Síň hanby zaměstnanců O2 je téma, kde publikujeme komunikaci s hlupáky nebo souvisejícími zaměstnanci O2, co nebyli dostatečně proškoleni, neznají či ignorují proces, dělají naschvály, anebo udělali ať už jakoukoli blbost vedoucí k, mírně řečeno, nespokojenosti zákazníka, anebo jeho vyslovenému odchodu.
Prvenství nese prodejce značkovky O2 kdesi v asi Kauflandu, co odmítl, údajně se svým nadřízeným, správce zákazníka, jemuž lhal, že pokyn, jenž mu byl zadán, může řešit pouze sám zákazník z kontaktního čísla. Jméno odpovědného pracovníka O2 je Martin Válek. Zde je jeho dnešní příběh.
Zákazník jako jeden z mála trval na O2, tudíž jsem jej samozřejmě udržel, ovšem běžně, pokud narazím na podobného zaměstnance, to nedělám. Doporučuji si tohoto zaměstnance proškolit, aby nelhal a dodržoval proces. Jeho lhaní povede nejen k veřejné ostudě (§ 88 NOZ), ale rovněž odlivu zákazníků.
----
Další hanba ze včera se nachází ZDE. Směřovat hovorové faily však budeme už sem.
Síň hanby zaměstnanců O2 CZ
Moderátor: Martin Mojmír
Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
Než cokoli napíšete, prostudujte si zdejší stručnou (N)etiketu (přímý odkaz ZDE), na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Správa fóra ETIQ.CZ, z.s.
- Martin Mojmír
- OVPS.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1307
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: Síň hanby zaměstnanců O2 CZ
Pěkný den. Koukám že jste se pustil do Srbiče. Je to fakt vůl a chtělo by to už trošku to tady pročistit. Od června seká dobrotu
Ale vyměnit ho za někoho jiného by to chtělo. Díky za tu aktivitu. Jinak ano, dělám na retencích O2 a jestli můžeme, tak bych si zavolal. Teď tu máme takovou debilní soutěž, co akorát dělá mezi týmy zbytečnou rivalitu. Fakt to tady jde akorát do prdele. Chtějí nás nahradit do budoucna AI. Kdy můžu zavolat? Už jsme spolu párkrát mluvili...

- Martin Mojmír
- OVPS.CZ, z.s., admin
- Příspěvky: 1307
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: Síň hanby zaměstnanců O2 CZ
Hezký den,
Srbitch se rozhodl před tím, než ho vyhodí z O2, skončit raději sám. Je to jeho nejlepší volba za poslední roky a to ať už jen proto, že nechce, aby se můj rozhovor s jeho bývalou podřízenou včetně svědectví dalších lidí dostaly na veřejnost, pokud tedy ne 20.9. prioritně do vyšších míst O2. Srbitchovi došlo, co je pro něj a jeho rodinu nejlepší. Zařídí si všechny věci a 19.9 přijde do práce v O2 naposledy... Zavolat si můžeme dnes od 10 hod.
Srbitch se rozhodl před tím, než ho vyhodí z O2, skončit raději sám. Je to jeho nejlepší volba za poslední roky a to ať už jen proto, že nechce, aby se můj rozhovor s jeho bývalou podřízenou včetně svědectví dalších lidí dostaly na veřejnost, pokud tedy ne 20.9. prioritně do vyšších míst O2. Srbitchovi došlo, co je pro něj a jeho rodinu nejlepší. Zařídí si všechny věci a 19.9 přijde do práce v O2 naposledy... Zavolat si můžeme dnes od 10 hod.