Na Facebooku nás oslovila současná klientka T-Mobilu, která chce přejít k T-Mobile. Přikládám citaci podnětu.
anonymizovaná tazatelka napsal:
Dobrý den,všimla jsem si,že nabízíte řešení ohledně paušálu u T Mobile. Mohu se vás také na něco zeptat prosím?
Martin Mojmír napsal:
Hezký den. Určitě. Můžete i na 774888774.
anonymizovaná tazatelka napsal:
Přecházím od T Mobile k O2. A chtějí mi dát pokutu. Tak jen chci vědět,zda je to možné.
Martin Mojmír napsal:
Záleží na okolnostech.
anonymizovaná tazatelka napsal:
Říkala jsem,že platím 1300,- paušál a je to pro měnič,ale neochota.Uz mi 2 volali do práce a nedozvěděla jsem se vůbec nic

Vše mám uhrazeno. Zavolám později.
Martin Mojmír napsal:
Dobře, zavolejte. Zatím mi na mojeretence@****.cz pošlete prosím své poslední vyúčtování - fakturu v PDF od T-Mobile, ať jsem připraven.
anonymizovaná tazatelka napsal:
A vlastně mi nikdo nevysvětlil důvod té částky.
Tazatelka přiložila screen SMS, kde po ní chce T-Mobile finanční vypořádání ve výši 2767.8 Kč. Nyní čekáme na hovor s tazatelkou, abychom, pokud spolu najdeme konkrétní řešení, sem následně napsali podrobnosti a eventuálně také po řešení výsledek.
Zangi pro
diskrétní kontakt:
10-9259-1559 |

:
ovps.cz,
mojeretence.cz |

:
774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.