Síň hanby zaměstnanců O2 je téma, kde publikujeme komunikaci s hlupáky nebo souvisejícími zaměstnanci O2, co nebyli dostatečně proškoleni, neznají či ignorují proces, dělají naschvály, anebo udělali ať už jakoukoli blbost vedoucí k, mírně řečeno, nespokojenosti zákazníka, anebo jeho vyslovenému odchodu.
Prvenství nese prodejce značkovky O2 kdesi v asi Kauflandu, co odmítl, údajně se svým nadřízeným, správce zákazníka, jemuž lhal, že pokyn, jenž mu byl zadán, může řešit pouze sám zákazník z kontaktního čísla. Jméno odpovědného pracovníka O2 je Martin Válek. Zde je jeho dnešní příběh.
Zákazník jako jeden z mála trval na O2, tudíž jsem jej samozřejmě udržel, ovšem běžně, pokud narazím na podobného zaměstnance, to nedělám. Doporučuji si tohoto zaměstnance proškolit, aby nelhal a dodržoval proces. Jeho lhaní povede nejen k veřejné ostudě (§ 88 NOZ), ale rovněž odlivu zákazníků.
----
Další hanba ze včera se nachází ZDE. Směřovat hovorové faily však budeme už sem.
Síň hanby zaměstnanců O2 CZ
Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší (N)etiketu, na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Provozovatelem projektu je OVPS.CZ, z.s.
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší (N)etiketu, na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Provozovatelem projektu je OVPS.CZ, z.s.
- Martin Mojmír
- Provozovatel, admin
- Příspěvky: 1367
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: Síň hanby zaměstnanců O2 CZ
Pěkný den. Koukám že jste se pustil do Srbiče. Je to fakt vůl a chtělo by to už trošku to tady pročistit. Od června seká dobrotu
Ale vyměnit ho za někoho jiného by to chtělo. Díky za tu aktivitu. Jinak ano, dělám na retencích O2 a jestli můžeme, tak bych si zavolal. Teď tu máme takovou debilní soutěž, co akorát dělá mezi týmy zbytečnou rivalitu. Fakt to tady jde akorát do prdele. Chtějí nás nahradit do budoucna AI. Kdy můžu zavolat? Už jsme spolu párkrát mluvili...

- Martin Mojmír
- Provozovatel, admin
- Příspěvky: 1367
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: Síň hanby zaměstnanců O2 CZ
Text v rámečku byl označen jako Off-Topic a/nebo může obsahovat vulgarizmy či jiné nevhodné texty.
Naposledy upravil(a) Martin Mojmír dne 15.09.2025, 21:34, celkem upraveno 1 x.
- Martin Mojmír
- Provozovatel, admin
- Příspěvky: 1367
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: Síň hanby zaměstnanců O2 CZ
Celé mi to připadá poněkud zvláštní. Dnes mě kontaktovalo pár dalších lidí včetně hned dopoledne jedné jisté osoby, kterou si minimálně nějakou dobu sám pokryju, co mě přivedla na myšlenku, že pokud je to takový průser, proč si prostě nepodáte trestňák? Že vám tam pár lidem na tom nějak záleží?! Zavolej mi zítra, dnes jsem se ti cd nedovolal. Jako já jsem diskrétní, to vždy a za každou cenu, nejsem ale rád zase, když ze mě někdo dělá vola. V rámci organizace můžu hodně pomoci, poskytnu právní tým, prostor atd., ale když se něco načne, chce to si za tím trošku jinak stát.
Je tu na mě nějaký velký tlak na zveřejnění. Nicméně rozhodl jsem se to hned neudělat a nejdřív vyslechnout i druhou stranu. Jestli si to chcete zveřejnit, tak si to udělejte teď sami, já si ale ještě počkám...
Je tu na mě nějaký velký tlak na zveřejnění. Nicméně rozhodl jsem se to hned neudělat a nejdřív vyslechnout i druhou stranu. Jestli si to chcete zveřejnit, tak si to udělejte teď sami, já si ale ještě počkám...
-
- Administrátor
- Příspěvky: 289
- Registrován: 22.01.2015, 09:29
Re: Síň hanby zaměstnanců O2 CZ
Mistr Spok84v2, jenž není aktivním členem O2 ret. týmu, byl pro pomluvy a dezinformace z fóra odebrán a již se nebude žádných zdejších témat účastnit.