Při přechodu k O2 mi chce T-Mobile dát pokutu

Vy se relevantně ptáte a my s certifikovanými poradci relevantně odpovídáme. Zdarma. Pro dotazování se přihlaste.

Moderátoři: Martin Mojmír, oldschooltrancer

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší (N)etiketu, na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Provozovatelem projektu je OVPS.CZ, z.s.
Odpovědět
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1480
Registrován: 07.12.2014 12:19

Při přechodu k O2 mi chce T-Mobile dát pokutu

Příspěvek od Martin Mojmír »

Na Facebooku nás oslovila současná klientka T-Mobilu, která chce přejít k T-Mobile. Přikládám citaci podnětu.
anonymizovaná tazatelka napsal:
Dobrý den,všimla jsem si,že nabízíte řešení ohledně paušálu u T Mobile. Mohu se vás také na něco zeptat prosím?
Martin Mojmír napsal:
Hezký den. Určitě. Můžete i na 774888774.
anonymizovaná tazatelka napsal:
Přecházím od T Mobile k O2. A chtějí mi dát pokutu. Tak jen chci vědět,zda je to možné.
Martin Mojmír napsal:
Záleží na okolnostech.
anonymizovaná tazatelka napsal:
Říkala jsem,že platím 1300,- paušál a je to pro měnič,ale neochota.Uz mi 2 volali do práce a nedozvěděla jsem se vůbec nic 😀 Vše mám uhrazeno. Zavolám později.
Martin Mojmír napsal:
Dobře, zavolejte. Zatím mi na mojeretence@****.cz pošlete prosím své poslední vyúčtování - fakturu v PDF od T-Mobile, ať jsem připraven.
anonymizovaná tazatelka napsal:
A vlastně mi nikdo nevysvětlil důvod té částky.
Tazatelka přiložila screen SMS, kde po ní chce T-Mobile finanční vypořádání ve výši 2767.8 Kč. Nyní čekáme na hovor s tazatelkou, abychom, pokud spolu najdeme konkrétní řešení, sem následně napsali podrobnosti a eventuálně také po řešení výsledek.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
Administrátor
Příspěvky: 1480
Registrován: 07.12.2014 12:19

Re: Při přechodu k O2 mi chce T-Mobile dát pokutu

Příspěvek od Martin Mojmír »

Situace vyřešena.

Klientka T-Mobile byla uhnána šmejdem z olomoucké prodejny do tarifu Next neomezeně XL s měsíční cenou 1385 Kč a slevou na iPhone 16 cca 4.000 Kč něco před rokem. Klientka telefon po několika měsících doplatila, ovšem zbyla tam jako dotace část ve výši 2767,80 Kč. Věc se vyřešila slevou 50 % na tarif, při které nemusí klientka T-Mobile doplácet dotaci, ovšem aby nemusela dotaci doplatit, musí ještě rok na částce 693 Kč měsíčně vydržet, neboť teď si nemůže dovolit najednou 2767,80 Kč zaplatit. K O2 nakonec prozatím nepřešla, nicméně jakmile to bude možné, pomůžeme jí k tarifu YOU NEO 20 Mb/s od O2 v měsíční ceně 399 Kč, neboť data rychlostí neomezovanou nevyužije, ale sáhla tehdy u T-Mobile právě po dotaci na iPhone, což klientce T-Mobile za dobu používání tarifu stálo více, než kdyby si dotaci nebrala a dala to s jiným tarifem mnohem levněji v retenci (např. Next neomezeně XL 473 Kč měs.). Bohužel chtěla telefon hned, získala ho a přeplatila.

Téma pro vyřešení bude během týdne zamčeno. Do té doby je zde možné k věci diskutovat.
Zangi pro 🔒 diskrétní kontakt: 10-9259-1559 | 🏠: ovps.cz, mojeretence.cz | 📱: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
Odpovědět

Vrátit se na „Telco spotřebitelská poradna“