Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ

Fórum osvětového a slevového portálu mojeretence.cz (web -> http://www.mojeretence.cz)

Moderátor: Martin Mojmír

Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1232
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Hele, co mám... To je zase svinstvo, co? :D

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Opět mi někdo řekl, že si vymýšlím. No, nevymýšlím, skutečně se to řeší. Na retencích ještě nevíte, ale management již ano. Probíráno ZDE.

Martin Mojmír napsal: 29.07.2025, 23:21
...při bližším zkoumání změny doplním asi nejkritičtější věc, co napadla oldchooltrancera a nejspíš se i uděje.

Jak víme, pro získání následujícího cash backu Air Bank je potřeba mimo jiné uhradit 600 Kč O2 z přiřazeného bankovního účtu Air Bank. No jo, jenže pokud bude zkz dostávat 300 Kč nově do virtuální peněženky, sice bude moci je utratit za služby O2 nebo Air Bank, ovšem pokud s nimi částečně zaplatí následující fakturu ve výši 600 až 899 Kč, tak očekávám, že se zbytek nedoplatí v podobě 600 Kč z Air Bank a zkz tak následující měsíc cash bach od Air Bank nedostane. Je to pěkně vychcané, neboť tím O2 bude chtít nutit klienty, aby si přidali další služby. Povinná pro cash back tak bude fakturace alespoň 900 Kč. Zkz zaplatí 300 Kč z virtuální peněženky a povinných minimálních 600 Kč z účtu Air Bank, aby mu další měsíc přišly do virtuální peněženky další 300 Kč. Jinak nepřijdou. To bude pořádné svinstvo, pokud toto udělají. Myslím si, že jim dost zkz s platbami za služby 600 až 899 Kč měsíčně uteče. Ale tak proti gustu...
mojeretence.cz, duchdoby.cz, forum.ictx.cz, ovps.cz
Avatar uživatele
Martin Mojmír
OVPS.CZ, z.s., admin
Příspěvky: 1232
Registrován: 07.12.2014, 11:19

Re: Retenční a manažerský vzkazník O2 CZ

Příspěvek od Martin Mojmír »

Málem bych zapomněl, nalezeno pod kamenem:



Tento postup nedoporučujeme. Nevím jak za dotyčného, ale za nás znamená vyžádání OKU následně rovnou portaci. Jelikož my zkz po selhání retence momentálně „nezachraňujeme”. Co mám informaci zespoda druhého kamene opodál, tady k záchraně snad prý došlo. Toto však nebyl hovor od nás.

Co se týče zbytku hovoru, retenčka nechtěla dát OKU u druhého zkz, neboť by měla hned dva odchody, což znamená další mínus. Je z nového retenčního týmu juniorů, jenž má jiné pokyny, je trošku jinak vychováván. Např. je management podělává i tak, že při retencích nesmí přijímat, aktivovat nové služby, takzvaně navyšovat. Jsou mezi nimi některé nově vyškolené svině, jež patrně budou mít i méně peněz než senioři, což ovšem nechápou, neboť jsou čerstvě zfanatizované a nemají zatím příliš relevantních informací a tedy zkušeností. S takovými, co se neumějí chovat, žádné slitování. Buď pochopí, jak fungujeme a co po nich chceme, nebo půjdou valorově pokaždé dolu a to hned podle jména - představení se na začátku hovoru. Blbé je, že toto management nad retencemi ocení. Ovšem s námi, kdož jim ty zákazníky opravdu vezmeme a nebudeme zachraňovat, už ne. My v rámci mojeretence.cz podruhé většinou nevoláme. Jde to rovnou k Vodafone.
mojeretence.cz, duchdoby.cz, forum.ictx.cz, ovps.cz
Odpovědět

Vrátit se na „mojeretence.cz - MRCZ“