„Kuriozity” mobilního operátora O2
Pravidla fóra
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší (N)etiketu, na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Provozovatelem projektu je OVPS.CZ, z.s.
Než cokoli napíšete, prosíme, prostudujte si zdejší (N)etiketu, na jejíž neznalost nebude brán při případném řešení problému zřetel. Provozovatelem projektu je OVPS.CZ, z.s.
-
- Nový diskutér
- Příspěvky: 1
- Registrován: 17.10.2025, 22:21
Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2
Také jsem je měl , ještě minulý měsíc ve vyúčtování i když jsem je nevyužil . Tento měsíc v aplikaci po 300 minutách není ani stopa. Když jsem to tu četl , kouknul jsem do smlouvy co jsem jsi vytiskl před pár měsíci při aktivaci služeb, kde jsou vypsané služby a o těch 300 minutách ve smlouvě není žádná zmínka , ostatní služby tam jsou zapsané.
- Martin Mojmír
- Administrátor
- Příspěvky: 1379
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2
Hoďte mi, prosím, do e-mailu poslední dvě vyúčtování, kde je 300 minut uvedených a pak to následující, kde už nebudou. Přidáme to společně s ostatními a Vašim svolením do dokumentu pro ČTÚ. Pokud to tedy bude možné. Případně děkuji.
Zangi pro
diskrétní kontakt: 10-9259-1559 |
: ovps.cz, mojeretence.cz |
: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 13
- Registrován: 16.10.2023, 14:35
Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2
Včera večer mi O2 poslalo SMS, že si mohu vyzvednou objednávku. Dnes jsem si objednávku jel vyzvednout, ale O2 má nefunkční systém. Objednávku mi tedy nevydali. Můj návrh řešení, že jim tam nechám PIN, peníze a objednávku si vezmu, neprošel ani přes manažerku prodejny. Stal jsem se tím zajatcem jejich systému a tento přístup se mi nelíbí. Rád bych poslal další klíčenku, ale už mi došly. Styďte se.
- Martin Mojmír
- Administrátor
- Příspěvky: 1379
- Registrován: 07.12.2014, 11:19
Re: „Kuriozity” mobilního operátora O2
Teď řeším s klientem vyzvednutí, ale neaktivování od středy jeho nového čísla a k tomu naúčtování 100 Kč za výběr čísla, které si ale nevybíral. Samozřejmě o víkendu technici nejsou, čili je pán bez čísla. Nezodpovědní amatéři.
Zangi pro
diskrétní kontakt: 10-9259-1559 |
: ovps.cz, mojeretence.cz |
: 774888774 (hlavní v síti T-Mobile), 702021111 (v síti Vodafone). Na SMS ani jiné textové zprávy je mi líto, ale nemám kapacitu reagovat, použijte oficiální e-mail nebo zavolejte. Obtěžující (opakované a jinak vynucované) zprávy, resp. flooding blokuji.