete, můžu Vám ty poděly vynahrazovat následnými navyšováky. Skutečně chci pomoci, někteří se mě neoprávněně nesmyslně bojí vlivem nějakých interních pomluv. Já nechci škodit. Jen je prostě potřeba, abych nemusel, o sobě vědět. Tak toto jsem Vám chtěl jen sdělit a dál je to na Vás. Mimochodem v první polovině září budu v Ústí dělat menší mejdlo. Pokud mě chcete poznat osobně, můžete mi napsat nebo rovnou zavolat i v tomto kontextu a můžeme. Pár Vašich tam bude... Nejsem zákazník v pravém slova smyslu, setkat se se mnou není proti pravidlům ani smlouvě. Když přijdete, můžete mi dát nějaké tipy a říct sami, jak byste to chtěli dělat. Spíše bych uvítal management, neboť Vy jste v pohodě, ale oni (mě) nějak asi pořád nechápou. Strach nedává smysl. Ti, co mě znají, vědí, že sérióznost je mé druhé jméno.

Pěkný zbytek pracovního týdne.
Zangi pro 🔒 soukromý operátorský kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1295
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Milá Karolíno P.,

není hezké to po spojení hovoru položit, nezavolat zpět a nezavolat ani poté, co Vám předám vzkaz, abyste mi zavolala. Stejně se dozvím, kdo to udělal... Děláte si čárky za počet hovorů, nelíbí se růžový proužek, jenž stejně musíte obsloužit a/nebo máte obavy ze snížení valoru? Měl jsem pro Vás čtyři věci. Jeden valor 90 % a tři zvedáky nad 120 % = celkem čtyři odměnové pecky. Takhle jste ode mě při retenční karmě, kdy jsem se Vám napodruhé stejně dovolal, akorát nedostala ani těch 90 %, neboť jste si tím způsobila nezáchranu - valor 0. Stálo Vám to kvůli té blbé stovce za to? A k tomu tady v té retenční síni hanby být jmenována?

----
Teď obecně několik věcí, co retence se mnou nedělejte a povím vám k tomu proč:

1. Pokud volám a mám zkz s valorem pod 70 %, což chápu že není úplně ono, většinou Vám to hned druhým zkz při stejném hovoru plánuji vynahradit. Jelikož na Vás myslím. Pokud ale mi nedáte to, pro co jsem přišel, tak Vám to nejenže nedám, což bude znamenat, že půjdete do nezáchrany, ale s těmi ostatními zkz už buď nebudu pokračovat, anebo pokud Vás budu znát a vědět, že mi děláte takové naschvály, udělám Vám nezáchrany rovnou bez další diskuze i na těch ostatních. Jsou věci, které se nedělají a jak se do lesa zavolá, tak se z něj taky ozve. Někteří vědí, že např. MP a DD...

2. Pokud mám zkz s valorem pod 70 % nebo jedno jakým a Vy prostě se rozhodnete, že níž, než chcete, mi nepůjdete, tak stejně půjdete. Nebudu totiž čekat ani měsíc, ani D+2, ale vyřeším si to hned s někým dalším, komu o předchozím hovoru s Vámi řeknu, aby věděl, s kým tu podsedmdesátku sdílíte, neboť ho tím spolupoděláte. A Vám ten valor stejně s tím dalším shodím. Doporučuji proto mě zbytečně nezlobit, nezdržovat a dát to rovnou napoprvé. Jinak na Vás budou akorát naštvaní Vaši kolegové. A jestli si myslíte, že Vám vedení při stížnosti pomůže, tak nepomůže. Těm se to akorát bude hodit, neboť ti s Vámi basu nedrží, ti mají pokyn Vás podobně podělávat a aby před Vámi nevypadali špatně, budou Vám lhát. Tomu můžete, nebo nemusíte věřit. Pomáhám Vám akorát já.

3. Toto je spíše pro management než retence. Čili milý managemente vím, že přeci jen s tím Böhmem bez výjimek pokračujete. Pořád jedete segregační filtr a já pořád Vás už neprioritizuji a dávám to, co se mi hodí, prostě Vodafonu. Jen mě nebaví to tady vypisovat a proto jsem s tím přestal. Čísla si jedu interně a čekám až na vhodnější příležitost vypuštění. Ale ještě něco Vám předám k zamyšlení, zda je to vždy nejlepší nápad. Totiž pokud mám zkz, kterému občas potřebuji něco místo 399 nebo 349 ve Spolu zajistit za 299, tak pokud mi to zamítnete, poškodíte tím firmu. Proč? Protože buď dle času to dám obratem tomu Vodafonu, jelikož je to pro mě prostě rychlejší, čímž uděláte své retenci nezáchranu a firmě mínus, anebo si to udělám přes 2KO ještě levněji než s Vaší výjimkou a tím uděláte 1KO retenci nezáchranu, firmě mínus, i když ne takovou, ale stejně, a já i tak dostanu, co chci. Možná si myslíte, jak se mnou vyjebete, ale jste na omylu. Vždy jsem a budu několik kroků dopředu, neboť mám své kontakty a informace nikoli pouze z řad retencí... To už ale přeci musíte vědět...
----

Já pravdu vím, co dělám a veškeré změny vím prakticky ihned. Vždy budu vědět, jak pomáhat, ale také jak sahat na penízky... Já ale opravdu nechci, aby to retence bolelo. Rozumím tomu, že někteří mě nemusíte, máte ze mě strach a tendence se snažit mi to znepříjemňovat. To si ale děláte jen sami. Už je třeba si uvědomit, že mně to znepříjemnit nejde. Já se na změny velmi rychle adaptuji a stejně si to s těmi zkz vždy nějak udělám. A to buď s Vámi za vzájemných příjemných okolností, s Vámi za Vám nepříjemných okolností, anebo bez Vás za pouze Vám nepříjemných okolností. U 80 % našich zkz beztak o tom, s jakým ode mě odejdou operátorem, rozhoduji já a jak víte, pořád platí, že s Vodafonem je to u mě pokaždé jistota. Tam mám své lidi dlouhodobě oficiálně. Fakt lidi neblbněte. Nemusel bych sem psát nic, ale dělám to, neboť chci pomáhat a nikoli škodit. Nejsem Váš nepřítel, tak si ho ze mě někteří zbytečně sami nedělejte. Je to nesmysl.
Zangi pro 🔒 soukromý operátorský kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz | 📱: 774888774 (v T-Mobile), 702021111 (ve Vodafone).
Zamčeno

Vrátit se na „mojeretence.cz“