Při přechodu k O2 mi chce T-Mobile dát pokutu

Vy se relevantně ptáte a my s certifikovanými poradci relevantně odpovídáme. Zdarma. Pro dotazování se přihlaste.

Moderátoři: Martin Mojmír, oldschooltrancer

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší (N)etiketu, na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Provozovatelem projektu je OVPS.CZ, z.s.
Odpovědět
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1476
Registrován: 07.12.2014 12:19

Při přechodu k O2 mi chce T-Mobile dát pokutu

Příspěvek od Martin Mojmír »

Na Facebooku nás oslovila současná klientka T-Mobilu, která chce přejít k T-Mobile. Přikládám citaci podnětu.
anonymizovaná tazatelka napsal:
Dobrý den,všimla jsem si,že nabízíte řešení ohledně paušálu u T Mobile. Mohu se vás také na něco zeptat prosím?
Martin Mojmír napsal:
Hezký den. Určitě. Můžete i na 774888774.
anonymizovaná tazatelka napsal:
Přecházím od T Mobile k O2. A chtějí mi dát pokutu. Tak jen chci vědět,zda je to možné.
Martin Mojmír napsal:
Záleží na okolnostech.
anonymizovaná tazatelka napsal:
Říkala jsem,že platím 1300,- paušál a je to pro měnič,ale neochota.Uz mi 2 volali do práce a nedozvěděla jsem se vůbec nic 😀 Vše mám uhrazeno. Zavolám později.
Martin Mojmír napsal:
Dobře, zavolejte. Zatím mi na mojeretence@****.cz pošlete prosím své poslední vyúčtování - fakturu v PDF od T-Mobile, ať jsem připraven.
anonymizovaná tazatelka napsal:
A vlastně mi nikdo nevysvětlil důvod té částky.
Tazatelka přiložila screen SMS, kde po ní chce T-Mobile finanční vypořádání ve výši 2767.8 Kč. Nyní čekáme na hovor s tazatelkou, abychom, pokud spolu najdeme konkrétní řešení, sem následně napsali podrobnosti a eventuálně také po řešení výsledek.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Odpovědět

Vrátit se na „Telco spotřebitelská poradna“